Snizeni otacek
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Clenove
Dik za pozvani mezi cleny, ale ja jsem to koupil jak to je a zatim s tim nic neudelal. Necitim se na to, abych patril mezi "spielmachry" jako jste vy. Mozna mezi vas patrim tim, ze do toho cpu prachy (zatim ale bohuzel jen za opravy). Takze az se mi podari zajistit aspon ten predni naraznik (protoze se mi to sani vzduchu taky nelibi), tak nabidku prijmu. Zatim si to ale nezaslouzim.Caizi píše:to Dave: hod nějaké info k tvému autu do sekce členové. Popřípadě aspoň ten odkaz co tu dal Martin..myslím si že tehle je další velmi podařené dvoukilo...sice to nasávání vzduchu a ty světla se mi tam moc nelíbí ale jinak vypadá skvěle..
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snizeni otacek
trošku se mi zdá, že řešíš kravinydave píše:Zdravim vsechny!
Predne hlasim, ze jsem naprostej laik, koupil jsem uz poladeneho Nissana 200 SX, je tam Garret T25, intercooler AV60, vzduchový filtr Raceland, bov ventil TCC 03, svíčky Denzo Iridium, výfukové potrubí nerez s turbo rezonatorem a nerez koncákem 110mm, palivové čerpadlo Walbro GSS341 255L/h (puvodne s tim jezdil Smash, mozna ho nekteri znate).
Muj problem je v tom, ze pri vyssich rychlostech motor zbytecne toci prilis mnoho otacek a je zbytecne hlucny - chtel bych tedy snizit otacky a motor tak aspon trosku setrit. Tusite nekdo, jak se to da vyresit (diferencial?), co presne a kde mam koupit? Jak rikam, jsem laik, takze prosim polopate
A pak jeste otazka cislo 2 - chtel bych koupit nejakou peknou predni masku, poradite nekdo, na koho se obratit v okoli Prahy a jaka je zhruba cena?
změna převodů v diffu není vůbec levná ani jinak přístupná věc, nemluvě o tom, že úplně změníš jízdní/výkonový charakteristiky.. správný napočítání převodů je fakt velká laborace, na kterou je lepší se bez potřebnejch znalostí vakašlat..
auto ti pak sice pojede možná i o poznání rychleji při nižších otáčkách, ale výkon motoru na to už nemusí stačit... mohlo by se ti třeba stát, že bys ani na sebedelší rovince z auta nevymáčknul víc než 180 km/h, protože by prostě už motor neměl sílu na to, aby přerval ty děsný převody (to je samozřejmě extrém, ale při špatným zvolení převodovýho poměru se to opravdu stát může)... dvoukilo je krásně rychlý a svižný především díky vhodně zvolenýmu odstupňování převodovky a je podle mě blbost to měnit... spíš přehodnoť svůj styl jízdy...
a nebo pod haubnu schovej 350cui V8 smallblock s automatem.. takováhle konfigurace nebude mít vůbec žádnej problém s dlouhým převodem... :-)
To, že se ti tam nevejdou velký kola je nesmysl, jezdil jsem na kolech 245/45/16 a všude kolem bylo opravdu hafo místa i po snížení o 40mm... musíš prostě jen vybrat kola se správným ET a rozměrem ráfku - naprosto souhlasím s Martinem, hlavní problém bych viděl v těch kolech 9x16..
(btw. - spíš bys měl řešit třeba zavírání světel, takhle to má moc velkej odpor vzduchu )
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
ad ondrey
svým způsobem máš pravdu, proto jsem navrhl šestku jako ideální řešení, ale jelikož tam již má nějaké úpravy, tak tím difem mu určitě nespadne max rychlost, protože to ten motor utáhne, ale kdyby měl motor bez úprav asi máš pravdu (muselo by se to spočítat), alespon na shadyne jsem to tak mel (4,22 a 3,9) takže vím o čem je řeč
ale upřímně já si např dvoukilo nekupoval kvůli maximálce, tudíž mě bude zcela jedno jestli mi pojede max 220 nebo 250, já mám svou oblíbenou rychlost 140 a na dálnici 180 a hlavně při dnešním provozu potřebuji okamžitě předjet, což s dvoukilem jde a i kdyby jsi mi tam dal těžší dif, tak při podřazení stejně v pohodě předjedu
svým způsobem máš pravdu, proto jsem navrhl šestku jako ideální řešení, ale jelikož tam již má nějaké úpravy, tak tím difem mu určitě nespadne max rychlost, protože to ten motor utáhne, ale kdyby měl motor bez úprav asi máš pravdu (muselo by se to spočítat), alespon na shadyne jsem to tak mel (4,22 a 3,9) takže vím o čem je řeč
ale upřímně já si např dvoukilo nekupoval kvůli maximálce, tudíž mě bude zcela jedno jestli mi pojede max 220 nebo 250, já mám svou oblíbenou rychlost 140 a na dálnici 180 a hlavně při dnešním provozu potřebuji okamžitě předjet, což s dvoukilem jde a i kdyby jsi mi tam dal těžší dif, tak při podřazení stejně v pohodě předjedu
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
No, Ondrey, je videt, ze jsi me krasne odhadnul - resim kraviny, mel bych prehodnotit styl jizdy atd.
Pro tvoji informaci - ani ted nemuzu jet vic nez 180, pokud nechci mit motor na strese. Pri 180 tocim 5000 otacek - muj o par koni slabsi (193) Passat bez turba pri te rychlosti toci (take na petku) cca 3500. Takze myslim, ze Nissan by to v pohode zvladnul taky. Pokud se ti zda 5000 normalni, tak asi fakt resim kraviny.
Co se tyka stylu jizdy, tvuj komentar uz vubec nechapu. Mozna si myslis, ze jezdim po dalnici na jednicku nebo co? Nejsem sice technicky zdatny (proto se tu ptam), ale ridit docela umim - az bude nejakej srazek na motokarach, muzem si to prubnout.
Co se tyka rafku, tak souhlasim, ze asi nebudou idealni, ale ja je tam nedal - to je prace Smashe. Az se prokopu pres vsechny opravy, tak mozna zbyde nejaka kacka i na rafky.
Pro tvoji informaci - ani ted nemuzu jet vic nez 180, pokud nechci mit motor na strese. Pri 180 tocim 5000 otacek - muj o par koni slabsi (193) Passat bez turba pri te rychlosti toci (take na petku) cca 3500. Takze myslim, ze Nissan by to v pohode zvladnul taky. Pokud se ti zda 5000 normalni, tak asi fakt resim kraviny.
Co se tyka stylu jizdy, tvuj komentar uz vubec nechapu. Mozna si myslis, ze jezdim po dalnici na jednicku nebo co? Nejsem sice technicky zdatny (proto se tu ptam), ale ridit docela umim - az bude nejakej srazek na motokarach, muzem si to prubnout.
Co se tyka rafku, tak souhlasim, ze asi nebudou idealni, ale ja je tam nedal - to je prace Smashe. Az se prokopu pres vsechny opravy, tak mozna zbyde nejaka kacka i na rafky.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
souhlasím z ondrejem a pokud máš strach že ti v 5000ot motor skočí na střechu tak je chyba uplně jinde, v 5000ot se alepon muj motor chová jak má, nádherně jede má krásný chod při akcelerování čistý zátah,tak nevim proč by skákal na střechu? Mi motor nedělá potíž ani v červenym - pro rejpaly netočim do červena ale vyzkoušet se to musí
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
No, jak uz jsem parkrat rekl, nejsem technik, muj motor samozrejme v 5000 taky krasne tahne, ale protoze mi ted odesel, tak resim procpak asi a rad bych ho trosku setril. Myslim, ze snizeni otacek je dobra cesta, jak motor setrit. Myslim, ze takhle silne auto nemusi tocit 5000 pri 180. Tot cele.blázen píše:souhlasím z ondrejem a pokud máš strach že ti v 5000ot motor skočí na střechu tak je chyba uplně jinde, v 5000ot se alepon muj motor chová jak má, nádherně jede má krásný chod při akcelerování čistý zátah,tak nevim proč by skákal na střechu? Mi motor nedělá potíž ani v červenym - pro rejpaly netočim do červena ale vyzkoušet se to musí
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele: