Brzdy
300ZX z32 by mal mat rovnake predne kotuce ako moja s14. U Zimmermanu som ale nenasiel vrtane kotuce na z32. Vies mi s hladanim pomoct?adner píše:Efektivně to jde,bohužel ne lacno.Na normální ježdění by ti možná stačily vrtané Zimmermany,které fungují i na okruhu,musíš k nim ovšem najít odpovídající destičky.Na ostrou jízdu pouze přestavba na větší kotouče.[/img]
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
to nizzmo:faxni Hynkovi,ten je má(S13),na S14 snad budou taky.Destičky,pokud existují,použij Jurid,Ferodo by s nima mělo fungovat taky(DS 2500).Případně varianta ATE power disk,ovšem s ATE destičkama.Možno i Brembo,zde je ovšem problém s deskama,neboť origo Brembo jsou téměř nedostupné a jiného výrobce budeš muset otestovat(mě shořely troje).Tedy cesta drahá+časově náročná.A nervy v prdeli.PS:mám upravené ATE 350mm+Ferodo DS 2500,přesto se umí přehřát.Takže téhle sestavě se radši vyhni.Good luck.