Targa
- Piettro
- user
- Příspěvky: 499
- Registrován: 27.12.2004, 21:52
- Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
- Kontaktovat uživatele:
Targa
Tak panove, sice to tu uz bylo, ale jen v pokecu a pouze jako dotaz, jestli se delala seriove, ted spis otazky proveditelnosti:
- urezat strechu asi dokaze kazdy, ale jak s vyztuhama, kde je dat, z jakeho matrose, atd...
je mi jasne, ze to ovlivni krouceni karoserie, kde co pridat, aby se to kroutilo co mozna minimalne??? Tak samo je mi jasne, ze to zvysi hmotnost, ale to by byla uz podruzna zalezitost - rozvinte svou fantazii a dejte sem svuj nazor - byl bych rad, pokud by to bylo alespon kapku k tematu a ne odpovedi typu - to bude na hovno, bude se to kroutit..... to vim taky, jinak bych nezakladal tohle tema
Dik
- urezat strechu asi dokaze kazdy, ale jak s vyztuhama, kde je dat, z jakeho matrose, atd...
je mi jasne, ze to ovlivni krouceni karoserie, kde co pridat, aby se to kroutilo co mozna minimalne??? Tak samo je mi jasne, ze to zvysi hmotnost, ale to by byla uz podruzna zalezitost - rozvinte svou fantazii a dejte sem svuj nazor - byl bych rad, pokud by to bylo alespon kapku k tematu a ne odpovedi typu - to bude na hovno, bude se to kroutit..... to vim taky, jinak bych nezakladal tohle tema
Dik
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
pocitej s tim ze musi byt extra silny vyztuhy do prahu...okeni ram a ram za sedackama....SX ma samonosnou karoserii...tzn kastlu drzi strecha viceme....kdyz ji takhle uriznes....tak se to bude lamat v prazich..nejsou na to delany....zacne to tim ze pujdou hur otevirat dvere....pak je ani neotevres a nekde si rozbijes usta reseni by mozna bylo sehnat buchlou kastlu 300ZX Targa nebo nejakyho cabria...treba BMW..a prevarit podlahlu s vyztuhama a ostatni vyztuhy...ramy kolem oken si udelas doma..ale prahy bych neriskoval
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
ja by som navrhoval urobit to ako na 100NX, teda nechat aspon 15cm plechu v strede strechy a to tiez poriadne vystuzit.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
I to musi mit silnejsi prahy....nizzmo píše:ja by som navrhoval urobit to ako na 100NX, teda nechat aspon 15cm plechu v strede strechy a to tiez poriadne vystuzit.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
to jo ale spíš to chce odlehčit než zatížitPiettro píše:jasne, ale pokud se pak koupi ta dalsi kastle, tak zbyde ta rozbita na pokusy ..... moznablázen píše:ale máš rozbitý předek a ne střechu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
targa
Delam do letadel takze trochu delam do strojariny. Targu jsem chtel stavit. Ale truchu jinak chtel jsem si ulehcit praci takze jsem mel v planu pouzit stresni dili s toyoty mr2 a nebo s nissanu 100nx targa a to z duvodu ze maji zachovany stred strechy a tudiz nosny prvek pod tapecem by byla skryta odolna tvarovana vystuha nahrazujici strechu a jelikoz 200 nema rami oken padlo b ytop jako ulite a ani by to nebyla moc fuska. Moje 200 ma odnimatelny stresak takze delani targy je zbytecne a navic by bala potreba stred dovarit. pri tvorbe klasicke targy viz porsche corveta nebo toyota supra je potreba konstrukci zpavnit v mistech tunelu a prahu dobry priklad je AC cobra britska bestie s americkym srdcem a nebo lidovej peugeot 250 cti cabrio.
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele: