z louže do louže.....:o(((

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed »

Tak jsem v?era rozjel auto s novým turbem. Každopádn? se mi zlepšil tlak olele vým?nou olejového ?erpadla-až to nafotím tak se budete asi všici divit jak to mohlo být v motoru...v?le,vysoustružené rýhy a prorvaný koš sání oleje na ?erpadle.Ale mám n?kolik dotaz?...

1)Kde se nachází relief valve-ventil p?es který jde olej do turba...(m?la by to zase být klasika co je na olej.?erpadle...pružina+kuli?ka...ale p?esnou funkci neznám)
2)asi už pot?etí m?ním vodu a mám ji zase po?ádn? zakaleonu do rezava...vím že minulý motor byl celej zakalenej a vše jsme se snažili vypláchnout když jsme to použili v novém motoru..ale stejn?....jasn? v topení kal asi z?stal..ale kolikrát to mám ješt? vypoušt?t...a navíc po dojetí a vypnutí motoru mi voda jakoby pulzije...zvedá se a snižuje hladina v chladi?i.....
3)kolik m?že být tak v?le lopatek turba.dnes jsem to kontroloval..je tam asi 0,5mm dohromady a tla?í mi to 0.9 baru...jenže p?i vyto?ení na volnob?h na 6000 v?era šel olejový modrý kou? z výfuku :x
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

swed píše:Tak jsem v?era rozjel auto s novým turbem. Každopádn? se mi zlepšil tlak olele vým?nou olejového ?erpadla-až to nafotím tak se budete asi všici divit jak to mohlo být v motoru...v?le,vysoustružené rýhy a prorvaný koš sání oleje na ?erpadle.Ale mám n?kolik dotaz?...

1)Kde se nachází relief valve-ventil p?es který jde olej do turba...(m?la by to zase být klasika co je na olej.?erpadle...pružina+kuli?ka...ale p?esnou funkci neznám)
2)asi už pot?etí m?ním vodu a mám ji zase po?ádn? zakaleonu do rezava...vím že minulý motor byl celej zakalenej a vše jsme se snažili vypláchnout když jsme to použili v novém motoru..ale stejn?....jasn? v topení kal asi z?stal..ale kolikrát to mám ješt? vypoušt?t...a navíc po dojetí a vypnutí motoru mi voda jakoby pulzije...zvedá se a snižuje hladina v chladi?i.....
3)kolik m?že být tak v?le lopatek turba.dnes jsem to kontroloval..je tam asi 0,5mm dohromady a tla?í mi to 0.9 baru...jenže p?i vyto?ení na volnob?h na 6000 v?era šel olejový modrý kou? z výfuku :x
1, neviem a netusim
2, preplachuj a preplachuj, ja som tam tiez mal bordel a trvalo to kym vsetok vysiel. pulzovanie je normalne, ako chladne voda, zmensuju sa vzduchove bubliny (vzdy su tam nejake) a tym sa hybe hladina vody, ja mam v nadrzke vzdy viac vody ked je tepla.....
3, vole by maly byt tych 0.5mm hore dole a najlepsie ziadna dopredu/dozadu, ale dobre vole nemusia znamenat ze olejove tesnenia su tiez dobre, vole su vymedzene loziskami...
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

...ad 3) tak tak, moje turbo nemelo prakticky zadne vule, ale po zahrati na volnobeh sel dym z vyfuku a pri vytoceni na 6000 a pusteni plynu to modre baflo...
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed »

no jo ale to turbo ma najeto 300km..??? a p?i první zkušební jízd? pár kilometr? jsme zastavili a zkusili vyto?it motor jeslti nejde modrý dým a nic.....:O(( ???
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr »

ta zima ted zpusobuje. ze za studena je kolem auta mrak dymu, kdyz prudko pridas.... aspon doufam ze je to jen tou zimou... predtim mi to nedelalo nic, kdyz bylo tepleji
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Petr píše:ta zima ted zpusobuje. ze za studena je kolem auta mrak dymu, kdyz prudko pridas.... aspon doufam ze je to jen tou zimou... predtim mi to nedelalo nic, kdyz bylo tepleji
Je to mrak vodnej pary a oproti dymu z oleja ma dva rozdiely:
1, rychlo sa straca
2, nijako nesmrdi

kdezto mrak z olejoveho dymu stoji vo vzduchu a smrdi po oleji, samozrejme......
Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr »

Takze asi tak, jako jsme videli tehdy po sraze, v Brne u Sprintera ? :lol:

raddy píše:
Petr píše:ta zima ted zpusobuje. ze za studena je kolem auta mrak dymu, kdyz prudko pridas.... aspon doufam ze je to jen tou zimou... predtim mi to nedelalo nic, kdyz bylo tepleji
Je to mrak vodnej pary a oproti dymu z oleja ma dva rozdiely:
1, rychlo sa straca
2, nijako nesmrdi

kdezto mrak z olejoveho dymu stoji vo vzduchu a smrdi po oleji, samozrejme......
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Petr píše:Takze asi tak, jako jsme videli tehdy po sraze, v Brne u Sprintera ? :lol:

raddy píše:
Petr píše:ta zima ted zpusobuje. ze za studena je kolem auta mrak dymu, kdyz prudko pridas.... aspon doufam ze je to jen tou zimou... predtim mi to nedelalo nic, kdyz bylo tepleji
Je to mrak vodnej pary a oproti dymu z oleja ma dva rozdiely:
1, rychlo sa straca
2, nijako nesmrdi

kdezto mrak z olejoveho dymu stoji vo vzduchu a smrdi po oleji, samozrejme......
to bol extrem, ale ako priklad posluzi:)))
Odpovědět