Muj pokus o zniceni motoru

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Muj pokus o zniceni motoru

Příspěvek od Petr »

Takze jak jsem psal jiz v tematu jaj , dnes jsem vyndal svicky, abych zjistil, jak se motor po mem nezdarilem dalnicnim zavodu s chudou smesi ma..

svicky na 3 a 4 valci vypadaji takto :
Obrázek

1 a 2 valec netknute, nadherne..
Vymenil jsem je za jine (DENSO) se kteryma jsem auto kdysi koupil, ale menil jsem je z duvodu vylouceni problemu ktere jsem kdysi mel..
Konecne auto jde na vsechny valce, ale porad se mi ten chod nelibi, pripada mi ze pravidelne vynechava..

Je ale zajimave jak se to mohlo stat ? mam slabou pumpu, jinak zadne upravy, jen kat out a bov , pri akceleraci to skubalo.. znamena ze jsem jel na chudou smes ? nebo za to muze to, ze mi spadla hadicka z FPR.. to by pri rychlosti 220km/h stilo za cca 10 vterin jizdy bez hadicky na FPR takhle zmasakrovat motor a hlavne svicky ?
Nebo to bylo spis tim, ze jsem i pres skubani stale zrychloval a tim pade jel na chudou smes celou dobu, nez mi ulitla hadicka a ja zastavil ? (cca 3 minuty)
[/img]
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Uz sme to s Petrom po telefone skonzultovali, tak aj pre ostatnych. Pri 220km/h turbo tlaci tak 0.5bar priblizne, mozno aj viac. Ak v takomto pripade odpadne hadicka z FPR, dojde ihned k ochudobneniu zmesi na uroven atmosferickeho tlaku a tym extremnemu narastu teploty vo valcoch. Peter moze byt rad ak si to odniesly iba sviecky..... To sklbanie ma na svedomi pravdepodobne palivova pumpa, hlavne tzeraz ked je chladno a motor ma vacsi vykon..
Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr »

nejde o to, ze motor skube, to dela pumpa, to je mi jasny, ale na volnobeh sebou tedka nejak moc mrska a dele startuje, nez predtim... asi pres tyden necham zmerit komprese..
Co se tomu mohlo stat ? podpaleny ventily ?
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Petr píše:nejde o to, ze motor skube, to dela pumpa, to je mi jasny, ale na volnobeh sebou tedka nejak moc mrska a dele startuje, nez predtim... asi pres tyden necham zmerit komprese..
Co se tomu mohlo stat ? podpaleny ventily ?
ventily, kruzky, vsak ti to uplne roztopilo sviecky, takze radsej zmeraj kompresiu...
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Muj pokus o zniceni motoru

Příspěvek od 935Baby »

Petr píše:Takze jak jsem psal jiz v tematu jaj , dnes jsem vyndal svicky, abych zjistil, jak se motor po mem nezdarilem dalnicnim zavodu s chudou smesi ma..
Je ale zajimave jak se to mohlo stat ? mam slabou pumpu, jinak zadne upravy, jen kat out a bov , pri akceleraci to skubalo.. znamena ze jsem jel na chudou smes ? nebo za to muze to, ze mi spadla hadicka z FPR.. to by pri rychlosti 220km/h stilo za cca 10 vterin jizdy bez hadicky na FPR takhle zmasakrovat motor a hlavne svicky ?
Nebo to bylo spis tim, ze jsem i pres skubani stale zrychloval a tim pade jel na chudou smes celou dobu, nez mi ulitla hadicka a ja zastavil ? (cca 3 minuty)
[/img]
A sakra!!!!!!!! :twisted: Okamzite jdu dat na konce te hadicky co jde do FPR poradne kovove sponky! Nezavidim to tem co maji zapojeny Hot start solenoid (FPR solenoid) tam je zapotrebi asi 5 sponek no a me staci 2 :wink: a ostatnim co maji bypass :D

Vubec me nejde do hlavy proc to odnesly prave 3. a 4. svicka a 1. a 2. byly ok???????????????? :idea:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Re: Muj pokus o zniceni motoru

Příspěvek od Katany »


Vubec me nejde do hlavy proc to odnesly prave 3. a 4. svicka a 1. a 2. byly ok???????????????? :idea:


to se uvidi az se zmeri komprese, nepral bych vam videt propalene pisty ... fuj :cry: [/quote]
Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Muj pokus o zniceni motoru

Příspěvek od Petr »

Vubec me nejde do hlavy proc to odnesly prave 3. a 4. svicka a 1. a 2. byly ok????????????????
To me je to uplne jasny - protoze 3 a 4 valec jsou dale nez 1 a 2 a jsou hure chlazene... proto se prehraly nejdrive

Dnes jsem konecne zadelal diru co jsem mel mezi prurubama na vyfuku a zaroven kompletne vycistil kat :) byla tam doted jen dirka.. ted to teprve ma krasny zvuk a jde do otacek... a subjektivne motor jde lepe , nehlede na to ze uz vubec neslysim to prkotani, co slo z pod auta a motor si krasne septa, takze je docela mozny, ze mü nic nebude... doufam doufam, moc moc prosim :)
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)
idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Re: Muj pokus o zniceni motoru

Příspěvek od idanow »

Petr píše:To me je to uplne jasny - protoze 3 a 4 valec jsou dale nez 1 a 2 a jsou hure chlazene... proto se prehraly nejdrive
staci sa pozriet na tesnenie pod hlavu a na hlavu samotnu. hned zbadate, ze v tesneni nie su vyrazene niektore diery na chladiacu zmes a to hlavne okolo 3. a 4. valca...
ja som si do noveho tesnenia tie diery dorazil sam 8)
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Re: Muj pokus o zniceni motoru

Příspěvek od Katany »

staci sa pozriet na tesnenie pod hlavu a na hlavu samotnu. hned zbadate, ze v tesneni nie su vyrazene niektore diery na chladiacu zmes a to hlavne okolo 3. a 4. valca...
ja som si do noveho tesnenia tie diery dorazil sam 8)


Prorazil sam :shock: ? Je pravda ze jsem videl tesneni s malym i velkym poctem der ..

vse je predpokladam v poradku ...

udelam to taky :D

[/quote]
idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Re: Muj pokus o zniceni motoru

Příspěvek od idanow »

Katany píše:Prorazil sam :shock: ? Je pravda ze jsem videl tesneni s malym i velkym poctem der ..

vse je predpokladam v poradku ...

udelam to taky :D
zatial (1500 km) drzi ;)
ak mozem poradit, vyskusaj si to najprv na starom. potrebujes ostry priebojnik (staci sestka-sedmicka) a kus riadne tvrdej dosky (na makkej sa ti bude tesnenie ohybat - je dost pevne.
zial, nemam foto, tesnenie je v aute... nenapadlo ma, ze by chcel po mne niekto taketo zverstvo opakovat :roll: :D
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Re: Muj pokus o zniceni motoru

Příspěvek od Katany »

idanow píše:
Katany píše:Prorazil sam :shock: ? Je pravda ze jsem videl tesneni s malym i velkym poctem der ..

vse je predpokladam v poradku ...

udelam to taky :D
zatial (1500 km) drzi ;)
ak mozem poradit, vyskusaj si to najprv na starom. potrebujes ostry priebojnik (staci sestka-sedmicka) a kus riadne tvrdej dosky (na makkej sa ti bude tesnenie ohybat - je dost pevne.
zial, nemam foto, tesnenie je v aute... nenapadlo ma, ze by chcel po mne niekto taketo zverstvo opakovat :roll: :D
ty mas tesneni od Kaliny ? nebo orig ?
idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Re: Muj pokus o zniceni motoru

Příspěvek od idanow »

Katany píše:ty mas tesneni od Kaliny ? nebo orig ?
nie, kupil som Payen BM 580 (alebo tak nejak). toto sa na originalne najviac podoba a bolo v tom aute uz predtym. tu je topic aj s fotkami: http://sxoc.autech.cz/viewtopic.php?t=86
stalo asi 900 sk. Payen ma v ponuke este jedno, ktore podla nakresu ma vsetky kanaly vyrazene - je to pre sunny GTI - ale stoji 2800...
podstata veci je v tom, ze nemaju v ponuke konkretne na CA18DET :?
Odpovědět