Ne chlapi, to fakt nejde, já prost? nem?žu na to dvoukilo jen koukat :-))) To ani nevíte, že jsem málem dvoukilo prodal a býval bych jezdil v n??em trapným :-))))) Situace se totiž vyvíjela dost proti dvoukilu. Zm??il jsem si tlaky na válcích (((((( 10-9-6-7 To když jsem vid?l, zak m? málem omejvali. Tak jsem se rozhodl že nechám zpravit tu kliku a zbavím se toho dokud se to ješt? hýbe (( Ale nedalo mi to, tak jsem se pídil po možnostech. Jak jsem psal, tak d?lám takovou menší rekonstrukci bytu, takže AHRA a jejich 30k nep?ichází naprosto v úvahu. Nakonec jsem našel ?loví?ka, kterej mi ud?lá uložení kliky a nový kroužky za 7000,- Tak jsem si to rozmyslel. Prost? nemám to srdce se s 200SX rozlou?it a když vemu v úvahu, že po p?ekroužkování se mi zvedne výkon, sníží spot?eba a celkov? zlepší chod motoru, tak si myslím že d?lám správn?.
Nebo ne???? :-)))))
Zm?na plánu :-))))))
Zm?na plánu :-))))))
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Re: Zm?na plánu :-))))))
no nechcem byt pesimista, ale ak pri takychto tlakoch vymenis len kruzky, dojazdis velmi rychlo. bude treba asi urobit vybrus valcov a nove piesty, samozrejme aj vsetky loziska na kluke. najprv musis zmerat valce a potom uvidis.....Mr.FU píše:Ne chlapi, to fakt nejde, já prost? nem?žu na to dvoukilo jen koukat :-))) To ani nevíte, že jsem málem dvoukilo prodal a býval bych jezdil v n??em trapným :-))))) Situace se totiž vyvíjela dost proti dvoukilu. Zm??il jsem si tlaky na válcích (((((( 10-9-6-7 To když jsem vid?l, zak m? málem omejvali. Tak jsem se rozhodl že nechám zpravit tu kliku a zbavím se toho dokud se to ješt? hýbe (( Ale nedalo mi to, tak jsem se pídil po možnostech. Jak jsem psal, tak d?lám takovou menší rekonstrukci bytu, takže AHRA a jejich 30k nep?ichází naprosto v úvahu. Nakonec jsem našel ?loví?ka, kterej mi ud?lá uložení kliky a nový kroužky za 7000,- Tak jsem si to rozmyslel. Prost? nemám to srdce se s 200SX rozlou?it a když vemu v úvahu, že po p?ekroužkování se mi zvedne výkon, sníží spot?eba a celkov? zlepší chod motoru, tak si myslím že d?lám správn?.
Nebo ne???? :-)))))
Jasn?, po?ítám s tím. B?hem víkendu by se mi ten ?lobrda m?l ozvat a sd?lit mi, jak se v?ci mají. Uvidíme, ?íkal, že válce by nem?ly být nikterak drasticky zni?ené, že v 90% p?ípad? je to hlavn? na kroužkách. Uvidíme až to rozhodí.
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Ale hlavne vybrus kliky stoji 1000,-kc a loziska 2500,-kc,coz je dohromady 3500,-kc.Kde prisel k tem 7000,-?
A komplet vybrus valcu i s novymi pisty a krouzky me prisel na 10500,-kc.(8500,-material a 2000,-prace)
I s vybrusem kliky to tedy dela 14.000,-kc + musis pripocitat praci mechanika rozborka zborka a demontaz + montaz.
Myslim ze to nejsou tak strasne penize.Poptej se po okoli a mozna na neco slusneho narazis.Hlavne to dej brousit nekomu na koho dostanes slusna doporuceni od mechosu.
A komplet vybrus valcu i s novymi pisty a krouzky me prisel na 10500,-kc.(8500,-material a 2000,-prace)
I s vybrusem kliky to tedy dela 14.000,-kc + musis pripocitat praci mechanika rozborka zborka a demontaz + montaz.
Myslim ze to nejsou tak strasne penize.Poptej se po okoli a mozna na neco slusneho narazis.Hlavne to dej brousit nekomu na koho dostanes slusna doporuceni od mechosu.
Nic proti,ale celkem mne zaráží jedna vec: nacpete spousty pen?z do úprav a celkem zbyte?ností a na tak d?ležitých v?cech,jako ložiska,písty,kroužky a pod. se snažíte co nejvíce ušet?it.P?itom to jsou nejduležit?jší v?ci a když ušet?íte na ložiskách,že koupíte n?jaké levn?jší,ur?it? je i na sériovém motoru (natož pak na upraveném) v brzké dob? ud?láte.Proto si myslim,že je lepší si takovouto v?c zaplatit a koupit kvalitní.Vim,že to není levné,ale jezdit ur?it? všichni chcete,ne?? Nebo zase chcete poslouchat to ošklivé klepání atd....??
-
- user
- Příspěvky: 911
- Registrován: 05.10.2004, 17:35
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
ja se rozhodne nesnazim usetrit rozebral jsem druhy motor dovezl do firmy ktera dela generalky a je pomerne vyhlasena, spodek motoru + krouzky me prisly na 10700,- s tim ze na to mam pochopitelne zaruku. Coz podle me za takovou opravu neni zrovna mala castka, urcite by se to dalo poridit levneji, ale kdyz mi z te firmy volali co a jak tak nebyl problem se s nima domluvit, vse premerili rekli presne co je potreba udelat, rikali ze krouzky by sli jeste nechat ale doporucuji vymenu, tak jsem je nechal vymenit. Koupil jsem komplet nove tesneni na cely motor vcetne hlavy. Nejsem totiz zrovna fanousek silikonu. Jednoduse : to ze mam pripraveno na zimu spoustu prace s tim ze jsem nakoupil spousty dilu na upravy rozhodne nemusi znamenat ze chci setrit na motoru. Narval jsem celkem do sveho auta 130 000 s tim ze porizovacka byla 33 000,- . Mam to auto opravdu rad a nikdy jsem na nem nechtel setrit. A i presto jake jsem s nim mel doposud problemy a ze jich nebylo malo a urcite jeste nekonci nehodlam ani v nejmensim tohle auto opustit. Jen doufam ze tenhle motor uz bude bez problemu ... do posledni chvile byl v plne funkcnim aute ale trochu chrastila ojnicni loziska mozna je stacilo vymenit ... ale proc to neudelat komplet kdyz uz byl motor rozebrany a pisty meli najeto cca 1000km.Michal píše:Nic proti,ale celkem mne zaráží jedna vec: nacpete spousty pen?z do úprav a celkem zbyte?ností a na tak d?ležitých v?cech,jako ložiska,písty,kroužky a pod. se snažíte co nejvíce ušet?it.P?itom to jsou nejduležit?jší v?ci a když ušet?íte na ložiskách,že koupíte n?jaké levn?jší,ur?it? je i na sériovém motoru (natož pak na upraveném) v brzké dob? ud?láte.Proto si myslim,že je lepší si takovouto v?c zaplatit a koupit kvalitní.Vim,že to není levné,ale jezdit ur?it? všichni chcete,ne?? Nebo zase chcete poslouchat to ošklivé klepání atd....??
Ted studuju a penize jsou pro me docela nedostatkovy material ale kazdou korunu kterou usetrim venuju svemu 200sx. snad mi to nekdy vynahradi.