jaky podvozek na S13?
jaky podvozek na S13?
Zdravim - jaky podvozek by byl na mou S13 idealni ?Mam seriovy se zkracenyma pruzinama, ale staci trochu horsi silnice a je to opravdu neprijemne - velmi tvrde a citit je kazdy hrbol. Rad bych naky stavitelny - muzu od nej ale cekat,ze bude lepe fungovat i na horsim povrchu? Bojim se, aby to nebylo neco podobneho, jako zazivam nyni - prece jen tech horsich silnic je vetsina a rad bych privital nejake zlepseni.diky.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaky podvozek na S13?
sportovni podvozek je sportovni od toho ze je o neco tvrdsi..kdyz nechces tvrdsi auto, je zbytecny davat sportovni podvozek....pbrvs píše:Zdravim - jaky podvozek by byl na mou S13 idealni ?Mam seriovy se zkracenyma pruzinama, ale staci trochu horsi silnice a je to opravdu neprijemne - velmi tvrde a citit je kazdy hrbol. Rad bych naky stavitelny - muzu od nej ale cekat,ze bude lepe fungovat i na horsim povrchu? Bojim se, aby to nebylo neco podobneho, jako zazivam nyni - prece jen tech horsich silnic je vetsina a rad bych privital nejake zlepseni.diky.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Rozumim,ale nekdy mam pocit, jako by ty tlumice uz ani nemely zdvih. Potreboval bych najit naky kompromis mezi tou extremni tvrdosti a sportovnim svezenim, jestli je to mozne. Nechce se mi verit tomu, ze by toto auto na nejakem jinem podvozku nemohlo trochu ziskat vuci tem rozbitym silnicim i pri zachovani, ci dokonce zlepseni puvodni ovladatelnosti ?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Musis se rozhodnout co chces..bud pohodli na hrbech a min sportovni podvozek, nebo sporotovni povozek s tim ze prezijes jeho tvrdost. Je pravda, ze kombinace sportovnich pruzin a seriovych tlumicu neni dobra (mam to stejne), montazi sportovnich tlumicu dosahnes asi mensiho odskakovani na nerovnostech,nicmene na razy do kabiny to nebude mit zase takovy vliv si myslim.......ale....zvolit nastaveni tak aby jsi mel na dobre silnici dobry jizdni vlastnosti a pritom nepocitoval razy na rozbite je podle me u SX a jinych "nemodernich" aut nemozny....moderni auta maji elektronicky rizeny povozky a prizpusobuji povrchu vozovky, ale to neni pripad SX...takze asi tak...pbrvs píše:Rozumim,ale nekdy mam pocit, jako by ty tlumice uz ani nemely zdvih. Potreboval bych najit naky kompromis mezi tou extremni tvrdosti a sportovnim svezenim, jestli je to mozne. Nechce se mi verit tomu, ze by toto auto na nejakem jinem podvozku nemohlo trochu ziskat vuci tem rozbitym silnicim i pri zachovani, ci dokonce zlepseni puvodni ovladatelnosti ?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
tu neni kompromis ked das sport pruziny na serive tlmice tak ti bud nebudu styhat a casom zacnu tiect lebo tie tvoje serie su uz stare a taky sport podvozok tusim nukal kentoya novy za 15000-16000czk a je to citit ten rozdiel akurat je nutne prikoupit rozpery aby si sa necitil jak v starem mlejne kde to vse krupe a praska opytaj sa pabla ten by ti mohol otom pisat a vymenit podvozok trva tak hodinku
Cena?MaxX píše:Já budu prodávat Koni tlumiče a HR pružiny tak za 3 týdny kdyby byl zájem!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Hned na zaciatku pises, ze mas skratene pruziny. Tym myslis, ze ich mas zrezane ? Ked ano tak potom ako pisal Al3x mozno idu na doraz a to potom su pekne rany. Ked chces skus seriove pruziny a KYB AGX stavitelne tlmice mozno ti to bude vyhovovat. Alebo potom nejake tvrdsie pruziny a tie AGX.
Tie nismo to su take polo-coilovers, tvrdsie pruziny a sportove tlmice cena cca 600 USD.
Tie nismo to su take polo-coilovers, tvrdsie pruziny a sportove tlmice cena cca 600 USD.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den