vibrace radici paky

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

vibrace radici paky

Příspěvek od Petr »

Tak jsem konecne nandal svuj stary motor do novyho vozitka a tesil jsem se, ze to zmizne, ale porad - nejak hodne se mi trepe radici paka.. beru, ze se na dire zaklepe, nebo pri pohybu plynu , ale ona se trepe porad - i kdyz jedu konstantni rychlosti.... cim to muze byt ? :o((
Motor jeste neni moc doladeny, mam tam netesnosti ve vzduchove trase, semtam to vubec netahne, ale musel jsem to honem dat dokopy a odvezt ke kamosovi na lak predku..
Muze byt pricinou klepajici se motor ? ze by az takhle ? divny je ze to delalo i s tim predchozim... silentbloky utrzene nema... nerad bych aby mi vypadla prevodovka z auta :cry:
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

mne to robi uplne rovnako, ked veziem na dialnici nejaku holku, tak na mna pozera s takym zvlastnym usmevom:)))
bude to asi volami v ulozeni paky, nie prevodovky, su tam take dva silonove kruzky, ktore asi budu vydrate, nema to nic spolocne s prevodovkov, mal som to rozobrate.....
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

souhlasil bych s raddym :)

m?nil si s motorem i p?evodovku?
Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr »

ne, nechal jsem tam prevodovku z novyho auta...
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: vibrace radici paky

Příspěvek od Ondrey »

Petr píše:Tak jsem konecne nandal svuj stary motor do novyho vozitka a tesil jsem se, ze to zmizne, ale porad - nejak hodne se mi trepe radici paka.. beru, ze se na dire zaklepe, nebo pri pohybu plynu , ale ona se trepe porad - i kdyz jedu konstantni rychlosti.... cim to muze byt ? :o((
Motor jeste neni moc doladeny, mam tam netesnosti ve vzduchove trase, semtam to vubec netahne, ale musel jsem to honem dat dokopy a odvezt ke kamosovi na lak predku..
Muze byt pricinou klepajici se motor ? ze by az takhle ? divny je ze to delalo i s tim predchozim... silentbloky utrzene nema... nerad bych aby mi vypadla prevodovka z auta :cry:
N?kdo mi nedávno ?íkal, že na vibracích ?adi?ky se velkou m?rou podepisuje nevyváženost kardanu..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr »

na to jsem prave taky myslel :o((
Az bude auto poradne jezdit, trosku to protahnu a vyzkousim, kdy to vlastne dela.. jinak mam dobrej kardan ve svym starym aute - s tim se mi pri 240 radicka ani nehnula... ted mi pri 50 km/h vibruje jak sbijecka :o((
Tohle jsou veci ktery me dokazou nasrat uplne nejvic :evil:
Kdyz se mi za jizdy ozyvaji nejake pazvuky a vrzani, nebo kdyz vibruje to co ma byt v klidu, jeeeje no to je neco pro me, bych se z toho nekdy zblaznil :D
Kdybych si rekl ze to je kardanem, je slozity ho prehodit ??
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey »

Petr píše:Kdybych si rekl ze to je kardanem, je slozity ho prehodit ??
Já bych se vsadil, že to tím kardanem opravdu je.. jako vysv?tlení to zní hodn? logicky..
Ale jak je náro?ná demontáž a montáž, to fakticky netušim.. :?
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

vým?na složitá neni :)

nejlepší bude, když to ud?láš rovnou i se zadní nápravou :D
postup sem ti už psal :)
Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad »

Nesta?ilo by jen pooto?it a znova smontovat. Nejspíš tam bude na jednom míst? nejaké závaží :roll:
Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr »

takze s autem uz nejaky ten patek plnou parou jezdim a poznatky jsou takove -

Kardanem to zrejme nebude, jelikoz jakmile vyslapnu spojku, vibrace uplne zmizi... (kardan se ale toci stale , takze by musel vibrovat i tehdy)
Zjistil jsem ze to dela nejvice v nizkych otackach motoru (1800-2500) a nejvice za studena.. Pak taky kdyz tam mam trojku , vibruje a malicko na radicku potlacim dopredu a drzim ji tam, tak citim v ruce, ze prestala vibrovat...
tak samo treba i dvojka, kdyz tam ten kvalt jakoby "dotlacim" a drzim ho pritlaceny, tak nevibruje...
Muze to teda byt temi krouzky na pace? nedoévedu si vysvetlit jaky muzou mit na tohle vliv ???
pripadne nemuze to delat treba vyfuk ? je uchyceny k prevodovce a kdyby motor tlacil tak ze by se vibrace vyfuku prenasely na prevodovku? (mam mezi katem a pokracovanim vyfuku mezi prirubama profoukle tesneni, tak ze by ten plyn nejak rozechvel vyfuk?) neprijde mi to ale pravdepodobne..

Poradte prosim, jeste tohle mi chybi vyresit, abych byl uz temer spokojen :)
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

ja mam podobne problemy a chystam sa ich vyriesit kupou short shifteru...
inak si mylsim ze to sposobuje volne ulozenie paky v tom silonovom kruzku.... mozno narvat tam nejaku dobre hustu vazelinu by mozno pomohlo...
Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr »

A ten krouzek je v prevodovce, nebo na pace, ktera jde vytahnout vrchem.. ?
Jinak asi jsem mimo obraz, ale co to ten short shifter je ? neco na zkraceni drahy razeni ?
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

Petr píše: Jinak asi jsem mimo obraz, ale co to ten short shifter je ? neco na zkraceni drahy razeni ?
Presne tak, zkracuje chod radici paky a poskytuje presnejsi razeni atd..
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Petr píše:A ten krouzek je v prevodovce, nebo na pace, ktera jde vytahnout vrchem.. ?
Jinak asi jsem mimo obraz, ale co to ten short shifter je ? neco na zkraceni drahy razeni ?
kruzok je na pake, da sa to komplet vytiahnut vrchom, staci dat dole segerku a je to.... Ked sa tam pozries, tak zistis, ze cele ulozenie paky je v tom kruzku....
Odpovědět