Kdo bude jezdit pres zimu s dvoukilem?

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět

Budete jezdit pres zimu?

Ano, chybelo by me to super svezeni
13
54%
Ne, bylo by me ho lito vytahnout do soli
11
46%
 
Celkem hlasů: 24

Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Příspěvek od 240SX »

milonovo píše:225 je hodně široká guma,195 by bylo akorát.O tom že se v zimě jezdí líp na letních mě nepřesvědčíš,ale když se Ti to líbí :)
Nechci tě přesvědčovat :roll: ,nikdy nikoho nepřesvědčuji,ale já si spíš MYSLÍM,že je to především v řídičovi. :wink:
Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo »

Tak to každopádně :wink: V pohodě,já to nemyslel nijak špatně,já to prostě s letníma v zimě zkoušet nebudu. :)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

v každém případě na zimu jsou lepší zimní, ale na náledí je to jedno
a hlavní a důležité je, že zimní by měli být co nejužší max 195 a pokud se bez problémů vlezou tak 185
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi »

Jj je to hl. v řidičovi a na okolnostech..neda se to jen tak srovnavat...prostě opatrnosti není nikdy dost ani vlete že...natož tak v zimě...
Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Příspěvek od 240SX »

Na Severní Moravě je -27°C.Tak co,který z vás dneska nenatočil :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

Kentoya píše:a hlavní a důležité je, že zimní by měli být co nejužší max 195 a pokud se bez problémů vlezou tak 185
to plati, ale jenom na snehu, na asfaltu jsou jasne lepsi sirsi :wink:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

to já vím, ale pokud na těch širších pojedeš po asfaltu, který se zničehonic změní na zasněženou silnici, hned si uvědomíš že méně je někdy více :D , já to nikomu nenutím, jen jsem psal co a jak,

ono takový široký a ještě k tomu letní na zasněženým letišti, to je teprve super zábava
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

240SX píše:Na Severní Moravě je -27°C.Tak co,který z vás dneska nenatočil :lol: :lol: :lol:
Ja sice nechtel trapit auticko, ale musel jsem neco nutne zaridit a MHD nebo nedej boze peskobusem bych to nestihal nebo nedal vubec... U nas bylo po ranu (9.00) sice jen -23, ale nastartoval jsem na skrtnuti... Mam Vartu s max. proudem 600A, taky k tomu asi prispiva... stari 3 roky... A tak jsem ujel mimo plan asi 20km, aby se motor aspon trochu ohral a nepohyboval se jen priskoky po meste (mel jsem to jen cca 4km tam a 4 zpatky).
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Kentoya píše:to já vím, ale pokud na těch širších pojedeš po asfaltu, který se zničehonic změní na zasněženou silnici, hned si uvědomíš že méně je někdy více :D , já to nikomu nenutím, jen jsem psal co a jak,

ono takový široký a ještě k tomu letní na zasněženým letišti, to je teprve super zábava
Presne tak, tady na Indocinsku neznam moc pravidelne jezdicich ridicu, kteri by si troufli neprezouvat. I kdyz jinde snih neni nebo je ho pomalu, tady je pravidelne kazdou zimu a dlouhodobe, navic se na okreskach nesoli (zdroje vody), muzete byt jaci chcete ridici, ale za normalni zimy cca -7 az -15 na beznem ujezdenem snehu maximalne tak posypanem inertnim posypem si letni guma ve srovnani se zimni ani neskrtne - teda, pokud nechcete byt brzdou provozu a jezdit +/- 30 a v kazdem stoupani zatarasit cestu. Letos je to extrem, pri tom stridani slunecnych odpoledni a nocnich -20 a nize je vsude led a na lede je to skoro jedno, ale jinak plati vyse uvedene. Zimni guma ma hlavne VYPOCITATELNE, ODHADNUTELNE CHOVANI (a nehadejte se se mnou, jezdim pres 20 let a NIKDY JSEM NEMEL GARAZ :lol: ), zatimco u te letni nebo "celorocni" nikdy nevite okamzik, kdy jeste auto podrzi a kdy uz ne. Je tvrda a diky jinemu vzorku ma horsi zaber. Predevsim si uvedomte, ze ten kousek gumy je to jedine, co vas drzi na silnici. Fuckt nesouhlasim s temi, co tvrdi, ze je to hlavne v ridici... jasne, to vzdycky, ale prave proto rozumny ridic nejede v zime na letnich, pokud to neni nejaky vyjimecny stav. Mozna v mistech, kde se fest soli, kde neni az takova zima, kde nejsou otevrene plane, kam nafouka z poli, kde se nedelaji jazyky a zaveje, atd atd, ale Z CCA 50 AUT V OKOLI MEHO BYDLISTE NIKDO NEMA LETNI. Proc asi??? :idea:
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad »

Souhlasím s tvrzením, že zimní pneu má lepší vlastnosti a tedy lepší na zasněžené povrchy atd... , ale co mi není jasné jak to dělali řidiči před rokem řekněme 90, kdy jeste nebyla móda kupovat zimni pneu a dle informací mého otce ani nebyly .... tedy nikdy zimní nekoupil - byly udajně celoroční. Jezdil autem každý den a šlo to taky ... Podle mne je větší problém v udržbě silnic .... víc na to dlabou...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

ono před rokem 90 tady jezdily hlavně shadyny a navíc všichni šetřily a pokud možno nejezdili ani v létě, jelikož se jim zdál benzín drahej, při - 15 už nevyjel skoro nikdo, protože se nehodilo oškrabávat okna za jízdy, a za druhé na cestách jsi skoro nikoho v zimě nepotkal až na pár nadšenců takže se dalo s autem víc blbnout, ale stejně nevím jestli si to pamatuješ, tak za komančů v zimě všichni jezdili jak posraní, aby jim to neulítlo, a navíc celoročky OR 34 na suché silnici i když zmrzlé, seděli velice dobře, na sněhu to bylo už horší, ale stále to s nima šlo, při rychlosti do 70 km/hod, do 5 cm sněhu,
dnes je provoz zcela někde jinde, jezdí 10x tolik aut, a 5x více pitomců, co neumí řídit, a jak ti to ustřelí, tak ti nezbyde než se modlit, aby ten co jede proti uhnul (dřív tam nikdo nebyl, jenom pole a z toho tě první JZDák vytáh)
Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Příspěvek od 240SX »

Je to v lidech v umění umět řídit a basta fidly :idea: a kdo tvrdí,že né tak ať mi napíše proč vidíme vysekané auta se zimníma pneumatikama.
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

protoze borecek si rika mam zimni gumy muzu na to slapnout, ale zimni guma neni zazrak jenom je o neco lepsi nez letni
ja osobne teda nechapu jak nekdo muze riskovat v zime na letnakach jeste to pochopim kdyz s tim autem jezdi jenom za sucha ale jinak :shock:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

ad 240 sx taky sem si myslel že sem profík
na každýho jednou dojde a každej se alespon jednou at uz víc či mín vybourá akorát nechápu proč např se vyseká i takový Colin mc Ray a to už je jiná kapacita :D
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Jak pise Kentoya - auta, jejich vykony, rychlosti a pocet byl tehdy o necem jinem nez dnes, udrzba silnic taky. Zimni gumy samozrejme nejsou samospasitelne a davaji jisty "pocit bezpeci". Jenze fyzikalni zakony plati i pro ne... Nicmene: JEJICH HRANICE JE PREKROCENA S LETNIMI GUMAMI V ZIME MNOHEM DRIV A TEN OKAMZIK SE NEDA ODHADNOUT ANI PRI SLUSNE VYJEZDENOSTI JINAK DOBREHO RIDICE. Kdyz mi nekdo da auto s letnimi pri podminkach, ktere tady prave panuji, budu velmi zvazovat, jestli to nemam povazovat za potencialni pokus o vrazdu. A kdyz uz bych byl nuceny s tim jet, pojedu tak pomalu, opatrne a se stazenou prdeli, ze budu nejspis prekazkou plynulosti provozu a napric snaze jet bezpecne s potencialne nebezpecnym autem budu vytvaret situace, ke kterym by vubec nemuselo dojit a nekdo, kdo ma zimni, ale uz ne ty zkusenosti, na to muze doplatit.

P.S. Za ty leta a kilometry na cestach uz jsem toho videl tolik, ze vedome pouziti letnich v zime povazuju jednoznacne za hazard, at je ridic dobry jakkoliv. Prave dobry ridic by tak jezdit nemel... Proc vedome zvysovat riziko? Pouziti zimnich neni narizene. Kdyz se neco stane, tak se na to ale pojistovna jiste podiva...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Odpovědět