vyhodu a ucel maju jedinu: umoznit montaz turba prilis velkych rozmerov, ktore sa do klasickej spodnej pozicie vojde len obtiazne.
vedlajsia vyhoda je jednoduchsia montaz ako zvodov tak aj turba.Nevyhoda je komplikovanejsi vyfuk, zdroj tepla tesne pod kapotou.
A dobre to vyzera
Souhlasim s Raddym az na ten vyfuk zadnej problem jsem s nim nemel proste jen samy pozitiva hlavne pak ta de/montaz turba cca 30 min a je tam a dalsich 30 min a je venku tuto proceduru jsem si zopakoval snad 100x
rozumik píše:to uz se nejak vyresi. ale mohlo by to asi roztopit planovanou laminatovou haubnu..
no tak to by mohol byt problem....ale da sa kupit termoizolacny obal na vyfukovu cast turba a zvody a vyfuk omotat paskou....
ciste teoreticky, na kolik se rozpali snek turba, dejme tomu T3, GT28 a tlaku -kdyz to preenem- do 1.3b?
svody vezmu thermotecem..
Za jizdy by tu kapotu asi celkem chladil proudici vzduch, prip. tam udelat par chladicich der vytvarejicich podtlak, at to odsava teplo ze sneka..
rozumik píše:to uz se nejak vyresi. ale mohlo by to asi roztopit planovanou laminatovou haubnu..
no tak to by mohol byt problem....ale da sa kupit termoizolacny obal na vyfukovu cast turba a zvody a vyfuk omotat paskou....
ciste teoreticky, na kolik se rozpali snek turba, dejme tomu T3, GT28 a tlaku -kdyz to preenem- do 1.3b?
svody vezmu thermotecem..
Za jizdy by tu kapotu asi celkem chladil proudici vzduch, prip. tam udelat par chladicich der vytvarejicich podtlak, at to odsava teplo ze sneka..
vyfukova cast turba sa rozpali tak, ze je SKRZ liatinu vidiet lopatky turbiny a to si nerobim srandu. Teploty tam mozu byt tak okolo 700-800C, zalezi samozrejme na konkretnej aplikacii.