Měnil jsem kapalinu v servu - snažil jsem se odpojit jeden z přípojů co jdou do hřebenu řízení. Ze začátku jsem to zkoušel obyč nástrčným klíčem - nešlo to, jediné čeho jsem vždy dosáhl bylo to že se začínaly deformovat hrany matky, kdych býval zabral víc, tak bych je ožvechtal.
Tak jsem zkusil upravit obyč očkový klíč - vyříznul jsem část aby šel nastrčit na trubku a nasadit na matici, také to s tím nešlo povolit - rozevíral se a je to 12hran nebo tak něco a špatně to sedělo na té matici.
Tak jsem si řekl, kašlu na to. Dneska jsem šel koupit novou 12 očko-plochý klíč (náhradu za ten co jsem zničil) a zeptal jsem se jestli náhodou nemají speciální klíč na povolování šroubění.
No a měli ho Nabízel mi jeden za 420Kč a pak našel nějakej obyč co stál 185Kč
Je to speciální klič - je to vlastně 6hran - krásně to na matici sedí, velice silné očko že se kvůli tomu jak je přerušené vůbec nerozevírá.
Doma jsem to s ním zkusil povolit a povolil jsem to hned na první pokus a úplně snadno
Takže rada pro ty co něco takového povolovali poprvé jako já :
Nikdy to nepovolujte obyč klíčema - nestojí to za to, akorát ztratíte čas a ožvechtáte matku.
Stejný speciální klíč by se měl používat i na šroubení na brzdových hadičkách.
Jo, jo. Jak se říká: příště budu chytřejší
Povolování převlečných matic na hydraulice - servo, brzdy...
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Povolování převlečných matic na hydraulice - servo, brzdy...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ja ho koupil za cca 80kc....ale ani tento klic nedela zazraky....koroze je svinka a smetete to obcas i timhle
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde