Lepsie zapojenie FPR

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
Zamčeno
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Tak pani, poradim vam ako dosiahnut ovela lepsiu pruznost motora kvalitnejsim zapojenim FPR.
Staci ak odpojite riadiacu hadicku z FPR (to je ta co ide z vrchu FPR) a niecim ju upchat. Zo zadu sacieho bloku (alebo ako sa to vola, ten hlinikovy kus za klapkou :P ) ide tenka hadicka popod okno poza motor z vrchu a konci na soferovej strane pod nadrzkou na brzd. kvapalinu v takom ize s dalsimi hadickami :D :D (popis na hovado, javiem, ale ide tam len jedna hadicka zozadu priamo z vstupneho bloku). Tak tuto hadicku rozrezat a dat tam T kus a z neho napojit hadicku do FPR.
Teoria je taka, ze ovladaci podtlak do FPR zoberieme priamo zo sania (t.j. ten kotry je dolezity) a obideme ventil pre studene otacky ktory v tom vsetkom robi neplechu :rolleyes:
Skuste (aj ked by som sa divil keby to niekdo z tak blbeho popisu pochopil :rolleyes: ) je to fakt pecka!!!! Nespoznate svoje auto :blink:
FPR=fuel pressure regulator



<!--EDIT|raddy|Jul 31 2003, 01:45 PM-->
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey »

raddy píše:Tak pani, poradim vam ako dosiahnut ovela lepsiu pruznost motora kvalitnejsim zapojenim FPR...
No covece, nepochopil jsem z toho vubec nic.. :(
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Ja jsem to pochopil uplne jasne, manual strana 128 da lepsi prehled. Proste odpojis hadicku z "pressure regulator control solenoid valve", ktera jde do horni casti FPR, na strane regulatoru ji ucpes a hadicku z FPR napojis do T, ktere pro zmenu namontujes na hadicku jdouci ze zadni casti bloku s napisem ECCS (sani). A je to... B) Je to vlastne obejiti jednoho ovladaciho prvku FPR (pressure regulator control), ktery je zase rizeny z ECU (znacne zpozdeni, nez si ti trpaslici behajici v kabelech vymeni vsechny poznatky z provozu a mozecek ECU si to prezvejka) a nahrazeni rizenim ze sani, ktere je pro chovani motoru nejdulezitejsi polozkou. Odezva primo od klapky je prece jen rychlejsi... :D Jo, ale v tomto usporadani tak prasknout membrana FPR a benzin se dostat do vzduchoveho sani, to by bylo radosti!!! :ph34r:



<!--EDIT|doublejay|Aug 1 2003, 01:58 PM-->
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

doublejay píše:Ja jsem to pochopil uplne jasne, manual strana 128 da lepsi prehled. Proste odpojis hadicku z "pressure regulator control solenoid valve", ktera jde do horni casti FPR, na strane regulatoru ji ucpes a hadicku z FPR napojis do T, ktere pro zmenu namontujes na hadicku jdouci ze zadni casti bloku s napisem ECCS (sani). A je to... B) Je to vlastne obejiti jednoho ovladaciho prvku FPR (pressure regulator control), ktery je zase rizeny z ECU (znacne zpozdeni, nez si ti trpaslici behajici v kabelech vymeni vsechny poznatky z provozu a mozecek ECU si to prezvejka) a nahrazeni rizenim ze sani, ktere je pro chovani motoru nejdulezitejsi polozkou. Odezva primo od klapky je prece jen rychlejsi... :D Jo, ale v tomto usporadani tak prasknout membrana FPR a benzin se dostat do vzduchoveho sani, to by bylo radosti!!! :ph34r:
No pozrime ho inteligenta jedneho, pochopil to na jednotku :lol: B) . A ked praskene membrana, uzijes si tak ci tak :blink: :lol:
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Who wants to live forever??? :P :D
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Zamčeno