Olejovy okruh
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Olejovy okruh
Koukal jsem na ty odkazy co hodil tamo.....zaujal me bod 8 na http://www.nissan200sx.dk/motorstage3.htm
Je to to co si myslim ze to je? externi cerpadlo na olej? Uz jsem nad tim premyslel driv....mit el. cerpadlo na olej ktere funguje i po vypnuti motoru (olej stale cirkuluje)...zabranilo by se tim neprijemnostem ohledne turba....nehlede na to ze by to mozna slo zapojit na teplomer a vypinani pokud teplota motoru poklesne pod urcitou hranici....je to realizovatelny? Ma to nekdo z Vas?Pokud je to kravina tak pardon....jen me to tak napadlo
Je to to co si myslim ze to je? externi cerpadlo na olej? Uz jsem nad tim premyslel driv....mit el. cerpadlo na olej ktere funguje i po vypnuti motoru (olej stale cirkuluje)...zabranilo by se tim neprijemnostem ohledne turba....nehlede na to ze by to mozna slo zapojit na teplomer a vypinani pokud teplota motoru poklesne pod urcitou hranici....je to realizovatelny? Ma to nekdo z Vas?Pokud je to kravina tak pardon....jen me to tak napadlo
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tak to nakonec budu resit asi pres Turbo-Timer.....ale chci se zeptat jeste jestli a kam zaradit chladic oleje?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Chladic oleja je naozaj nutny pri zvysenych narokoch na motor-hlavne okruh. Tam je ale nutna kopa dalsich veci....Na jazdenie po cestach chladic oleja nie je nutny...Ak mas pochybnosti, nainstaluj si teplomer oleja, ten sa ti zide v kazdom pripade.
Inak chladic oleja sa instaluje cez adapter pod olejovy filter.
Inak chladic oleja sa instaluje cez adapter pod olejovy filter.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Otazka. Ak dam pod filter tento sandwich http://www.autodoplnky.cz/picture/shop/ ... w_1019.jpg
tak to asi velmi fungovat nebude, kedze nic nenuti olej, aby isiel do chladica. Aby to fungovalo, tak by musela byt jedna ta stvrtina, kde je vystup zo sandwicha nejak "zakryta", aby ten olej tlaceny pumpou isiel von cez ten zavit.
Priklad:http://www.streetstyleandpower.com/diag ... 159247.jpg
Alebo sa mylim ?
tak to asi velmi fungovat nebude, kedze nic nenuti olej, aby isiel do chladica. Aby to fungovalo, tak by musela byt jedna ta stvrtina, kde je vystup zo sandwicha nejak "zakryta", aby ten olej tlaceny pumpou isiel von cez ten zavit.
Priklad:http://www.streetstyleandpower.com/diag ... 159247.jpg
Alebo sa mylim ?
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
chladič na olej při normálním ježdění není nutný, teplota se drží mezi 90 - 100stupnů--to už v případě že se šlape na plyn.. pak opravdu stačí ty 3 minuty a je to.. chladič bude vhodny pro ježdění po okruhu jinak asi ne..
když už tak ale každopádně s termostatem
když už tak ale každopádně s termostatem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No asi prave o ten okruh mi ide, kedze minule co som bol v Brne, tak bol kua potrebny
Inak pozeral som kolko stoja origos do roznych aut tak to je nehoraznych od cca 5000 Kc za nejaky fiat az cez 10000 Kc. A to je len cisto za chladic.
Co som pozeral summitracing tak maju za $79 cely komplet aj z hadicami a termostatickym medzikusom http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
alebo samostatne chladic za $30 plus "bypass-ovy" termostat za $40. Kym objednam, skusim skocit na vrakovisko pozriet ci nemaju nejaky rozbity diesel, na tych boli olejove chladice dost casto.
Inak pozeral som kolko stoja origos do roznych aut tak to je nehoraznych od cca 5000 Kc za nejaky fiat az cez 10000 Kc. A to je len cisto za chladic.
Co som pozeral summitracing tak maju za $79 cely komplet aj z hadicami a termostatickym medzikusom http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
alebo samostatne chladic za $30 plus "bypass-ovy" termostat za $40. Kym objednam, skusim skocit na vrakovisko pozriet ci nemaju nejaky rozbity diesel, na tych boli olejove chladice dost casto.