raddy píše:uz to tu bolo popisovane. ak to nie je sposobene AFM (najlepsie je ho uplne odpojit a nastartovat bez neho), kludne odpoj FPR, upchaj hadicku a mas ten isty stav ako keby tam bol solenoid a vyskusaj to takto, ale nemyslim si ze FPR sposobuje tvoje tazkosti. Mne osobne tieto problemy zmizli po naistalovani walbro palivovej pumpy. Takisto to moze sposobovat netesnost v rozvode vzduchu od turba k motoru...
Tak sem zkusil odpojit AFM a ejhle motor se p?i studenym staru nedusí
tah ho budu muset vym?nit, je možný tam dát AFM t?eba z 300? (netušíte n?kdo)
935Baby píše:
A ta vec jak mas FPR, co rikas ze je dvakrat vetsi nez FPR je asi neco na regulaci paliva slysel jsem o tom. Pry to bylo pouze na original japonskym CA18DET. Mrkni na obrazek:
Tak co je to ono?
Pry japonske CA18DET meli nejakou jinou hlavu (lepsi) nebo spis asi Saci blok
Tak sem zkusil odpojit AFM a ejhle motor se p?i studenym staru nedusí
tah ho budu muset vym?nit, je možný tam dát AFM t?eba z 300? (netušíte n?kdo)[/quote]
musis tam dat origos. ak planujes ist nad 300k vykonu, tak tam mozes dat s 300ZX (biturbo, tie novsie) a budes prvy kandidat na exprimentalne preprogramovanie cipu u mna....
A ked zozenies aj mne tento AFM, spravim ti to zadara....
Mas na to nejaky spesl pripravek, nebo chces pouze experimentalne a rucne navysit urcite hodnoty v EPROM ?
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
Mas na to nejaky spesl pripravek, nebo chces pouze experimentalne a rucne navysit urcite hodnoty v EPROM ?
mam na to spesl navod ako sa rata potrebna konstanta v mapach EPROM...., len to treba vyskusat. chcel by som AFM zo z32 (predsa len, T3 turbo ma vyrazne vacsi priemer sania ako seriovy AFM), takze ak viete zohnat, pomozete mi a potom aj sebe ked to vyskusam a budem vam to vediet urobit....