kontrolka mazání
kontrolka mazání
při studenym startu, nebo když dlouho stojí... dvoukilo! mi někdy po natočení ještě tak vteřinu až dvě svítí kontrolka mazání oleje. poslední dobou častějš, zkusil jsem i nejdřív protočit motor bez přívodu paliva, ale i pak jěště problikne. je to známka blížící se katasrofy nebo mam jen zkontrolovat čidlo? tak a baby raďte! :-D
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka mazání
Kontrolka svieti len ked je maly tlak oleja. Ked pisem maly tak myslim kua maly Po studenom starte by ti nemala svietit vobec pac vtedy je tlak oleja najvyssi.Frelon píše:při studenym startu, nebo když dlouho stojí... dvoukilo! mi někdy po natočení ještě tak vteřinu až dvě svítí kontrolka mazání oleje. poslední dobou častějš, zkusil jsem i nejdřív protočit motor bez přívodu paliva, ale i pak jěště problikne. je to známka blížící se katasrofy nebo mam jen zkontrolovat čidlo? tak a baby raďte! :-D
Pozri si ci mas dost oleja. Popripade chod do servisu alebo niekde, kde maju merak tlaku. Pripadne si kup budik. Mne ked praskla odtokova hadica z turba a vytekal mi olej tak budik ukazoval 0 ovela skor nez zacala svietit kontrolka.
Pri merani mnozstva oleja nezabudni, ze CAcko ma vlastnost ukazovat dost oleja aj ked v skutocnosti tam nieje. Niektori odporucaju zasunut mierku po ten prvy doraz, potom vytiahnut, ocistit a to znova aspon 3 krat. Az potom zasunut celkom a pozriet kolko je tam oleja. Ked mas cas tak to urob ako to robim ja. Vytiahni mierku pockaj par minut aby olej z tej rurky stiekol dole a potom to mozes zmerat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
To mas pravdu ze trva, ale cidlo tlaku je hned za cerpadlom.Martin_534 píše:podle mě je to normální
čerpadlu nějakou dobu trvá, než natlačí olej do celýho motoru
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
podle mě to normální neni, páč dřív to nedělalo, hned jak naskočil motor tak zhasla. teď když motor naskočí tak jěště chvíli svítí...Martin_534 píše:podle mě je to normální
čerpadlu nějakou dobu trvá, než natlačí olej do celýho motoru
to kenivruh: oleje je tam spíš víc, kontroluju ho každou chvíli, je ho tam něco přes horní rysku...
ten tlak se pokusim změřit
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Mam 1.2 b po zahrati na volnobeh a pres 4 b pri 4000, takze prakticky stejne... Spinac kontrolky je nastaveny na cca 0.5 b, doporucuju vysroubovat, na stejne misto zapojit mechanicky manometr a zkusit to promerit. Radeji drive nez pozdeji...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
pablo
jo mne to taktiez sviety uz asi pol roka . pac ale uz to neriesim bude druhy motor
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jeste me napadlo - kdysi davno jsem mel tlaky okolo 8 a po zvyseni plneni turba na 1b mi sla smes pres netesnici pisty do oleje a ten se dost zredil benzinem, v otackach to delalo az -1 bar. Nemuze to byt i tvuj problem? Vymena oleje samozrejme pomohla, ale jen na chvili. Za 1000 km byl uz zase cerny jako bota a byl silne citit benzinem... Nastesti minulost...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
pokial mas novy olej a po studenom starte ti ostane dlhsie ako max. 1-2s svietit kontrolka oleja, tak je nieco zle. Tlak oleja sa zdvihne nad hranicu kontrolky uz ked toci starter trosku dlhsie, po naskoceni motora studeny tlak stupne takmer okamzite nad 0.5bar (aj ked mam pocit ze kontrolka sviti do 5psi, cize 0.34bar).
Bolo by vhodne zmerat tlak oleja za studena aj za tepla mechanickym manometrom. Ak sa potvrdi nizky tlak, zacni to riesit. Casto je tato situacia priznakom problemov s ojnicnymi loziskami, ale moze to mat aj iny dovod.
Bolo by vhodne zmerat tlak oleja za studena aj za tepla mechanickym manometrom. Ak sa potvrdi nizky tlak, zacni to riesit. Casto je tato situacia priznakom problemov s ojnicnymi loziskami, ale moze to mat aj iny dovod.
-
- user
- Příspěvky: 191
- Registrován: 19.12.2005, 07:26
- Bydliště: okr. Tábor
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
no co je dolezitejsi, pise ze mu to robi v poslednej dobe castejsie, takze mi to pripada ako zmena (k horsiemu) ak som to dobre pochopil. Ak je to naozaj tak, tak je to dobre preskumat, pretoze ak sme sa nieco o 200sx naucili, tak je to ze mazanie musi byt vzdy na 100%, inak pridu nevyhnutne nasledky.
Nechcem byt paranoidny, ale kontrola manometrom by sa hodila, pretoze je nutne vediet aj realny tlak, nielen ci je vyssi ako 5psi.
Inak sa nemozeme cudovat, ze potom kazdy nadava aky je ca18det shitovy motor a nic nevydrzi.
Takze Frelon, moj navrh je, zbehni do najblizsieho servisu a daj si zmerat tlak oleja. Ak bude v poriadku, mas klud a ak nie, tak mas moznost konat skor nez sa nieco horiseho stane.
Nechcem byt paranoidny, ale kontrola manometrom by sa hodila, pretoze je nutne vediet aj realny tlak, nielen ci je vyssi ako 5psi.
Inak sa nemozeme cudovat, ze potom kazdy nadava aky je ca18det shitovy motor a nic nevydrzi.
Takze Frelon, moj navrh je, zbehni do najblizsieho servisu a daj si zmerat tlak oleja. Ak bude v poriadku, mas klud a ak nie, tak mas moznost konat skor nez sa nieco horiseho stane.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
s tím souhlasímraddy píše:no co je dolezitejsi, pise ze mu to robi v poslednej dobe castejsie, takze mi to pripada ako zmena (k horsiemu) ak som to dobre pochopil. Ak je to naozaj tak, tak je to dobre preskumat, pretoze ak sme sa nieco o 200sx naucili, tak je to ze mazanie musi byt vzdy na 100%, inak pridu nevyhnutne nasledky.
Nechcem byt paranoidny, ale kontrola manometrom by sa hodila, pretoze je nutne vediet aj realny tlak, nielen ci je vyssi ako 5psi.
Inak sa nemozeme cudovat, ze potom kazdy nadava aky je ca18det shitovy motor a nic nevydrzi.
Takze Frelon, moj navrh je, zbehni do najblizsieho servisu a daj si zmerat tlak oleja. Ak bude v poriadku, mas klud a ak nie, tak mas moznost konat skor nez sa nieco horiseho stane.
budík na tlak oleje by měl být v "základní výbavě" :-)