P: '96 200SX S14 (bouracka)
ja vim vsak ja taky ne a kluci v srn to maj dobre zmakli jen co je pravda,prece jen jsou tam jiny moznosti-nebo spis jde to tam "lehceji"Gerox píše:no bracha neni cech...zejo?
jinak prej jsou tam dobry linky a firmy z japanu co si uz od nich brali lidi...ale nikdy jsem na tom foru nebyl...
sannycars-dovoz automobilu z EU
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem to teda koupil, autíčko už nekulhá, zadní náprava je opravená, dobrá zpráva pro všechny majitele s14 je ta, že ramena až na prostřední horní na odklon jsou uplně stejný
přichází fáze číslo 2: přijít na to proč motor nejede, točí max. 2200ot a divně kouří
co se může stát s motorem kterej se v chodu otočí několikrát vzhůru nohama a jak tu situaci řešit?
přichází fáze číslo 2: přijít na to proč motor nejede, točí max. 2200ot a divně kouří
co se může stát s motorem kterej se v chodu otočí několikrát vzhůru nohama a jak tu situaci řešit?
- Mario
- user
- Příspěvky: 300
- Registrován: 17.01.2006, 14:01
- Bydliště: uherské hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Martin_534 píše:tak jsem to teda koupil, autíčko už nekulhá, zadní náprava je opravená, dobrá zpráva pro všechny majitele s14 je ta, že ramena až na prostřední horní na odklon jsou uplně stejný
přichází fáze číslo 2: přijít na to proč motor nejede, točí max. 2200ot a divně kouří
co se může stát s motorem kterej se v chodu otočí několikrát vzhůru nohama a jak tu situaci řešit?
pravdepodobne bude jen nateceny olej ve valcich, ja kdyz jsem sel na boudu s fordem, tak taky, spatne to slo nastartovat, kourilo to a kuckalo. nechal jsem to 15minut bezet a bylo vse OK.
jinak nemelo to nahodou SPZ 2H8 nebo tak nejak?
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Martine, tak ja mam zaujem o zadnu napravnicu, kedze moja je ohnuta . Ak je na predaj, co za nu chces?Martin_534 píše:tak jsem to teda koupil, autíčko už nekulhá, zadní náprava je opravená, dobrá zpráva pro všechny majitele s14 je ta, že ramena až na prostřední horní na odklon jsou uplně stejný
přichází fáze číslo 2: přijít na to proč motor nejede, točí max. 2200ot a divně kouří
co se může stát s motorem kterej se v chodu otočí několikrát vzhůru nohama a jak tu situaci řešit?
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
no taky to do ní asi dostalo ránu, takže nevim jestli je 100% ok, protože jak to dopadlo na kolo, tak se ohnuly 2 horní ramena a roztrhla těhlice, kardan teď dře o plech co drží brzdový lanko, ale spodní a prostřední horní ramena jsou vpořádku, tlumič takynizzmo píše:Martine, tak ja mam zaujem o zadnu napravnicu, kedze moja je ohnuta . Ak je na predaj, co za nu chces?
každopádně po rozebrání auta je tvoje, jen se připrav, že to chce vézt jinym autem než dvoukilem, protože to je dost velký a těžký, takže to vzít po cestě na sraz nepůjde, protože by se do auta už nic jinýho nevešlo
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Jak ze jsi mi to rikal? Nebylo to nejak takhle?: "CA18DET je lepsi motor...dostanes z nej velkej vykon za malo penez. Na SR20DET se Ti budou blbe shanet dily a budou drahy....CA18tek je tady hromada a dilu taky. Ja byt Tebou poradne si zgeneralkuju CA"Martin_534 píše:"SR20DET swap in progress"
Tak nejak to tenkrat bylo ze?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Napravnice je free...vcera jsem zjistil ze se daji pouzit jen naboje...ani ramena ne bohuzel.nizzmo píše:Martine, tak ja mam zaujem o zadnu napravnicu, kedze moja je ohnuta . Ak je na predaj, co za nu chces?Martin_534 píše:tak jsem to teda koupil, autíčko už nekulhá, zadní náprava je opravená, dobrá zpráva pro všechny majitele s14 je ta, že ramena až na prostřední horní na odklon jsou uplně stejný
přichází fáze číslo 2: přijít na to proč motor nejede, točí max. 2200ot a divně kouří
co se může stát s motorem kterej se v chodu otočí několikrát vzhůru nohama a jak tu situaci řešit?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde