Olejovy okruh

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Olejovy okruh

Příspěvek od Mirek »

Koukal jsem na ty odkazy co hodil tamo.....zaujal me bod 8 na http://www.nissan200sx.dk/motorstage3.htm
Je to to co si myslim ze to je? externi cerpadlo na olej? Uz jsem nad tim premyslel driv....mit el. cerpadlo na olej ktere funguje i po vypnuti motoru (olej stale cirkuluje)...zabranilo by se tim neprijemnostem ohledne turba....nehlede na to ze by to mozna slo zapojit na teplomer a vypinani pokud teplota motoru poklesne pod urcitou hranici....je to realizovatelny? Ma to nekdo z Vas?Pokud je to kravina tak pardon....jen me to tak napadlo :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

Cusco oil catch tank.
je zachytávací nádobka na olej, zapojuje se tak kam my běžně dávám jednosměrnou klapku

to čerpadlo oleje se řeší el. čerpadlem místo klasickýho hnanýho klikou, ale je to dost drahý
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

staci nechat auto na volnobehu 3-4 minuty a mas po akychkolvek problemom s turbom sposobenym horucim olejom...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Tak to nakonec budu resit asi pres Turbo-Timer.....ale chci se zeptat jeste jestli a kam zaradit chladic oleje?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Chladic oleja je naozaj nutny pri zvysenych narokoch na motor-hlavne okruh. Tam je ale nutna kopa dalsich veci....Na jazdenie po cestach chladic oleja nie je nutny...Ak mas pochybnosti, nainstaluj si teplomer oleja, ten sa ti zide v kazdom pripade.

Inak chladic oleja sa instaluje cez adapter pod olejovy filter.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Otazka. Ak dam pod filter tento sandwich http://www.autodoplnky.cz/picture/shop/ ... w_1019.jpg
tak to asi velmi fungovat nebude, kedze nic nenuti olej, aby isiel do chladica. Aby to fungovalo, tak by musela byt jedna ta stvrtina, kde je vystup zo sandwicha nejak "zakryta", aby ten olej tlaceny pumpou isiel von cez ten zavit.

Priklad:http://www.streetstyleandpower.com/diag ... 159247.jpg

Alebo sa mylim ?
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

přesně tak, to v autodoplňkách je mezikus na čidla
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

chladič na olej při normálním ježdění není nutný, teplota se drží mezi 90 - 100stupnů--to už v případě že se šlape na plyn.. pak opravdu stačí ty 3 minuty a je to.. chladič bude vhodny pro ježdění po okruhu jinak asi ne..

když už tak ale každopádně s termostatem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

No asi prave o ten okruh mi ide, kedze minule co som bol v Brne, tak bol kua potrebny :)

Inak pozeral som kolko stoja origos do roznych aut tak to je nehoraznych od cca 5000 Kc za nejaky fiat az cez 10000 Kc. A to je len cisto za chladic.

Co som pozeral summitracing tak maju za $79 cely komplet aj z hadicami a termostatickym medzikusom http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
alebo samostatne chladic za $30 plus "bypass-ovy" termostat za $40. Kym objednam, skusim skocit na vrakovisko pozriet ci nemaju nejaky rozbity diesel, na tych boli olejove chladice dost casto.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Odpovědět