Prisroubovani katalizatoru
Prisroubovani katalizatoru
Zaboha sem nemohl povolit matku od katu k stredni casti vejfuku. Je tam pruhozi sroub neboi neco jinyho? Budu to muset riznout a nechci neco pokurvit. Koukal sem se do servisniho manualu a tam to vypada, ze tam je sroub ale radsi by privital nejaky info z praxe.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prisroubovani katalizatoru
Na strane smerou dopredu (k turbu) je kat pripojeny dvomi zapustnymi skrutkami, to viem na 100% pac ked som menil tesnenie medzi katom a downpipe tak som ich musel odvrtat (babracka jak svina) Potom som tam dal skrutku skrz a matku.panpica píše:Zaboha sem nemohl povolit matku od katu k stredni casti vejfuku. Je tam pruhozi sroub neboi neco jinyho? Budu to muset riznout a nechci neco pokurvit. Koukal sem se do servisniho manualu a tam to vypada, ze tam je sroub ale radsi by privital nejaky info z praxe.
Teraz si uz nespominam ako to je na druhej strane, ale nebol by som prekvapeny, keby to bolo rovnako.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Tak som juknul do FASTu a vyzera to, ze na druhej strane je nieco ako steft s matkou. Takze by malo stacit nejak oddrbat tie matky.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Musel jsem kvuli tomu sundat i CAT back výfuk protože jeden nebo vic šroubů nešlo na autě flexou uřezat-nebyl přístup. Na CATu u S13, pokud si dobre vzpominam, byli nejake štefty - možná to byli total zarezlé průchozí šrouby... Ale at to bylo cokoliv tak jsem to musel uřezat flexou a v CATu převrtat 4 díry - 12mm. Šlo to vrtat dost blbe - vrtal jsem to ruční vrtačkou: stál jsem na stole, CAT ve svěráku a vši silou oprenej o vrtačku a vrtal a vrtal...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
presne,zbitocna vec.Kentoya píše:odřezat a kat vyhodit
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
-
- user
- Příspěvky: 191
- Registrován: 19.12.2005, 07:26
- Bydliště: okr. Tábor
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Ja ho vytloukl zbíječkou :-D Dal zpet a funguje to trochu jako rezonator - zas tak moc to zvuk nezmeni - ale určité rezonance jsou slyšitelne...Martin 001 píše:Chci se zeptat. Stačí kat vytlouct nebo je lepší dát na příruby jen rouru. Já ho jen vytlouk a vrátim obal zpět....
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
-
- user
- Příspěvky: 191
- Registrován: 19.12.2005, 07:26
- Bydliště: okr. Tábor