otázky a odpovědi technického rázu
240SX
user
Příspěvky: 220 Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.
Příspěvek
od 240SX » 20.12.2005, 18:12
Potřeboval bych od Vás pár návrhů,jak nejlíp zkompletovat výfuk(kat.,dynamizér,tlumič atd.)Na hluku mi nesejde. Díky
Martin_534
user
Příspěvky: 5421 Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin_534 » 20.12.2005, 19:12
hledal bych asi na US forech, tady kromě blázna nemás ka24 nikdo osobní zkušenost
240SX
user
Příspěvky: 220 Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.
Příspěvek
od 240SX » 21.12.2005, 19:14
Martin_534 píše: hledal bych asi na US forech, tady kromě blázna nemás ka24 nikdo osobní zkušenost
Ale já bych přece jenom uvítal nějaké rady,nebo zkušenosti s 200SX.
blázen
user
Příspěvky: 12264 Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 21.12.2005, 19:16
ten výfuk je od katu dozadu stejnej jako na 200sx, jen svody sou dělané v kuse až ke katu,takže to chce trochu fantazie a nerezu.. a UKforum taky
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Martin_534
user
Příspěvky: 5421 Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin_534 » 21.12.2005, 19:38
no problém je v tom, že u turba je nejlepší vejfuk kus trubky, protože tam je max. výkon nejvíce ovliněnej plnícím tlakem turba a design vejfuku hraje roli jen do té doby, dokud turbo netlačí max. nastavenej tlak a v podstatě na něm nezáleží, ale je vhodný aby byl co nejvíc průchozí s co nejmenšim protitlakem, kdežto u NA motoru je správnej design vejfuku potřebnej v celym spektru otáček a protitlak je potřeba
rednissan
user
Příspěvky: 180 Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy
Příspěvek
od rednissan » 22.12.2005, 19:24
Doporučil bych -trubka-rezonátor-trubka-konc.tlumič(např remus, layting). Takle sem to měl na minulém autě s maximální spokojeností. Po zimě do toho zas du na 200sx.
blázen
user
Příspěvky: 12264 Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 22.12.2005, 19:33
na 200 sx je lepší tam nemít kromě te trubky nic zbytečně navíc,..je to o tom,jak velkej kravál ti vadí...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
rednissan
user
Příspěvky: 180 Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy
Příspěvek
od rednissan » 22.12.2005, 19:41
O to právě jde, používám auto skoro deně, tak potřebuju trochu decentnější zvuk. Když vyhodim katalizátor změní se něco? krom toho že neprojdu TK
blázen
user
Příspěvky: 12264 Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 22.12.2005, 19:44
změní se trošku zvuk ale hodně málo. a přibyde nějaká kobylka
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Goodziller
user
Příspěvky: 1314 Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Goodziller » 23.12.2005, 12:51
A jakej to bude delat bordel jen s rourou az dozadu???
blázen
user
Příspěvky: 12264 Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 23.12.2005, 12:53
asi jak traktor,.... je to velkej randál,..ale při těžké noze v provozu to je bomba
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Goodziller
user
Příspěvky: 1314 Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Goodziller » 23.12.2005, 13:01
Ja potrebuju aby to v nizkych otackach bylo prijatelny a ve vysokych si to zarvalo.
raddy
user
Příspěvky: 4812 Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 23.12.2005, 13:08
blázen píše: asi jak traktor,.... je to velkej randál,..ale při těžké noze v provozu to je bomba
NEVSIMOL SOM SI ZEBY SOM 3 ROKY JAZDIL NA TRAKTORE...
Goodziller
user
Příspěvky: 1314 Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Goodziller » 23.12.2005, 13:11
Ja to mam k normalnimu jezdeni a nepotrbuju, kdyz prijedu pozde do skoly aby to vsihni vedeli.
Raddy: Ty mas jen trubku?? Je to moc velkej bordel??
raddy
user
Příspěvky: 4812 Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 23.12.2005, 13:40
Goodziller píše: Ja to mam k normalnimu jezdeni a nepotrbuju, kdyz prijedu pozde do skoly aby to vsihni vedeli.
Raddy: Ty mas jen trubku?? Je to moc velkej bordel??
mam len trubku, VELKU downpipe, T3 turbo.....Od turba je len trubka (60mm vnutorny priemer ak si dobre pamatam) a na konci priechodzi koncovy rezonator toho isteho priemeru....
Ked prides pozde do skoly, riaditel to bude vediet skor nez zavries dvere. Ale urcite sa nespyta ci si prisiel na traktore, takze asi tak