k: motor ca18et pred GO
k: motor ca18et pred GO
Koupim holy motor ca18et, cenu nabidnete. Docela to specha, dik
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
mam kleklej a je mi na prd Komprese v haji....klika taky....turbo nevim v jakym stavu....je to si s prevodovkou Ale nemam paru co za nej chtit :/
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
vzal bych prevodovku(synchrony zijou? nechodi pres zuby?), pak blok a spodek. obejdu se bez te kliky a pistu, ojnice chcu. turbo ani nepotrebuju, ale kdyz bude za slusnou cenu.. doufam ze vezmes v uvahu nase tezce budovane kamaradstvi a moji financni situaciMirek píše:mam kleklej a je mi na prd Komprese v haji....klika taky....turbo nevim v jakym stavu....je to si s prevodovkou Ale nemam paru co za nej chtit :/
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
To ja dam pryc jako komplet...co pak budu delat s tim zbytkem...prevodovka je ok..radila v pohode...odstaveno kvuli motoru...beru v potaz nase dlouho budovane kamaradstvi , ale beru v potaz taky to ze stavba RPS13 zabere jeste furu casu a penez ...nejak se snad dohodneme ...jak budu mit cas zjistim jestli je to origo nebo uz je to brusovej....ale ted mam plnou garaz...jak moc na to spechas?//////hehe az ted sem si vsiml ze tam neni DET ale ET ) zaklad je ale stejnej ne?rozumik píše:vzal bych prevodovku(synchrony zijou? nechodi pres zuby?), pak blok a spodek. obejdu se bez te kliky a pistu, ojnice chcu. turbo ani nepotrebuju, ale kdyz bude za slusnou cenu.. doufam ze vezmes v uvahu nase tezce budovane kamaradstvi a moji financni situaciMirek píše:mam kleklej a je mi na prd Komprese v haji....klika taky....turbo nevim v jakym stavu....je to si s prevodovkou Ale nemam paru co za nej chtit :/
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
DET se od ET lisi dvema vackama a 16ti ventilama, ale jestli na tom trvas tak vemu komplet. fakt nevim co za to chtit, rekni si. tak do mesice bych ho chtel mit domaMirek píše:To ja dam pryc jako komplet...co pak budu delat s tim zbytkem...prevodovka je ok..radila v pohode...odstaveno kvuli motoru...beru v potaz nase dlouho budovane kamaradstvi , ale beru v potaz taky to ze stavba RPS13 zabere jeste furu casu a penez ...nejak se snad dohodneme ...jak budu mit cas zjistim jestli je to origo nebo uz je to brusovej....ale ted mam plnou garaz...jak moc na to spechas?//////hehe az ted sem si vsiml ze tam neni DET ale ET ) zaklad je ale stejnej ne?rozumik píše:vzal bych prevodovku(synchrony zijou? nechodi pres zuby?), pak blok a spodek. obejdu se bez te kliky a pistu, ojnice chcu. turbo ani nepotrebuju, ale kdyz bude za slusnou cenu.. doufam ze vezmes v uvahu nase tezce budovane kamaradstvi a moji financni situaciMirek píše:mam kleklej a je mi na prd Komprese v haji....klika taky....turbo nevim v jakym stavu....je to si s prevodovkou Ale nemam paru co za nej chtit :/
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Mrknu tento tyden..nebo ten dalsi jestli je to origo nebo uz je brusovej....a pak se domluvime...me uz jen zavazi..jak motor, tak prevodovka...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tak je to v haji kluci...sice to byl prvni brus....ale na 3 valci uplne zmizelo ojnicni lozisko a klika je nepouzitelna, takze to budu muset rozprodat na dily.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde