Generalka motoru
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Nameril jsem si u jednoho valce nizsi tlaky (vic, nez povoluje tolerance) nez u ostatnich a ani ty uz nejsou nic moc, premyslim nad generalkou motoru. Nevim, jestli ji udelat a kde (taky za kolik) nebo se radeji poohlidnout po schopnem motoru (musel by byt ale funkcni, aby se dal zmerit, zajice v pytli se mi kupovat nechce). Mate zkusenosti? Par zminek jsem uz tady videl, poradte! Ten muj je jety slusne, spotreba v mezich, olej nezere, turbo mam po generalce a v super stavu, takze v pripade koupe by mi stacil motor bez turba. Mate nejake kontakty nebo moznosti??? Diky predem.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Len otazocka:doublejay píše:Nameril jsem si u jednoho valce nizsi tlaky (vic, nez povoluje tolerance) nez u ostatnich a ani ty uz nejsou nic moc, premyslim nad generalkou motoru. Nevim, jestli ji udelat a kde (taky za kolik) nebo se radeji poohlidnout po schopnem motoru (musel by byt ale funkcni, aby se dal zmerit, zajice v pytli se mi kupovat nechce). Mate zkusenosti? Par zminek jsem uz tady videl, poradte! Ten muj je jety slusne, spotreba v mezich, olej nezere, turbo mam po generalce a v super stavu, takze v pripade koupe by mi stacil motor bez turba. Mate nejake kontakty nebo moznosti??? Diky predem.
Kedze motor nezere olej, kde moze byt dovod nizkej kopmpresie:
1, Meral si na teplom motore?
2, Odpojil so pojistku palivovej pumpy?
3, Mas dobru bateriu?
4, Kvapol si olej a skusil si zmerat este raz? Aky bol vysledok?
5, Na ktorom valci si mal nizky tlak?
Vymena ventilov na jednom valci snad taka draha nie je, prekruzkovanie ??
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Meril jsem na zahratem motoru, s odpojenou pojistkou pumpy, baterie v super stavu. S olejem se tlak zvysil, nejnizsi byl na valci nejbliz kabine. Od vymeny ventilu a krouzku na jednom valci me zrazovalo nekolik lidi, kdyz uz se to ma udelat, tak poradne. Jenze neni dobre udelat vrsek (ventily, krouzky) a neudelat spodek (klikovka, ojnice), protoze ty za sebou maji to same, co vrsek a nahle zvyseny tlak nemusi vydrzet. Jenze kompletni generalka bude nejspis dost draha, aby pak nebylo lepsi za stejne penize sehnat nekolik motoru a doufat, ze jeden bude super taky me napadla moznost sehnat motorove funkcni bouracku bez papiru nebo motor dovezt ze zahranici nekym ze znamych, co tahaji zvenku auta a dily...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Tak to bude asi lepsie zohnat ten motor....doublejay píše:Meril jsem na zahratem motoru, s odpojenou pojistkou pumpy, baterie v super stavu. S olejem se tlak zvysil, nejnizsi byl na valci nejbliz kabine. Od vymeny ventilu a krouzku na jednom valci me zrazovalo nekolik lidi, kdyz uz se to ma udelat, tak poradne. Jenze neni dobre udelat vrsek (ventily, krouzky) a neudelat spodek (klikovka, ojnice), protoze ty za sebou maji to same, co vrsek a nahle zvyseny tlak nemusi vydrzet. Jenze kompletni generalka bude nejspis dost draha, aby pak nebylo lepsi za stejne penize sehnat nekolik motoru a doufat, ze jeden bude super taky me napadla moznost sehnat motorove funkcni bouracku bez papiru nebo motor dovezt ze zahranici nekym ze znamych, co tahaji zvenku auta a dily...
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
Myslim, ze motor jen tak nesezenes a i kdyby, bude v podobnym stavu jako ten tvuj, ne-li v horsim. Kdyz budes delat motor, tak nejlepsi bude komplet. Takze asi vybrus /6.000,-/, novy pisty po vybrusu s krouzkama /10.000,-/, ojnice /cca 5.000,- ks/, a pak neco s vsema loziskama a klikou.. Tim budes mit blok jak novej a zaruku, ze bude drzet. Kdyz nechas neco staryho, je to loterie, co vydrzi a co ne..
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jeste jsi zapomnel na ventily a sedla, protoze jsem par starsich videl po vytazeni z motoru, byla to dost hruza. K tomu vacka, loziska... ...a milion za repass je na svete :-) Ach jo...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Generálku mi spo?ítali na 50-60.000 u n?kolika nezávislých motorá??. Mastím na to, pojízdné auto se dá sehnat u? kolem 50.000 celé, tak?e pokud nenarazím na n?koho, kdo mi doveze motor z venku, podívám se na n?co takového a je?t? mi zbudou díly na pokusy...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Je?t? otázka: nevíte náhodou n?kdo. jak je to s kompatibilitou motor? mezi r?znými typy 200SX? Na?el jsem n?jaké motory z S15-S16, jsou to dvoulitry s úpln? jiným zna?ením ne? CA18DET, nap?. SR20DET. Nejezdíte n?kdo s n??ím takovým???
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Ty blaho jestli mas moznost mit za pusu SR20DET tak ber vsema 10-ti.Nekde na anglanech jsem cetl,ze to ma nekdo v S13,ale jaky tech. problemy to obnasi nevim.Davaly se az do modelu S14(mimochodem nic moc design-sorry Daeve ale musi se to hodne tunit,aby to trochu vypadalo).Je to dvoulitr,dveste kobyl v zakladu a podstatne spolehlivejsi nez SR18DET.Alespon se to pise.doublejay píše:Je?t? otázka: nevíte náhodou n?kdo. jak je to s kompatibilitou motor? mezi r?znými typy 200SX? Na?el jsem n?jaké motory z S15-S16, jsou to dvoulitry s úpln? jiným zna?ením ne? CA18DET, nap?. SR20DET. Nejezdíte n?kdo s n??ím takovým???
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Do 200sx S13 sa davaju hlavne rb20det (so skylinu), takysto sr20det (z 240 sx USA), a tusim aj ca20det (z s14). Das tam vsetko mozne, na nete som videl kopu swapov, akurat bacha, vacsinou menis aj prevodovku a samozrejme ECU....Sprinter píše:Ty blaho jestli mas moznost mit za pusu SR20DET tak ber vsema 10-ti.Nekde na anglanech jsem cetl,ze to ma nekdo v S13,ale jaky tech. problemy to obnasi nevim.Davaly se az do modelu S14(mimochodem nic moc design-sorry Daeve ale musi se to hodne tunit,aby to trochu vypadalo).Je to dvoulitr,dveste kobyl v zakladu a podstatne spolehlivejsi nez SR18DET.Alespon se to pise.doublejay píše:Je?t? otázka: nevíte náhodou n?kdo. jak je to s kompatibilitou motor? mezi r?znými typy 200SX? Na?el jsem n?jaké motory z S15-S16, jsou to dvoulitry s úpln? jiným zna?ením ne? CA18DET, nap?. SR20DET. Nejezdíte n?kdo s n??ím takovým???
Motory su to vacsie, ale aj tazsie. Najvykonnejsie S13 su z ser. motormi (hlavne vo Svedsku teraz maju super auta, 400m za 13,2s, seriovka motor, seriovka piesty, tlak 1,6bar :blink: )