Když turbo netla?í
- Matysek
- user
- Příspěvky: 635
- Registrován: 03.02.2005, 08:49
- Bydliště: Jihlava/Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Když turbo netla?í
Mám problém auto mi v?bec nejede a tak došlo na koupi budíku na m??ení tlaku turba po p?ipojení a nastartování budík ukázal podlak -0,8 baru a po pušt?ní plynu z kopce dol? ukázal -1 baru vlastn? se ani nepohla rafika, ale když došlo na to aby se turbo ukázalo co vn?m je tak se rafika vyšplhala pouze na hodnotu 0,4 baru a pak u 4000ot/min za?al tlak klesat . Doublejay mi poradil že mám odd?lat hadi?ku od Westage a ucpat ji a pak to zkusit. No tak jsem to ud?lal a m??ák ukazuje po?ád to samé to znamená 0,4bar maximum. A ješt? jak jsem to takhle zkoušel tak v motoru n?co ufouklo já jsem si myslel že vylet?l ten šroubek kterým jsem to ucpal ale když jsem zastavil tak tam byl. Nevíte n?kdo co dál?? Díky
mozna ne, nekdy se podari sehnat turbo za par supu ..... ze Otasi?otasTM píše:no dy? to rikam, jit se ob?sitSpike píše:zrejme to mas zraly na repasi turba. Si priprav tak kolem 10 - 15 taliru, ty to vyresej, pokud nesezenes turbo v dobrym stavu za levnejsi peniz.
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby
- ve fázi přestavby
- otasTM
- user
- Příspěvky: 1746
- Registrován: 27.12.2004, 20:35
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
to musis umet nakupovatSpike píše:mozna ne, nekdy se podari sehnat turbo za par supu ..... ze Otasi?otasTM píše:no dy? to rikam, jit se ob?sitSpike píše:zrejme to mas zraly na repasi turba. Si priprav tak kolem 10 - 15 taliru, ty to vyresej, pokud nesezenes turbo v dobrym stavu za levnejsi peniz.
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tam me napadlo, ze by taky nebylo marne zkontrolovat tesnost vzduchove trasy za turbem az po klapku. Odpojit si nejakou hadici, zkusit natlakovat a poslouchat, jestli to nekde nefouka. Skoro si ale myslim (kvuli tomu syceni), ze tlakovy vzduch z kompresoru nekam utika, treba trvale otevrenou prepousteci klapkou. Uz to tady nekdo mel...
Naposledy upravil(a) doublejay dne 23.05.2005, 10:00, celkem upraveno 1 x.
Jenze prasklinky jsou vetsinou na vyfukove turbine a ne na kompresoru, na tom sem jeste prasklinu nevidel. A na tom vyfuku jsou ty praskliny vetsinou tak male, ze to na nic vliv nema a hlavne by to nemelo nic spolecnyho se ztratou tlaku v sani!otasTM píše:nebo prasklinou, ty tady taky nejsou nic zvlastniho... zalezi jen na velikosti
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby
- ve fázi přestavby
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
jestli se turbo to?í voln?, nemá v?le a nepouští olej, tak bude pravd?podobn? ok
kouknul bych se na wastegate, jestli se dob?e zavírá, protože je dost možný, že je bu? otev?ená, nebo je špatnej regulátor a výfukový plyny p?etla?ej pružinku v regurátoru a otevírá se wastgate d?íf, než by m?la - takže bu? sundat downpipu a nebo str?it pod regulátor podložky a asi i víc než standartní 2mm
pak se samoz?ejm? koukni na t?snost celého vzduchového vedení
kouknul bych se na wastegate, jestli se dob?e zavírá, protože je dost možný, že je bu? otev?ená, nebo je špatnej regulátor a výfukový plyny p?etla?ej pružinku v regurátoru a otevírá se wastgate d?íf, než by m?la - takže bu? sundat downpipu a nebo str?it pod regulátor podložky a asi i víc než standartní 2mm
pak se samoz?ejm? koukni na t?snost celého vzduchového vedení