P:Rozšiřovací podložky
P:Rozšiřovací podložky
Prodám duralové rozšiřovací podložky libovolné šířky za super ceny!
Jsou velmi lehké a pevné se zalisovanými štefty nebo ocelovými závitovými vložkami.
Jsou velmi lehké a pevné se zalisovanými štefty nebo ocelovými závitovými vložkami.
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
Re: P:Rozšiřovací podložky
ja by som potreboval podlozky so zavotom do naboja na S12 z Duralu o hrubke 4cm dopredu a 5cm dozadu a plus ten zavit do naboja.. co by stali uteba??
Aero, nevím zda tě dobře chapu.
Potřebuješ podložky 2x40mm a 2x50mm a jestli chceš utahovat kolo matkama tak se zalis. štefty, pokud bys chtěl utahovat kolo šroubama tak tam zalisujem závitové vložky.komplet cena i smatkama nebo se šroubama je 3800Kč + poštovné do SR cca 250kč
Potřebuješ podložky 2x40mm a 2x50mm a jestli chceš utahovat kolo matkama tak se zalis. štefty, pokud bys chtěl utahovat kolo šroubama tak tam zalisujem závitové vložky.komplet cena i smatkama nebo se šroubama je 3800Kč + poštovné do SR cca 250kč
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
no ja chcem podlozky s roztecom 4x114 a potrebujem 2x40mm a 2x50mm s tym ze tu podlozku najprv nasrobujem do naboju, potom sa na to hodi kolo a pritiahne sa bud matkou alebo do podlozky a zaisti sa to matkou.. len chcem vediet cenu a chcel by som vediet ake cislo ma ten dural najlepsie by bola norma toho materialu..
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro informaci.....swapnul sem predni napravu z S14 a ona je o neco sirsi...zadni je origo S13 a potrebuju to vyrovnat.... co by odhadem staly podlozky 2x15 az 20mm 5x114,3 ?Musim to necim vyrovnat...vypada to divne ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
aero tyhle podložky vyjdou na 3800Kč a material je automatový dural, ale víc ti naprozradím
A Miro pokud máš přední nápravu z S14 čili 5x114,3 tak potřebuješ podložky 4x114,3 na zadek, že? Zejtra ti změřím minimum přechodových podložek,ale pokud potřebuješ 15mm tak musíš dát delší štefty a podložky průchozí.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A Miro pokud máš přední nápravu z S14 čili 5x114,3 tak potřebuješ podložky 4x114,3 na zadek, že? Zejtra ti změřím minimum přechodových podložek,ale pokud potřebuješ 15mm tak musíš dát delší štefty a podložky průchozí.
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
nene..vzadu je taky 5x114,3...na zadek pasovali jen naboje, naprava ma jiny drzaky, takze tam nesla datUDC-team píše:aero tyhle podložky vyjdou na 3800Kč a material je automatový dural, ale víc ti naprozradím![]()
A Miro pokud máš přední nápravu z S14 čili 5x114,3 tak potřebuješ podložky 4x114,3 na zadek, že? Zejtra ti změřím minimum přechodových podložek,ale pokud potřebuješ 15mm tak musíš dát delší štefty a podložky průchozí.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Jak se dělá ten bilej rámeček co tam je znova moje zpráva??????
Podložky z tohohle materialu jezděj už několik let na transitu a taky na hammera jsme dáli, takže bych neměl strach o jejich kvalitu!!!!
Jo a Miro, beru zpět!
Nevite někdo náhodou jestli S14 automat ma taky VLSD??
Jak s těma podložkama???
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Podložky z tohohle materialu jezděj už několik let na transitu a taky na hammera jsme dáli, takže bych neměl strach o jejich kvalitu!!!!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Jo a Miro, beru zpět!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nevite někdo náhodou jestli S14 automat ma taky VLSD??
Jak s těma podložkama???
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ten bilej ramecek je "citace" a das to tak ze das tlacitko "citovat" u prispevku kterej chces aby tam byl...UDC-team píše:Jak se dělá ten bilej rámeček co tam je znova moje zpráva??????![]()
Podložky z tohohle materialu jezděj už několik let na transitu a taky na hammera jsme dáli, takže bych neměl strach o jejich kvalitu!!!!![]()
Jo a Miro, beru zpět!![]()
![]()
![]()
Nevite někdo náhodou jestli S14 automat ma taky VLSD??
Jak s těma podložkama???
Podlozky podle ceny...nejaky budu brat urcite, jen jeste nevim kdy (zatim mi to nejede, tak tecou prachy do oziveni) a jestli jen nejaky slabsi na zadek, nebo slabsi na predek a silnejsi na zadek...se musim jeste rozhodnout...mozna bych dal na predek 20mm a na zadek 30...napis ceny na obe varianty...ja to promyslim a domluvime se
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Ahhh... táááák dikesMirek píše:ten bilej ramecek je "citace" a das to tak ze das tlacitko "citovat" u prispevku kterej chces aby tam byl...UDC-team píše:Jak se dělá ten bilej rámeček co tam je znova moje zpráva??????![]()
Podložky z tohohle materialu jezděj už několik let na transitu a taky na hammera jsme dáli, takže bych neměl strach o jejich kvalitu!!!!![]()
Jo a Miro, beru zpět!![]()
![]()
![]()
Nevite někdo náhodou jestli S14 automat ma taky VLSD??
Jak s těma podložkama???
Podlozky podle ceny...nejaky budu brat urcite, jen jeste nevim kdy (zatim mi to nejede, tak tecou prachy do oziveni) a jestli jen nejaky slabsi na zadek, nebo slabsi na predek a silnejsi na zadek...se musim jeste rozhodnout...mozna bych dal na predek 20mm a na zadek 30...napis ceny na obe varianty...ja to promyslim a domluvime se
Vzhledem k tomu že máš 5x144,3 tě vyjdou 2x20mm a 2x30mm i s matkama na 3500Kč přechodový a 2x15-20mm průchozí s delšíma šteftama 1400Kč
Jak to stím VLSD?? Kdo to ví ať odpoví!
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Jeste dotazek k tem podlozkam..jak je to s jejich vyvazenim? Pac tyhle auta jezdi docela rychle ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Rychle??? Můj escort jezdí rychlejc!Mirek píše:Jeste dotazek k tem podlozkam..jak je to s jejich vyvazenim? Pac tyhle auta jezdi docela rychle
no beru zpět,má lepší zrychlení!!!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Co je geometricky přesné je přeci vyvážené!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
No nahodou sem programator CNC stroju..a momentalne delam i obsluhu CNC soustruhu..geometricka presnost je jedna vec...jestli to stredi je vec druha ...rekl bych ze otvory pro kovova pouzdra se delaji na obrabecim centru...coz je dalsi upnuti...(vyrabite predpokladam celkove na 3 upnuti) a co upnuti to mozna odchylka a nepresnostUDC-team píše:Mirek píše:Jeste dotazek k tem podlozkam..jak je to s jejich vyvazenim? Pac tyhle auta jezdi docela rychle
Co je geometricky přesné je přeci vyvážené!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 143 hostů