Zdravim,
pokousim se namontovat novy termostat, ale ten gumovy kroucek dokola proste nedostanu do puvodni drazky... bez gumy sedne jak ma, ale to mi neni nic platne... nemam original tesneni, ale soudal gasket a kdyz jsem zkousel do casti ktera je odmontovatelna polozit do stredu termostat, dokola dat hooodne gasketu a po lehkem prischnuti (aby termostat neodpadl) toto namontovat do auta, tak po zaschnuti gasketu tam stejne zespodu byla paradni netesnost...
Hral uz si s tim nekdo ? jak jste tam tu potvoru dostali ? pouzili jste original tesneni ? ktere dle me vytvori alespon malinke vedeni pro termostat aby byl vycentrovany a nepadal pri nasazovani, nebo se vam to podarilo i spomoci tmelu ? ja tesneni bohuzel nemam (
TERMOSTAT - jak ho tam kurec dostat
-
- user
- Příspěvky: 167
- Registrován: 08.10.2004, 13:31
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
TERMOSTAT - jak ho tam kurec dostat
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
No moje montaz termostatu byla naprosto bezproblemova. Proste jsem ha vsadil do toho osazeni - zapadl tam nadherne. S termostatem jsem dostal nove tesneni mezi tu prirubu a pumpu, sestavil a bylo to ok. Termostat byl od AutoKelly vyrobek spolecnosti Nipparts. Daval jsi ho tam doufam tou pruzinkou dovnitr smerem do motoru? Jinak motor se po vymene termostatu zahreje za okamzik. Predtim jsem jel treba 15 km pri teplote okoli cca 4°C a za tu dobu me ukazoval budik tak do 1/4 stupnice
Jinak kdokoliv budete mit venku termostat tak hned odstrante jeden sroub co pridrzuje air regulator - ten sroub co je schovany za prirubou co jde od termostatu, protoze jinak kdyz by jste nekdy sundavali air regulator tak musite sundat i prirubu termostatu aby jste ten sroub povolili. Air regulator drzi dva srouby takze ten jeden bohate staci. Me se tedy nepovedlo bez sundani priruby termostatu sundat air regulator, mozna budete nekdo sikovnejsi
Jinak kdokoliv budete mit venku termostat tak hned odstrante jeden sroub co pridrzuje air regulator - ten sroub co je schovany za prirubou co jde od termostatu, protoze jinak kdyz by jste nekdy sundavali air regulator tak musite sundat i prirubu termostatu aby jste ten sroub povolili. Air regulator drzi dva srouby takze ten jeden bohate staci. Me se tedy nepovedlo bez sundani priruby termostatu sundat air regulator, mozna budete nekdo sikovnejsi
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
To jsem psal ja
Sakra uz me to ale vazne fakt se.. Soustavne nejsem prihlasenej, kazdou chvili mazu Temporary Internet files, obsahy formularu a pak to dopada takle:
Anonymni
Sakra uz me to ale vazne fakt se.. Soustavne nejsem prihlasenej, kazdou chvili mazu Temporary Internet files, obsahy formularu a pak to dopada takle:
Anonymni
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
-
- user
- Příspěvky: 167
- Registrován: 08.10.2004, 13:31
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
pockat, ja jsem k termostatu dostal takovy gumovy krouzek ktery se nasadi po obvodu na termostat a s tim uz to do toho osazeni nesedne... pamatuju, ze na starym taky byl.. menil jsem totiz uz v unoru a ted jsem zjistil, ze zase motor nemuzu zahrat.. termostat otevreny nebyl, tudiz tipuju ze to bylo zpusobeno tim, ze jsem nedal ten gumovy krouzek,... ted jsem z toho jelen, mam tam ten gumovy krouzek dat nebo ne ? je to gumovy krouzek po obvodu rozriznuty a nasadi se na termostat ... samozrejme ze jsem ho daval pruzinkou dovnitr ale jak rikam, je celkem husty bez toho tesneni ho udrzet uprostred, kdyz tim vlastne nesedne do toho osazeni...
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada