Ono by nebylo špatné zjistit,kolik dělá odpor vzduchu,páč to nebude zrovna málo.Počkej až bude mega průvan,vem to s vichrem v zádech ať se ukáže ten horse tuning.A navíc 0 sk per 1hp.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
No seriova robi 400m za cca 15.3 s (ked bola nova) a ako som vravel, ta spojka a radenie (hlavne 1-2) robi aj 1 sekundu, takze na 6psi to neni tak zle, hlavne ked zoberies, ze T25 seriova ide na 12psi ci kolko to je (aj ked to neudrzi do konca).
Ja som spravil 400m v hubiciach za 16.26 moc vysoke otacky pre starte... isiel som cez spojku a druhy cas 16.39 nizke otacky pri starte. Mal som velmi zodrane gumy vzadu, deravy vyfuk . Ze vraj v hubiciach byvaju vzdy ine casy ako na inych sprintoch...(velke horucavy, zly asfalt)
adner píše:Ono by nebylo špatné zjistit,kolik dělá odpor vzduchu,páč to nebude zrovna málo.Počkej až bude mega průvan,vem to s vichrem v zádech ať se ukáže ten horse tuning.A navíc 0 sk per 1hp.
Tak som nasiel tuto stranku. Uplne neuveritelne je, ze mi vyslo uplne presne to co vyplul G-Tech . Na tej stranke ma byt vykon na kolesach, tak teraz neviem ci G-Tech robi tiez prepocet na vykon na kolesach alebo na dvojke (rychlost max. 98 km/h) je odpor u 200-ky este relativne maly (predsa len nizke auto a celkom dobry tvar).
vysledok co ukaze gtech je vzdy na kolesach a je pochopitelne zavisly od prevodoveho stupna, velkosti kolies, vetre atd..., kedze meranie vykonu je zalozene na merani pretazenia.
raddy píše:vysledok co ukaze gtech je vzdy na kolesach a je pochopitelne zavisly od prevodoveho stupna, velkosti kolies, vetre atd..., kedze meranie vykonu je zalozene na merani pretazenia.
Ale to co ukaze G-Tech nieje vykon na kolesach, ktori myslia oni na tej stranke. To je vykon na kolesach na dyne, kde nie je odpor vzduchu, takze ten vykon co ukazuje G-Tech by mal byt nizsi prave kvoli odporu vzduchu.
Tu je vykon potrebny na prekonanie odporu vzduchu u Corvetty (nase ma tvar velmi podobny).
Takze som precital tu stranku este raz a zistil som, ze ta kalkulacka je na pocitanie stratoveho vykonu. Tj. ked skoncis zrychlovanie, stlacis spojku a nechas auto volne spomalit na cca 30 mph. Potom hodis do tej kalkulacky hodnoty G pri tom dobehu a mas stratovy vykon. Ten pripocitas k tomu co vyplul G-Tech a mas vykon na motore. Parada.
Takze v podstate, ked tam zadas hodnoty G pri zrychlovani tak to pocitata cisty vykon presne ako G-Tech.
adner píše:Bez té kalkulačky by to měření G techem bylo v podstatě k ničemu.Ještě žes to vyčmuchal.:prayer:
nie tak celkom, pretoze gtech je urceny na porovnavacie merania, nie na meranie absolutneho vykonu, kedze potrebne idealne podmienky na ceste nedokazes zaistit. Staci ale ist raz na brzdu a tam ti zmeraju stratovy vykon, ktory potom mozes pouzit na odcitanie od vysledku gtech, samozrejme pri tych istych pneu atd....
adner píše:Bez té kalkulačky by to měření G techem bylo v podstatě k ničemu.Ještě žes to vyčmuchal.:prayer:
nie tak celkom, pretoze gtech je urceny na porovnavacie merania, nie na meranie absolutneho vykonu, kedze potrebne idealne podmienky na ceste nedokazes zaistit. Staci ale ist raz na brzdu a tam ti zmeraju stratovy vykon, ktory potom mozes pouzit na odcitanie od vysledku gtech, samozrejme pri tych istych pneu atd....
Tak-tak. G-Tech hlavne na porovnavanie zmien. Ten G senzor je kua citlivy. Staci fakt mierny, uplne nevidielny sklon a uz mas napr. o 0.01 G viac alebo menej a to robi pri rychlosti 88 km/h 3 kone Preto je treba robit test v oboch smeroch a potom priemer.
adner píše:Bez té kalkulačky by to měření G techem bylo v podstatě k ničemu.Ještě žes to vyčmuchal.:prayer:
nie tak celkom, pretoze gtech je urceny na porovnavacie merania, nie na meranie absolutneho vykonu, kedze potrebne idealne podmienky na ceste nedokazes zaistit. Staci ale ist raz na brzdu a tam ti zmeraju stratovy vykon, ktory potom mozes pouzit na odcitanie od vysledku gtech, samozrejme pri tych istych pneu atd....
jasně že to je na porovnání(v podstatě jako každý dyno),ale první věc,když ho koupíš,budeš chtít srovnávat s jinými-jestli máš machrovací auto nebo ne .A v ten okamžik je to pěkná past a jsi tam,kde jsi byl(-8tkč).Takže to,co vypátral inekhurv je dost důležité.Jinak mám známýho prof.chiptuningmena,ten ho používá už hodně dlouho a tvrdí,že měří líp,než brzda.Toť informace do pranice.