Mizi mi olej
Cus bus, potrebuju poradit, zacal mi desive rychle mizet olej, podle toho co se tady postupne objevuje za prispevky jsem usoudil ze to dela turbo. A tak na rady ktere jsem tady objevil jsem sundal tu nejtlusci hadici a koukl jsem dovnitr jestli tam je olej a taky ze jo byl tam Probehly tady 2 ruzny opravy turba a to pretesneni (zminovana cena okolo 5 tis) a repase (cena kolem 20 tis). A tak se chci zeptat jestli by me stacilo jen to pretesneni a nebo musim repasovat? Dikes za info
To se v?t?inou zjistí a? to turbo rozd?lají. V zásad? plati ?e pokud ned?lá rámus ve velkých otá?kách sta?í jenom p?et?sn?ní. Známý za?al na p?et?sn?ní a nakonec ho dal repasovat celé projevovalo se to ubýváním oleje a velkým hlukem pri vysokých otá?kách - p?et?sn?ni + turbinky vyslo ho to na vic nez mu zprvu tvrdili /fiat croma/. Jinak ohledne toho oleje v trubkách dle meho nazoru se vyskytuje ve vsech nissanech tohoto data pokud je nekdo pred tebou nevicistil :ph34r:belmondo píše:Cus bus, potrebuju poradit, zacal mi desive rychle mizet olej, podle toho co se tady postupne objevuje za prispevky jsem usoudil ze to dela turbo. A tak na rady ktere jsem tady objevil jsem sundal tu nejtlusci hadici a koukl jsem dovnitr jestli tam je olej a taky ze jo byl tam Probehly tady 2 ruzny opravy turba a to pretesneni (zminovana cena okolo 5 tis) a repase (cena kolem 20 tis). A tak se chci zeptat jestli by me stacilo jen to pretesneni a nebo musim repasovat? Dikes za info
Ktoru hadicu si pozeral? Od filtra k turbu alebo od turba k IC (prip od IC do motora)? V prvom pripade ti ide olej cez ventilaciu vaciek (co moze znamenat piesty/kruzky/valce v ...). Urob test kompresie a hned uvidis...
V druhom pripade ide olej cez turbo.... Pomoze pretesnenie, nie je to ani moc drahe. Ak je zvysok v poriadku....
Mne mizol olej tadial....
Dymi ti auto?
Ak dymi na volnobehu/pri preradeny, je to turbo.
Ak zadymi po zatazou/zoslapnuty plyn, su to piesty....
V druhom pripade ide olej cez turbo.... Pomoze pretesnenie, nie je to ani moc drahe. Ak je zvysok v poriadku....
Mne mizol olej tadial....
Dymi ti auto?
Ak dymi na volnobehu/pri preradeny, je to turbo.
Ak zadymi po zatazou/zoslapnuty plyn, su to piesty....
Motor by mohl bejt snad v cajku, pred 3 mesicema se mi zkroutila klikovka a byl na generalce, tak doufam ze uz to tam okoukli vsechno a kdyby to bylo v haji tak reknou. Jinak se mi zda ze lita docela slusne vcera jsem ho testoval a 230km/h bez problemu a vcelku dost svizne zrychloval coz me trosku mate protoze si rikam ze kdyby poradne netesnilo turbo tak by to muselo bejt znat. Jo a obcas kdyz na to poradne slapnu tak se mi zda ce se zacuka ale jen tak jednou nebo max dvakrat za sebou. Ale ten olej mizi zavratnou rychlosti asi tak litrik za 3 tejdny a je to odvisli na tom jak jedu. Kdyz jedu pomalu tak mizi pomalu a kdyz rychle tak to je fofr coz by zase mohlo nasvedcovat tomu turbu.
To tesnenie na turbe je olejove a nema vplyv na kompresiu vzduchu v turbe (unika len olej, nie vzduch...). Nechaj auto bezat na volnobehu, vytoc na 6000 ot. a prudko pusti plyn. Ak vybafne dym, tesnenie turba je v haji. Test kompresie si daj urobit, mozno to nepozerali.....belmondo píše:Motor by mohl bejt snad v cajku, pred 3 mesicema se mi zkroutila klikovka a byl na generalce, tak doufam ze uz to tam okoukli vsechno a kdyby to bylo v haji tak reknou. Jinak se mi zda ze lita docela slusne vcera jsem ho testoval a 230km/h bez problemu a vcelku dost svizne zrychloval coz me trosku mate protoze si rikam ze kdyby poradne netesnilo turbo tak by to muselo bejt znat. Jo a obcas kdyz na to poradne slapnu tak se mi zda ce se zacuka ale jen tak jednou nebo max dvakrat za sebou. Ale ten olej mizi zavratnou rychlosti asi tak litrik za 3 tejdny a je to odvisli na tom jak jedu. Kdyz jedu pomalu tak mizi pomalu a kdyz rychle tak to je fofr coz by zase mohlo nasvedcovat tomu turbu.
Daj VELKY pozor na ten olej. Ak ti mizne, moze sa stat ze nieco zadres (ja som znicil ojnicne loziska. Zacali klepat, pozrem olej a tycka sucha ).
A o tom cukani na plny plyn asi napisem zvlast prispevok, je to hnusny problem, ktory sa viaze na sviecky, casovanie predzapalu a palivove cerpadlo.
Mas stand. tlak na turbe alebo si ho zdvihol?