To není výbrus,to jsou jednotlivé montážní rozměry podle toho,jak se jim ve výrobě podaří nabrousit díru.Podle čísla na šále bohužel nezjistíš nic,neboť tyto jsou označeny barevnými značkami na boku,ovšem na použitých nečitelnými.Rozebrat.
adner píše:To není výbrus,to jsou jednotlivé montážní rozměry podle toho,jak se jim ve výrobě podaří nabrousit díru.Podle čísla na šále bohužel nezjistíš nic,neboť tyto jsou označeny barevnými značkami na boku,ovšem na použitých nečitelnými.Rozebrat.
to mi poser
pokial to je od vyroby... neda sa to nejako indetifikovat cislom motora ? alebo inym cislom?
adner píše:To není výbrus,to jsou jednotlivé montážní rozměry podle toho,jak se jim ve výrobě podaří nabrousit díru.Podle čísla na šále bohužel nezjistíš nic,neboť tyto jsou označeny barevnými značkami na boku,ovšem na použitých nečitelnými.Rozebrat.
to mi poser
pokial to je od vyroby... neda sa to nejako indetifikovat cislom motora ? alebo inym cislom?
Pokial mi je zname tak grade numbers pre hlavne aj ojnicne loziska serioveho motora su vyznacene na klukovej hriadeli. Pokial je ovsem to na co sa pytas.
na jedné straně ojnic(ve spoji) je pořadové číslo,na druhé je hmotnostní kategorie a číslo rozměru oka-to je to,co tě zajímá,je vyraženo na spodní půlce oka vodorovně s osou čepu.Čísla roměrů uložení v motoru jsou vyražena hned vedle nich na ploše styku s vanou