Potřeboval bych poradit zkoušel sem jen tak změřit kolik to dobijí a začlo to na 15 V říkám to je v poho ale ono se to furt zvětšovalo 16..17..18..19...V alternátor sem vyměnil za jiný a je to furt stejný !
Nevíte někdo co stím
dobíjení
- Gulašek
- user
- Příspěvky: 134
- Registrován: 20.07.2005, 14:46
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Měřil sem to jak na baterce tak na alternátoru .rednissan píše:19V je opravdu moc, mělo by se to pohybovat něco málo nad 14V. Kdes to měřil? přímo na baterii nebo na alternátoru? De o to že baterie by měla přebívající napětí vzít, chtělo by to ještě změřit proud co jde přímo do baterky. Podle mně máš problém někde v drátech
A ten problém v drátech nevím přesně jak to myslíš.
89.rok.červená barva,nový prahy,filtr,Blow ventil....zatím vše
Ten problém v drátech sem myslel kdybys to měřil jen na alternátoru. baterie se při dobíjení chová jako spotřebič s určitym odporem, při plné baterii a nabíjení má větší odpor = menší proud a vyšší napětí, to ale neni tvůj případ, pořád by nemělo přesáhnout 15V. Při tvojem napětí a dobré baterii by musel protýkat proud řádově ve stovkách. Skus byterii z jinýho auta. Když to nepomůže tak to změř jinym měřákem, Při 19V ti musí praskat žárovky
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Nebo mas po baterce a ta ma takovy vnitrni odpor, ze na ni to napeti na tuto uroven nastoupa... Jenze to bys zase asi nenastartoval. Pri 19V by ti fakt shorely vsechny zarovky a mozna by mohlo byt jeste hur... Treba autoradia tohle nesnaseji, hlavne jejich koncove obvody. Cim jsi to meril? Nektere elektronicke voltmetry s velkym vstupnim odporem meri tepave napeti z alternatoru blbe. V kazdem pripade je treba merit na svorkach baterky a radeji klasickym ruckovym meridlem na stejnosmerne napeti.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- Gulašek
- user
- Příspěvky: 134
- Registrován: 20.07.2005, 14:46
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
No piča bylo to měřákem je totálně na hovno!!!doublejay píše:Nebo mas po baterce a ta ma takovy vnitrni odpor, ze na ni to napeti na tuto uroven nastoupa... Jenze to bys zase asi nenastartoval. Pri 19V by ti fakt shorely vsechny zarovky a mozna by mohlo byt jeste hur... Treba autoradia tohle nesnaseji, hlavne jejich koncove obvody. Cim jsi to meril? Nektere elektronicke voltmetry s velkym vstupnim odporem meri tepave napeti z alternatoru blbe. V kazdem pripade je treba merit na svorkach baterky a radeji klasickym ruckovym meridlem na stejnosmerne napeti.
Jo a kde je tam nějaké relé když není na altíku je někde v té krabičce u baterky ? Protože když to nabiju tak mě chytne motor na žducha ale jak jezdíš týden tak už se tomu moc nechce víckrát musím protočit motorem.
89.rok.červená barva,nový prahy,filtr,Blow ventil....zatím vše
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: