co se týká gufer na ventilech budu radymu oponovat
pokud máš velký vůle okolo vodítek ventilů a netěsní gufera, tak se okolo sacích ventilů (vodítek) olej do sání dostane, jen netuším jestli je to dostatečné množství na to aby se za autem kouřilo jak uvádíte
Přetlak v oil systému
-
- user
- Příspěvky: 911
- Registrován: 05.10.2004, 17:35
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
Pres gufera na ventilech mi sel olej do valcu pres saci ventily a do vyfuku pres vyfukovy ... kdyz jsem vyndal motor a sundal sani a svody tak ventily, ktery byly zavreny zustaly doslova utopeny v oleji. takze auto kourilo jak sileny ... po nastarovani to kourilo jen chvliku, cca 10 vterin, po tom to "vicemene" prestalo, ale po zahrati to zaclo znovu a to tak ze auto zmizelo v oblaku olejoveho dymu, mozna nekde najdu i fotku ventilu zatopenych olejem ...raddy píše: Gufera na ventiloch:
je to moznost, ale zase by to islo len do vaciek a odtial do flase ktoru tam mas, nie do sania......
ten olej tam sel tak hodne ze mizel doslova pred ocima ...
To me zajima,
protoze kdyz vytocim motor nad 4000 ot. zacne mi z hadice svedene do nadobky jit souvisly proud rozpraseneho oleje...
Vypada to , jako by se z te hadice kourilo... Muze to byt guferama na ventilech, nebo je to normalni ?
Pri bezne jizde mam nadobku prazdnou, ale kdyz to protahnu 200 a vic po dalnici, mivam tam centimetr oleje...
Za autem se mi zakouri vetsinou po nastartovani, zacina mi to uz pripadat jako pekna olejnicka
Turbo je taky moznost, ale porad tady ctu o jinych problemech, tak se mi nechce vyhazovat penize za repas, kdyz tak dobre tlaci a muze to byt necim jinym...
protoze kdyz vytocim motor nad 4000 ot. zacne mi z hadice svedene do nadobky jit souvisly proud rozpraseneho oleje...
Vypada to , jako by se z te hadice kourilo... Muze to byt guferama na ventilech, nebo je to normalni ?
Pri bezne jizde mam nadobku prazdnou, ale kdyz to protahnu 200 a vic po dalnici, mivam tam centimetr oleje...
Za autem se mi zakouri vetsinou po nastartovani, zacina mi to uz pripadat jako pekna olejnicka
Turbo je taky moznost, ale porad tady ctu o jinych problemech, tak se mi nechce vyhazovat penize za repas, kdyz tak dobre tlaci a muze to byt necim jinym...
-
- user
- Příspěvky: 911
- Registrován: 05.10.2004, 17:35
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
zmer komprese, podle me budes mit KO krouzky.Petr_fm píše:To me zajima,
protoze kdyz vytocim motor nad 4000 ot. zacne mi z hadice svedene do nadobky jit souvisly proud rozpraseneho oleje...
Vypada to , jako by se z te hadice kourilo... Muze to byt guferama na ventilech, nebo je to normalni ?
Pri bezne jizde mam nadobku prazdnou, ale kdyz to protahnu 200 a vic po dalnici, mivam tam centimetr oleje...
Za autem se mi zakouri vetsinou po nastartovani, zacina mi to uz pripadat jako pekna olejnicka
Turbo je taky moznost, ale porad tady ctu o jinych problemech, tak se mi nechce vyhazovat penize za repas, kdyz tak dobre tlaci a muze to byt necim jinym...
-
- user
- Příspěvky: 167
- Registrován: 08.10.2004, 13:31
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Petr_fm
a nebyl by nahodou v oleji benzin? me olej stale ubyva, nepribyva...
lze nejak vyloucit, ze to dela turbo ? abych nerozebiral motor, kdyz je treba jen spatne olejove tesneni v turbu, prece jsem s nim uz neco nalital a vuli celkem ma...
lze nejak vyloucit, ze to dela turbo ? abych nerozebiral motor, kdyz je treba jen spatne olejove tesneni v turbu, prece jsem s nim uz neco nalital a vuli celkem ma...
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele: