seriový turba
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
seriový turba
SR20DET OEM turbo Specs
S13 T-25 60 trim 56mm BCI-1 compressor 53.8mm 62 trim
T-25 turbine, .64 A/R turbine housing. Journal bearings.
S14 T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in T-04B housing, 62 trim 53.8mm
T-25 turbine. .64 A/R turbine housing. Ball bearing center section.
S15 T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in T-04B housing, 62 trim 53.8mm
Inco turbine .64 A/R turbine housing. Ball bearing center section.
*cast divider wall between turbine discharge and wastegate.
GTi-R T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in standard T-3 housing. 79 trim 53.8mm
Inco T-250 turbine wheel .86 A/R turbine housing. Journal bearings.
S13 T-25 60 trim 56mm BCI-1 compressor 53.8mm 62 trim
T-25 turbine, .64 A/R turbine housing. Journal bearings.
S14 T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in T-04B housing, 62 trim 53.8mm
T-25 turbine. .64 A/R turbine housing. Ball bearing center section.
S15 T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in T-04B housing, 62 trim 53.8mm
Inco turbine .64 A/R turbine housing. Ball bearing center section.
*cast divider wall between turbine discharge and wastegate.
GTi-R T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in standard T-3 housing. 79 trim 53.8mm
Inco T-250 turbine wheel .86 A/R turbine housing. Journal bearings.
ano, ano mam len klzne
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
seriove S14 turbo urcite nema gulickove loziska, jeho oznacenie je T28. Gulickova verzia tohoto turba sa vola GT28R, ale nemontovala sa seriovo.Martin_534 píše:no já od spousty lidí slyšel, že má kuličkový ložiska
vlado rozeber turbo a koukneme se
Mimochodom, garrett stale vyraba obe verzie, gulickove aj klzne, gulickove maju v oznaceni na konci R.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
barbora zásobuje jo..Martin_534 píše:gt28r má proti t28 ještě jinej desig lopatek, ale to je jedno, todle jsem někde vyčet na webu, a spousta lidí mi říká, že kuličky maj, jestli ne, tak ne
já z finančních důvodů vyzkouším turbo ze skylinu, to kuličky nemá určitě, tak alespóň nebudu otrávenej, že by s14 turbo kuličky mělo :-)
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: