Turbo netlaci :O(
pisem ti to naposledy.....daj turbo skontrolovat do turbo servisu, tam ti to pozru a povedia preco netlaci (ak je chyba v turbe).
len zopakujem ze turbo by malo vytvorit pretlak aj ked je odtrhnuty cely jeden zvod, aj ked sa kompresor dotyka o kryt a lopatky su vylamane, aj ked ma volu 5mm vpred a vzad, aj ked z neho tecie olej prudom, aj ked ma ulomenu lopatku na vyf. turbine.
Jediny prakticky dovod preco turbo netlaci je otvorena wastegate.
len zopakujem ze turbo by malo vytvorit pretlak aj ked je odtrhnuty cely jeden zvod, aj ked sa kompresor dotyka o kryt a lopatky su vylamane, aj ked ma volu 5mm vpred a vzad, aj ked z neho tecie olej prudom, aj ked ma ulomenu lopatku na vyf. turbine.
Jediny prakticky dovod preco turbo netlaci je otvorena wastegate.
Chlapci me se zda ze ty moje prispevky ctete jen tak nejak na pul. Shrnu to jeste jednou zkuste si to prosim precist poradne diky.
Pred srazem v Kameni vse slapalo jak hodinky konfigurace s T3 z USA (turbocalculator) v Kameni odelso v turbu olejove tesneni z duvodu spatneho odovodu oleje. Pote jsem si objednal nove (repasle) turbo z USA, ktere po osazeni zacalo pri ocekavanem nabehu, nabihat rychlosti blesku viz predchozi audionahravka, ale netlacilo vubec nic. Po debate s vami a zkontrolovanim vseho ostaniho jsem vzal puvodni turbo (to z Kamene) ktere tlacilo 1,2 baru a dal jsem do nej stredovou cast z toho novyho (tzn. pouze ta cast kde se otaci a maze hridelka) coz by nemelo mit na funkcu turba zadny vliv takze bych tam ted mel mit v podstate puvodni turbo ktere tlacilo 1,2 baru, ale uz by nemelo poustet olej. Nicmene chovani je stale stejne mezi 2,5-3 tis otackamy ukrutne rychly nabeh turba a tlak nikde (u dvouch ruznych turb to same) . Pri odpojene wastegate turbo vubec nenabiha. Jeste porad si myslite ze je to turbem??????
Pred srazem v Kameni vse slapalo jak hodinky konfigurace s T3 z USA (turbocalculator) v Kameni odelso v turbu olejove tesneni z duvodu spatneho odovodu oleje. Pote jsem si objednal nove (repasle) turbo z USA, ktere po osazeni zacalo pri ocekavanem nabehu, nabihat rychlosti blesku viz predchozi audionahravka, ale netlacilo vubec nic. Po debate s vami a zkontrolovanim vseho ostaniho jsem vzal puvodni turbo (to z Kamene) ktere tlacilo 1,2 baru a dal jsem do nej stredovou cast z toho novyho (tzn. pouze ta cast kde se otaci a maze hridelka) coz by nemelo mit na funkcu turba zadny vliv takze bych tam ted mel mit v podstate puvodni turbo ktere tlacilo 1,2 baru, ale uz by nemelo poustet olej. Nicmene chovani je stale stejne mezi 2,5-3 tis otackamy ukrutne rychly nabeh turba a tlak nikde (u dvouch ruznych turb to same) . Pri odpojene wastegate turbo vubec nenabiha. Jeste porad si myslite ze je to turbem??????
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
tak poslední možnost co mě napadá, oddělej filtr, ucpi díru po filtru a natlakuj celý okruh cca 1 bar z jakékoliv pistole, popř kompresoru na pneu, zkontroluj jestli tlak drží a pokud ano tak je to turbem pokud okamžitě spadne (do 3 sec na nulu) tak máš díru kdekoliv, ale to že se turbo točí neznamená že tlačí, nafot starý i nový turbo - obě turbíny oba šneky a dej ukázat na foru, ale na 95 % i když máš turbo znovu stejně vyskládaný (jen střed novej), tak věřím tomu, že je to turbem protože kde není tlak na měřáku (pokud je měřák dobrej), tam je v řiti turbo
Ja tomu moc neverim ze by to bylo turbem jak psal Raddy ikdyby bylo sebe vic v pr.. tak by tlacilo aspon neco a kdyz vim ze se tak chovaji obe turba tak se mi tomu proste nechce verit ze by to bylo turbem a uz vubec ne pote co jsem tam vratil turbo co makalo proste tech vylucovacich aspektu je starsne moc na to aby to bylo turbem. Kdyby se tu nesel nekdo kdo ma T3 konfiguraci tak bych za nim s tim turbem prijel a vyzkousel v jeho aute aby bylo konecne jasno, ale nikdo takovej se tady asi nenajde :O(
ber to tak nedělal jsi nic jinýho než že jsi vyměnil turbo který jelo a nyní nic, tak čím to může být, první logická odpověd je turbo, bo ostatní konfigurace je stejná, vyluč turbo a můžeš hledat dál, to máš to samý jako kdyby jsi vyměnil celej elektrickej svazek drátů a najednou ti začne řídící jednotka psát kod 12 - AFM, můžeš je měnit jedno za druhým a stejně to bude elektrikou přesně těma kablema, až budeš mít jistotu, že to turbem není tak hledej dál, ale podle mě zatím tu jistotu nemáš, tak proto tvrdím turbo