Tak pani, poradim vam ako dosiahnut ovela lepsiu pruznost motora kvalitnejsim zapojenim FPR.
Staci ak odpojite riadiacu hadicku z FPR (to je ta co ide z vrchu FPR) a niecim ju upchat. Zo zadu sacieho bloku (alebo ako sa to vola, ten hlinikovy kus za klapkou ) ide tenka hadicka popod okno poza motor z vrchu a konci na soferovej strane pod nadrzkou na brzd. kvapalinu v takom ize s dalsimi hadickami (popis na hovado, javiem, ale ide tam len jedna hadicka zozadu priamo z vstupneho bloku). Tak tuto hadicku rozrezat a dat tam T kus a z neho napojit hadicku do FPR.
Teoria je taka, ze ovladaci podtlak do FPR zoberieme priamo zo sania (t.j. ten kotry je dolezity) a obideme ventil pre studene otacky ktory v tom vsetkom robi neplechu :rolleyes:
Skuste (aj ked by som sa divil keby to niekdo z tak blbeho popisu pochopil :rolleyes: ) je to fakt pecka!!!! Nespoznate svoje auto :blink:
FPR=fuel pressure regulator
<!--EDIT|raddy|Jul 31 2003, 01:45 PM-->
Lepsie zapojenie FPR
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ja jsem to pochopil uplne jasne, manual strana 128 da lepsi prehled. Proste odpojis hadicku z "pressure regulator control solenoid valve", ktera jde do horni casti FPR, na strane regulatoru ji ucpes a hadicku z FPR napojis do T, ktere pro zmenu namontujes na hadicku jdouci ze zadni casti bloku s napisem ECCS (sani). A je to... B) Je to vlastne obejiti jednoho ovladaciho prvku FPR (pressure regulator control), ktery je zase rizeny z ECU (znacne zpozdeni, nez si ti trpaslici behajici v kabelech vymeni vsechny poznatky z provozu a mozecek ECU si to prezvejka) a nahrazeni rizenim ze sani, ktere je pro chovani motoru nejdulezitejsi polozkou. Odezva primo od klapky je prece jen rychlejsi... Jo, ale v tomto usporadani tak prasknout membrana FPR a benzin se dostat do vzduchoveho sani, to by bylo radosti!!! :ph34r:
<!--EDIT|doublejay|Aug 1 2003, 01:58 PM-->
<!--EDIT|doublejay|Aug 1 2003, 01:58 PM-->
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
No pozrime ho inteligenta jedneho, pochopil to na jednotku B) . A ked praskene membrana, uzijes si tak ci tak :blink:doublejay píše:Ja jsem to pochopil uplne jasne, manual strana 128 da lepsi prehled. Proste odpojis hadicku z "pressure regulator control solenoid valve", ktera jde do horni casti FPR, na strane regulatoru ji ucpes a hadicku z FPR napojis do T, ktere pro zmenu namontujes na hadicku jdouci ze zadni casti bloku s napisem ECCS (sani). A je to... B) Je to vlastne obejiti jednoho ovladaciho prvku FPR (pressure regulator control), ktery je zase rizeny z ECU (znacne zpozdeni, nez si ti trpaslici behajici v kabelech vymeni vsechny poznatky z provozu a mozecek ECU si to prezvejka) a nahrazeni rizenim ze sani, ktere je pro chovani motoru nejdulezitejsi polozkou. Odezva primo od klapky je prece jen rychlejsi... Jo, ale v tomto usporadani tak prasknout membrana FPR a benzin se dostat do vzduchoveho sani, to by bylo radosti!!! :ph34r: