Targa

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Piettro
user
Příspěvky: 499
Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:

Targa

Příspěvek od Piettro »

Tak panove, sice to tu uz bylo, ale jen v pokecu a pouze jako dotaz, jestli se delala seriove, ted spis otazky proveditelnosti:

- urezat strechu asi dokaze kazdy, ale jak s vyztuhama, kde je dat, z jakeho matrose, atd...
je mi jasne, ze to ovlivni krouceni karoserie, kde co pridat, aby se to kroutilo co mozna minimalne??? Tak samo je mi jasne, ze to zvysi hmotnost, ale to by byla uz podruzna zalezitost - rozvinte svou fantazii a dejte sem svuj nazor - byl bych rad, pokud by to bylo alespon kapku k tematu a ne odpovedi typu - to bude na hovno, bude se to kroutit..... to vim taky, jinak bych nezakladal tohle tema :lol:

Dik

Obrázek
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

pocitej s tim ze musi byt extra silny vyztuhy do prahu...okeni ram a ram za sedackama....SX ma samonosnou karoserii...tzn kastlu drzi strecha viceme....kdyz ji takhle uriznes....tak se to bude lamat v prazich..nejsou na to delany....zacne to tim ze pujdou hur otevirat dvere....pak je ani neotevres a nekde si rozbijes usta :) reseni by mozna bylo sehnat buchlou kastlu 300ZX Targa nebo nejakyho cabria...treba BMW..a prevarit podlahlu s vyztuhama a ostatni vyztuhy...ramy kolem oken si udelas doma..ale prahy bych neriskoval
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

ja by som navrhoval urobit to ako na 100NX, teda nechat aspon 15cm plechu v strede strechy a to tiez poriadne vystuzit.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

nizzmo píše:ja by som navrhoval urobit to ako na 100NX, teda nechat aspon 15cm plechu v strede strechy a to tiez poriadne vystuzit.
I to musi mit silnejsi prahy....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

no tipujem ze tak 100-150kg budes musiet pridat na vystuhach v podlahe...
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

dal bych do auta pořádnej závodní rám a je to :)
Uživatelský avatar
Piettro
user
Příspěvky: 499
Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Piettro »

no psal sem tomu borcovi, co to ma na te fotce, tak snad se ozve, prijde mi to jako zajimavy "upgrade" - nemam nejake ambice z toho delat zavodak a pdlehcovat to nejak extremne nebo neco takoveho.... pokud se po lete povede, tak by mi mela zbyt jedna kastle, tak muzu pres zimu kutit.....
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

ale máš rozbitý předek a ne střechu :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Piettro
user
Příspěvky: 499
Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Piettro »

blázen píše:ale máš rozbitý předek a ne střechu :lol:
jasne, ale pokud se pak koupi ta dalsi kastle, tak zbyde ta rozbita na pokusy :D ..... mozna :oops:
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Piettro píše:
blázen píše:ale máš rozbitý předek a ne střechu :lol:
jasne, ale pokud se pak koupi ta dalsi kastle, tak zbyde ta rozbita na pokusy :D ..... mozna :oops:
to jo ale spíš to chce odlehčit než zatížit :?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi »

Vzhledově to je docela fajn. Přeju ať se to podaří.. :wink:
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

targa

Příspěvek od Elviiis »

Delam do letadel takze trochu delam do strojariny. Targu jsem chtel stavit. Ale truchu jinak chtel jsem si ulehcit praci takze jsem mel v planu pouzit stresni dili s toyoty mr2 a nebo s nissanu 100nx targa a to z duvodu ze maji zachovany stred strechy a tudiz nosny prvek pod tapecem by byla skryta odolna tvarovana vystuha nahrazujici strechu a jelikoz 200 nema rami oken padlo b ytop jako ulite a ani by to nebyla moc fuska. Moje 200 ma odnimatelny stresak takze delani targy je zbytecne a navic by bala potreba stred dovarit. pri tvorbe klasicke targy viz porsche corveta nebo toyota supra je potreba konstrukci zpavnit v mistech tunelu a prahu dobry priklad je AC cobra britska bestie s americkym srdcem a nebo lidovej peugeot 250 cti cabrio.
Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller »

Kluci co tu u nas maj toyoty supry, na tenhle druh targy hodne nadavaj, jakmile to sundas, tak se s autem da jet pouze po meste a machrovat pred holkama. Silene se krouti kastle a vetsi rychlosti nepripadaj v uvahu vubec..
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

nejlepší řešení po konstrukční stránce je ponechat lemy nad dveřama a vyztužit a celej středovej díl střechy strčit do kufru, ale už to není to pravý ořechový, ale zase se to nezkroutí
Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller »

Udelat to podobne jako to ma 100NXko by taky mozna mohlo fungovat.
Odpovědět