horší ?azení..
horší ?azení..
Tak n?jak povým?n? spojky se mi hu? ?adí.Nejde o to kolik jedu.i když stojím tak za?azení nejde tak z lehka.?ím by to mohlo být? že by nese?ízená spojka nebo t?eba n?co jako bývá teflonová vložka ve škodovce a nebo fakt po?evodovka?navic je v ní m?n?ná nápln tak nevím....
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
-
- user
- Příspěvky: 167
- Registrován: 08.10.2004, 13:31
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Ja se pridam , sice menenou spojku nemam, ale kdyz couvam do garaze a drzim spojku chvili v zaberu, pak kdyz ji vyslapnu, auto samo trosicku jede dozadu.. pritom ale normalne spojka zabira az skoro nahore (uz ma neco malo za sebou) .. ale proste jinak uz doe je citit mirny zaber..
e by nejaky maglajs ve spojce ? treba olej s prachem z lamely ?
Jeste jedna vec - po prevodovce, kde je valecek spojky mam stekly olej.. nevim z ceho, asi ten co byl nad svickama, stekl po motoru na prevodovku.. nemuze nejak ovlivnovat chod valecku ? to je asi ale velke sci-fi .. zrejme to bude bordel ve spojce.. nebo se to da nejak seridit?? I rozjizdeni je dost problem, poustim spojku do zaberu, zabira nekde ve spodni casti pak uz normalne dopustim pedal rychleji ale auto jeste skubne v horni poloze pedalu... je to dost neprijemne si na to zvyknout a rozjizdet se bez cukani
e by nejaky maglajs ve spojce ? treba olej s prachem z lamely ?
Jeste jedna vec - po prevodovce, kde je valecek spojky mam stekly olej.. nevim z ceho, asi ten co byl nad svickama, stekl po motoru na prevodovku.. nemuze nejak ovlivnovat chod valecku ? to je asi ale velke sci-fi .. zrejme to bude bordel ve spojce.. nebo se to da nejak seridit?? I rozjizdeni je dost problem, poustim spojku do zaberu, zabira nekde ve spodni casti pak uz normalne dopustim pedal rychleji ale auto jeste skubne v horni poloze pedalu... je to dost neprijemne si na to zvyknout a rozjizdet se bez cukani
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
no já mám taky problémy s p?evodovkou ale zas tak žhavý to není, když ráno sko?ím do káry a chci hned jet tak nem?žu zaboha za?adit dvojku ,ale když nastartuju a nechám auto stát dv? minuty na volnob?h a pak vyjedu tak je to v pohod?,teda jde to trochu h?? ale dá se za?adit a jak je pak auto zah?átý tak to jde v pohod?, nejv?tší trapas byl když jsem ráno vyjížd?l od baráku a na první k?ižovatce jsem z?stal stát protože jsem nemohl za?adit a všichni na m? ?um?li jak na debila pro? jako stojím u prost?ed k?ižovatky
-
- user
- Příspěvky: 167
- Registrován: 08.10.2004, 13:31
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Tak to ja taky prihodim - jeste lepsi trapas je kdyz odjizdis od shromazdeni lidi, vsichni tomu daji, tak samozrejme jednicka do omezovace a dvojka..... a ... ono bzzzzz bzzzz bzzz pres zuby ani za boha tam tehdy nechtela skocit to musel bejt potlesk, jeste ze jsem byl uz pryc
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
Tak na tohle jsem si už zvykl. Klasika. ))Petr píše:Tak to ja taky prihodim - jeste lepsi trapas je kdyz odjizdis od shromazdeni lidi, vsichni tomu daji, tak samozrejme jednicka do omezovace a dvojka..... a ... ono bzzzzz bzzzz bzzz pres zuby ani za boha tam tehdy nechtela skocit to musel bejt potlesk, jeste ze jsem byl uz pryc
S dvojkou mám n?co podobného. Po ránu se jí tam moc nechce. Ale jinak v pohod?, takže zatím ne?eším...S13Freak píše:no já mám taky problémy s p?evodovkou ale zas tak žhavý to není, když ráno sko?ím do káry a chci hned jet tak nem?žu zaboha za?adit dvojku ,ale když nastartuju a nechám auto stát dv? minuty na volnob?h a pak vyjedu tak je to v pohod?,teda jde to trochu h?? ale dá se za?adit a jak je pak auto zah?átý tak to jde v pohod?, nejv?tší trapas byl když jsem ráno vyjížd?l od baráku a na první k?ižovatce jsem z?stal stát protože jsem nemohl za?adit a všichni na m? ?um?li jak na debila pro? jako stojím u prost?ed k?ižovatky
hehehe, fesaci, to nema nic spolocne s prevodovkou, ked chcete tocit jednotku po obmedzovac, tak musite adekvatne k tomu radit, da sa to ,treba si ale dat zalezat na uplnom vysliapnuti spojky A AZ POTOM radit plynulym pohybom aby bol cas na synchronizaciu, vseobecne sa nesmie pakou trhnut...ale vseobecne 200sx je nachylne na problemy s radenim s vytocenej jednotkyPetr píše:Tak to ja taky prihodim - jeste lepsi trapas je kdyz odjizdis od shromazdeni lidi, vsichni tomu daji, tak samozrejme jednicka do omezovace a dvojka..... a ... ono bzzzzz bzzzz bzzz pres zuby ani za boha tam tehdy nechtela skocit to musel bejt potlesk, jeste ze jsem byl uz pryc
-
- user
- Příspěvky: 418
- Registrován: 14.10.2004, 08:36
- Bydliště: malacky, sk
- Kontaktovat uživatele:
Re: horší ?azení..
po vymene spojky treba dostelovat pedal - stara lamela bola predsa tensia (opotrebovana), takze nova ide skor do zaberu.swed píše:Tak n?jak povým?n? spojky se mi hu? ?adí.Nejde o to kolik jedu.i když stojím tak za?azení nejde tak z lehka.?ím by to mohlo být? že by nese?ízená spojka nebo t?eba n?co jako bývá teflonová vložka ve škodovce a nebo fakt po?evodovka?navic je v ní m?n?ná nápln tak nevím....
ostatnym: chlapi, aj prevodovka sa musi zobriat...