Přetlak v oil systému
Přetlak v oil systému
2 Raddy:Nazdar draku.
V sobotu jsem zrealizoval ucpání jednocestného ventilu odvětrání vaček v hlavě.Vyrazil jsem do ulic a jaké bylo mé překvapení,když se mě podařilo zcela neprůjezdně zadýmit 4-proudovou ulici asi po 300m jízdy(kdo zná Brno byla to Zvonařka).
Takže teorie přetlakování v boost režimu špatnou funkcí ventilu padá.Asi přece jen bude muset vana dolů a mrknu se na to olejové čerpadlo.
Škoda.Tvá teorie byla příjemnější a míň bolestná(z hlediska pracnosti).
V sobotu jsem zrealizoval ucpání jednocestného ventilu odvětrání vaček v hlavě.Vyrazil jsem do ulic a jaké bylo mé překvapení,když se mě podařilo zcela neprůjezdně zadýmit 4-proudovou ulici asi po 300m jízdy(kdo zná Brno byla to Zvonařka).
Takže teorie přetlakování v boost režimu špatnou funkcí ventilu padá.Asi přece jen bude muset vana dolů a mrknu se na to olejové čerpadlo.
Škoda.Tvá teorie byla příjemnější a míň bolestná(z hlediska pracnosti).
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Dík ale bohužel možnost 0%.To bylo totiž první,co mě napadlo.Nechal jsem přetěsnit turbo(5000,- kua) a že budík tlaku občas vystřelí na doraz jsem přikládal spíš špatnému čidlu(autostyl).Čidlo je želbohu zatím v pořádku.Asi se zasek ventil v oil čerpadle(95%).Že já s těma závadama musím být vždycky něco extra.Nebo už se to někomu stalo?Kentoya píše:pro jistotu bych se mrkl na vůle turba i když vidím, že máš T3, ale jistota je jistota, třeba to chvilku nemazalo a ted to žene olej do sání (možnost 25%)
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Olejove cerpadlo NEMOZE pretlakovat vanu. Vana a vacky mozu byt pretlakovana LEN V JEDNOM PRIPADE: AK SU UPCHATE HADICE ODVETRANIA VACIEK A VANE a/alebo v extremnom mnozstve plynov ktore idu cez kruzky-zla kompresia.otasTM píše:kde přesně je ten ventil, já ho taky hledám ale já mám problém v tom že mám zřejmě vanu přetlakovanou a pořád mi teče olej přes gufera (sou teď měněný!) já už nevim co stim
To Sprinter:
Skontroloval si aj priechodnost hadic odvetrania fuknutim do olejovej vane?
Ak su hadice priechodne bude to turbo.....
Nestraš mě s turbem.To jsem si myslel jako první a nechal jsem vyměnit ložiska i s těsněním(bohužel samostatné těsnící kroužky neprodávají-jen celou sadu) a jaké bylo mé nemilé překvapení,když to dýmilo vesele dál.Tehdy jsem si uvědomil,že olejový dým z výfuku nemusí být zákonitě hned turbo.
Ale zpět.Zjistil jsem že mám ucpaný jednocestňák a když jsem ještě ucpal ventil v hlavě,tak se to přetlakovalo už na volnoběh.ALE ikdyž jsem sundal veškeré hadice z odvětrání,stejně se to přetlakuje.V boost režimu zhruba na 3.600ot a při vyřazeném kvaltu při 4.500ot(na budíku byly minusové hodnoty).
Ještě podotýkám,že na studený oil jsou ot. o 1000 nižší.Z toho usuzuji na venitl na čerpadle.Jen pořád nevím jakou roli tam hraje boost režim.Rozhodně si nechci připustit profukující kroužky když mám asi 30.000km po GO.Ještě mě napadají ventily.Hlavu jsem nedělal,jen spodek.
Ale zpět.Zjistil jsem že mám ucpaný jednocestňák a když jsem ještě ucpal ventil v hlavě,tak se to přetlakovalo už na volnoběh.ALE ikdyž jsem sundal veškeré hadice z odvětrání,stejně se to přetlakuje.V boost režimu zhruba na 3.600ot a při vyřazeném kvaltu při 4.500ot(na budíku byly minusové hodnoty).
Ještě podotýkám,že na studený oil jsou ot. o 1000 nižší.Z toho usuzuji na venitl na čerpadle.Jen pořád nevím jakou roli tam hraje boost režim.Rozhodně si nechci připustit profukující kroužky když mám asi 30.000km po GO.Ještě mě napadají ventily.Hlavu jsem nedělal,jen spodek.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Mali by sme si to ujasnit:sprinter píše:Nestraš mě s turbem.To jsem si myslel jako první a nechal jsem vyměnit ložiska i s těsněním(bohužel samostatné těsnící kroužky neprodávají-jen celou sadu) a jaké bylo mé nemilé překvapení,když to dýmilo vesele dál.Tehdy jsem si uvědomil,že olejový dým z výfuku nemusí být zákonitě hned turbo.
Ale zpět.Zjistil jsem že mám ucpaný jednocestňák a když jsem ještě ucpal ventil v hlavě,tak se to přetlakovalo už na volnoběh.ALE ikdyž jsem sundal veškeré hadice z odvětrání,stejně se to přetlakuje.V boost režimu zhruba na 3.600ot a při vyřazeném kvaltu při 4.500ot(na budíku byly minusové hodnoty).
Ještě podotýkám,že na studený oil jsou ot. o 1000 nižší.Z toho usuzuji na venitl na čerpadle.Jen pořád nevím jakou roli tam hraje boost režim.Rozhodně si nechci připustit profukující kroužky když mám asi 30.000km po GO.Ještě mě napadají ventily.Hlavu jsem nedělal,jen spodek.
upchatie PCV ventilu v ziadnom pripade nemoze sposobit nijake pretlakovanie vaciek. AK BOL ALE UPCHATY JEDNOCESTNY VENTIL, TAK PRI BOOST REZIME NEBOLO MOZNE ODVETRAVAT OLEJOVY SYSTEM, OLEJ Z TURBA NEMOHOL ODTEKAT DO VANE A OLEJ PRETLACAL TESNENIA V TURBE. Ako si zistil ze pri odpojenych hadiciach je system pretlakovany? Pretoze system sa tlakuje z lejovej vane (konkretne od klukovky) a hadicou je odvetrany do sacej vacky.Sacia vacka je prepojena s vyfukovou a ta sa odvetrava do sania za filter vzduchu.Cize, ak si odpojil vsetky hadice a je to pretlakovane, su len dve moznosti:
1, mas uplne upchate kryty vaciek
2, mas upchatu hadicu od vane do sacej vacky, v tom pripade sa ale pretlakuje len vana a nie vacky a vytlacalo by to mierku......
Gufera na ventiloch:
je to moznost, ale zase by to islo len do vaciek a odtial do flase ktoru tam mas, nie do sania......