místo konzultování bys to měl spíš koupitOndrey píše:wau... děkuju za opravu, tak to jsem opravdu netušil... musím to hned zkonzultovat s mým "Z" guru... :-)
P:Nissan 200SX S13 55000CZK
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: P:Nissan 200SX S13 55000CZK
Re: 200SX
Ja mam ale nevim jestli ho muzu zverenit aby na me nebyl pak nastvanejCrompel píše:Tak koukám že Pavlík asi na ten prodej nespěchá i když to píše, nemáte na něho někdo kontakt třeba tel. ??? Thank's
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
omlouvám se, že se k tomu ještě vracím, pro prodej tohohle auta není tenhle problém nijak důležitý... :-)
Každopádně je to s tím turbem zvláštní. Ani největší machr přes 300ZX Z31, kterého znám, nic neví o tom, že by kdy v Z31 bylo turbo T25. Jediný model, který se lehce lišil od "normálních" Z31 byl "1989 Anniversary", který měl IC a 240 koní, ale stejné turbo...
Takže by mě opravdu zajímalo, který to turbo tady v tom autě teda je :-) protože je velký rozdíl mezi tím, kdyby tam bylo T25 a kdyby tam bylo T3...
Každopádně je to s tím turbem zvláštní. Ani největší machr přes 300ZX Z31, kterého znám, nic neví o tom, že by kdy v Z31 bylo turbo T25. Jediný model, který se lehce lišil od "normálních" Z31 byl "1989 Anniversary", který měl IC a 240 koní, ale stejné turbo...
Takže by mě opravdu zajímalo, který to turbo tady v tom autě teda je :-) protože je velký rozdíl mezi tím, kdyby tam bylo T25 a kdyby tam bylo T3...
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
http://www.az-zbum.com/information.basic.shtml
Trosku zagooglit a vysledok sa dostavi.
Engine:
bore = 87mm; stroke = 83mm; 6 cylinder, "V" configuration
84-87 Z31 NA: VG30E, CR 9.0:1, 160hp @ 5200, 173ft-lbs @ 4300
88-89 Z31 NA: VG30E, CR 9.0:1, 165hp @ 5200, 173ft-lbs @ 4300
84-87 Z31 Turbo: VG30ET, CR 7.8:1, T3, 6.7psi, 200hp @ 5200, 227ft-lbs @ 3600
88-89 Z31 Turbo: VG30ET, CR 8.3:1, T25, 4.5psi, 205hp @ 5200, 227ft-lbs @ 3600
Ze vraj 4.5 PSI !!! By ma zaujimalo, preco je v serii taky nizky tlak.
Trosku zagooglit a vysledok sa dostavi.
Engine:
bore = 87mm; stroke = 83mm; 6 cylinder, "V" configuration
84-87 Z31 NA: VG30E, CR 9.0:1, 160hp @ 5200, 173ft-lbs @ 4300
88-89 Z31 NA: VG30E, CR 9.0:1, 165hp @ 5200, 173ft-lbs @ 4300
84-87 Z31 Turbo: VG30ET, CR 7.8:1, T3, 6.7psi, 200hp @ 5200, 227ft-lbs @ 3600
88-89 Z31 Turbo: VG30ET, CR 8.3:1, T25, 4.5psi, 205hp @ 5200, 227ft-lbs @ 3600
Ze vraj 4.5 PSI !!! By ma zaujimalo, preco je v serii taky nizky tlak.
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 19.10.2006, 14:36, celkem upraveno 1 x.
necudujem sa ti, ani ja som to nevedel,ale staci letmy pohlad na z31 forum a je to jasne....a tym, ze pri T25 ma motor vyssiu kompresiu to moze byt voci T3 docela dobre vykompenzovane...Ondrey píše:omlouvám se, že se k tomu ještě vracím, pro prodej tohohle auta není tenhle problém nijak důležitý... :-)
Každopádně je to s tím turbem zvláštní. Ani největší machr přes 300ZX Z31, kterého znám, nic neví o tom, že by kdy v Z31 bylo turbo T25. Jediný model, který se lehce lišil od "normálních" Z31 byl "1989 Anniversary", který měl IC a 240 koní, ale stejné turbo...
Takže by mě opravdu zajímalo, který to turbo tady v tom autě teda je :-) protože je velký rozdíl mezi tím, kdyby tam bylo T25 a kdyby tam bylo T3...
je to tak ako napisal buky, novsie Z31 maju vyssiu kompresiu a turbo T25
Nechcem rypat,ale tak to potom neni macher na Z31 turbo!!Ondrey píše:omlouvám se, že se k tomu ještě vracím, pro prodej tohohle auta není tenhle problém nijak důležitý... :-)
Každopádně je to s tím turbem zvláštní. Ani největší machr přes 300ZX Z31, kterého znám, nic neví o tom, že by kdy v Z31 bylo turbo T25. Jediný model, který se lehce lišil od "normálních" Z31 byl "1989 Anniversary", který měl IC a 240 koní, ale stejné turbo...
Takže by mě opravdu zajímalo, který to turbo tady v tom autě teda je :-) protože je velký rozdíl mezi tím, kdyby tam bylo T25 a kdyby tam bylo T3...
Sranda musi byt,kazdy zas nemoze vedet vsetko!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
-
- user
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.10.2006, 08:02
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
aktualnost
je to este aktualne?
-
- user
- Příspěvky: 35
- Registrován: 17.05.2006, 08:35
- Bydliště: Západní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj ahoj psal jsem ti s temi turby. Nechces se jednoho teda zbavit klidne toho horsiho. Aspon budes mit na technickou a tomu kdo si to koupi bude tolik turb stejne k ... :-)
Kllidne napis na elviiis@seznam.cz nebo na tel 776 /2 42 181
Kllidne napis na elviiis@seznam.cz nebo na tel 776 /2 42 181
- Porsche924GTS
- user
- Příspěvky: 90
- Registrován: 26.09.2006, 16:07
-
- user
- Příspěvky: 35
- Registrován: 17.05.2006, 08:35
- Bydliště: Západní Čechy
- Kontaktovat uživatele: