upgrade motoru
upgrade motoru
kluci jen tak uvažuju co budu dělat příští zimu, tak at jsem nachystanej
chtěl bych po vás zjistit na kolik se dá převrtat motor, přesněji řečeno jaký větší písty se dají sehnat (kroužky taky) popř jestli se musí nechat dělat na zakázku, dále RADY musí se při větším obsahu překopávat ecu?
dál, je nějakej výkres o kolik je vhodné odlehčit setrvák?
kliku a ojnice zatím řešit nebudu, nejspíš si udělám motor o větším obsahu cca 1,9 a pak ho tam šupnu, protože tenhle už bude asi končit za rok ho asi oddělám
chtěl bych po vás zjistit na kolik se dá převrtat motor, přesněji řečeno jaký větší písty se dají sehnat (kroužky taky) popř jestli se musí nechat dělat na zakázku, dále RADY musí se při větším obsahu překopávat ecu?
dál, je nějakej výkres o kolik je vhodné odlehčit setrvák?
kliku a ojnice zatím řešit nebudu, nejspíš si udělám motor o větším obsahu cca 1,9 a pak ho tam šupnu, protože tenhle už bude asi končit za rok ho asi oddělám
Re: upgrade motoru
ad prevrtanie: da sa prevrtat natolko, kolko dovolia steny medzi valcami (presnejsie medzi valcom a vodnym kanalom), kazdy lepsi strojar ti povie pokial sa da ist...Kentoya píše:kluci jen tak uvažuju co budu dělat příští zimu, tak at jsem nachystanej
chtěl bych po vás zjistit na kolik se dá převrtat motor, přesněji řečeno jaký větší písty se dají sehnat (kroužky taky) popř jestli se musí nechat dělat na zakázku, dále RADY musí se při větším obsahu překopávat ecu?
dál, je nějakej výkres o kolik je vhodné odlehčit setrvák?
kliku a ojnice zatím řešit nebudu, nejspíš si udělám motor o větším obsahu cca 1,9 a pak ho tam šupnu, protože tenhle už bude asi končit za rok ho asi oddělám
ad piesty: daju sa vyrobit na zakazku akekolvek
ad ECU: musi
ad zotrvacnik: odlahcenie serioveho je riziko kvoli pevnosti materialu. seriovy zotrvak vazi okolo 12kg ak sa nemylim, daju sa kupit zotrvaky okolo 6kg, ale tie su z ineho-pevnejsieho materialu. zo serioveho sa da odlahcit tak mozno 3-4kg, zalezi od jeho stavu...ale uz som videl roztrhnute odlahcene zotrvaky, vyhoda je ze si uz nemusis viac strihat nechty na prstoch na nohach.
to odlehčení jsem si odhadem spočítal 2-3 kila, že by mohlo eventuelně jít, ty 4 už bude asi moc, ted jde jen o to kde neubírat,
písty - origo se nevyrábí žádný větší?
pokud ne musím se držet dle kroužků, a podle toho to převrtat a taky co dovolí válce, kdo vyrábí písty a jaká je cca cena za sadu pístů na zakázku
rady zvládl by jsi tu jednotku ? a za kolik
zatím je to teorie, víceméně uvažuji o tom jít jiným směrem jako ostatní, a vyzkoušet to, jinak to jistí skyline až bude cenově dostupný
písty - origo se nevyrábí žádný větší?
pokud ne musím se držet dle kroužků, a podle toho to převrtat a taky co dovolí válce, kdo vyrábí písty a jaká je cca cena za sadu pístů na zakázku
rady zvládl by jsi tu jednotku ? a za kolik
zatím je to teorie, víceméně uvažuji o tom jít jiným směrem jako ostatní, a vyzkoušet to, jinak to jistí skyline až bude cenově dostupný
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
dobrá informace o tomei, a stojí za zvážení použít tu jejich kliku, ale je tu jediná nevýhodička, ta klika musí mít odhadem zdvih o cca 3 mm a tudíž to už bude slušnej podčverec, a je možné že už se mu nebude chtít tolik do otáček i když od spodku do bude lepší, takhle skombinovat tu jejich (nejlépe kovanou) kliku a ješte to vrtnout tak jsi nad 2l a to už udělá pěkný stádo
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
.. nebude to naopak nadčtverec?Kentoya píše:dobrá informace o tomei, a stojí za zvážení použít tu jejich kliku, ale je tu jediná nevýhodička, ta klika musí mít odhadem zdvih o cca 3 mm a tudíž to už bude slušnej podčverec, a je možné že už se mu nebude chtít tolik do otáček i když od spodku do bude lepší, takhle skombinovat tu jejich (nejlépe kovanou) kliku a ješte to vrtnout tak jsi nad 2l a to už udělá pěkný stádo
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
Takze je lepci koupit SR20Kentoya píše:dobrá informace o tomei, a stojí za zvážení použít tu jejich kliku, ale je tu jediná nevýhodička, ta klika musí mít odhadem zdvih o cca 3 mm a tudíž to už bude slušnej podčverec, a je možné že už se mu nebude chtít tolik do otáček i když od spodku do bude lepší, takhle skombinovat tu jejich (nejlépe kovanou) kliku a ješte to vrtnout tak jsi nad 2l a to už udělá pěkný stádo
jj datalogger je v kupe jen resim softwareove zpoždění paralleního portu...už nad timkoumám tak dva týdny a furt sem na to nedošel...pokud na to příští týden nepříjdu tak to udelam na usb...ale každopádně datalogger bude takže vám pak Raddy může ladit moturky....raddy píše:popravde, kompletne premapovanie ECU zatial nezvladnem, stale este nemam potrebny hardware (datalogery), nieco vyraba caizi.....ak to bude, mozes byt prvy pokusny zajacik
V tomhle pripade bys mel delat rad i prasuleKentoya píše:napsal jsem to blbě, a pro opravu tomei dělá nadčtverec - větší zdvih menší vrtání, já uvažuji o podčtverci a skloubením klika tomei a vrtání by to mohl být čtverec
ad noname možná máš pravdu, ale ty úpravy okolo se mi nechce dělat a motory dělám rád, takže je to bud jak bud
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: