Prisroubovani katalizatoru

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Prisroubovani katalizatoru

Příspěvek od panpica »

Zaboha sem nemohl povolit matku od katu k stredni casti vejfuku. Je tam pruhozi sroub neboi neco jinyho? Budu to muset riznout a nechci neco pokurvit. Koukal sem se do servisniho manualu a tam to vypada, ze tam je sroub ale radsi by privital nejaky info z praxe.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prisroubovani katalizatoru

Příspěvek od kenivruh »

panpica píše:Zaboha sem nemohl povolit matku od katu k stredni casti vejfuku. Je tam pruhozi sroub neboi neco jinyho? Budu to muset riznout a nechci neco pokurvit. Koukal sem se do servisniho manualu a tam to vypada, ze tam je sroub ale radsi by privital nejaky info z praxe.
Na strane smerou dopredu (k turbu) je kat pripojeny dvomi zapustnymi skrutkami, to viem na 100% pac ked som menil tesnenie medzi katom a downpipe tak som ich musel odvrtat (babracka jak svina) :twisted: Potom som tam dal skrutku skrz a matku.

Teraz si uz nespominam ako to je na druhej strane, ale nebol by som prekvapeny, keby to bolo rovnako.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od panpica »

On tam kouka jenom zavit sroubu a na nem je totalne zarezla matka, takze to asi taky odvrtam.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Tak som juknul do FASTu a vyzera to, ze na druhej strane je nieco ako steft s matkou. Takze by malo stacit nejak oddrbat tie matky.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

Musel jsem kvuli tomu sundat i CAT back výfuk protože jeden nebo vic šroubů nešlo na autě flexou uřezat-nebyl přístup. Na CATu u S13, pokud si dobre vzpominam, byli nejake štefty - možná to byli total zarezlé průchozí šrouby... Ale at to bylo cokoliv tak jsem to musel uřezat flexou a v CATu převrtat 4 díry - 12mm. Šlo to vrtat dost blbe - vrtal jsem to ruční vrtačkou: stál jsem na stole, CAT ve svěráku a vši silou oprenej o vrtačku a vrtal a vrtal... :roll:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Steve »

v katu jsou štefty,podle mě jsou odporově zavařený,musíš to celý sundat,odříznout flexou a pak vyvrtat díry.práce na govno...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

odřezat a kat vyhodit
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Kentoya píše:odřezat a kat vyhodit
presne,zbitocna vec.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Martin 001
user
Příspěvky: 191
Registrován: 19.12.2005, 07:26
Bydliště: okr. Tábor

Příspěvek od Martin 001 »

Chci se zeptat. Stačí kat vytlouct nebo je lepší dát na příruby jen rouru. Já ho jen vytlouk a vrátim obal zpět....
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

rouru, vytlučenej kat pak chrastí
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

Martin 001 píše:Chci se zeptat. Stačí kat vytlouct nebo je lepší dát na příruby jen rouru. Já ho jen vytlouk a vrátim obal zpět....
Ja ho vytloukl zbíječkou :-D Dal zpet a funguje to trochu jako rezonator - zas tak moc to zvuk nezmeni - ale určité rezonance jsou slyšitelne...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Martin 001
user
Příspěvky: 191
Registrován: 19.12.2005, 07:26
Bydliště: okr. Tábor

Příspěvek od Martin 001 »

Vyzkoušim a kdyštak dam rouru....
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

Á JO A PRASENÍ JE NA SVETE :-D


ALE JE FAKT ŽE NIEKEDY TREBA IMPROVIZOVAŤ !
Z-Club Bratislava
Odpovědět