kontrolka mazání
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Co som pozeral na elitecat.sk, tak tam pri cidle tlaku oleja je napisane, ze spina uz pri 0.2 Baru (3 psi). Preto som spominal kua nizky tlak
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Mě ta kontrolka take cca 1-2sekundy po startu svítí. Svítí mi to tak minimalne 15 000km a zadne razantní zhoršení stavu motoru nepozoruju.
Taky jsem nad tim laboroval, uvazoval jsem ze by to mohl zpusobovat filtr (vadný zpětný ventil co je ve filtru). Tak jsem dokonce koupil origo filr NISSAN (pred tim jsem tam mel Alco, Champion) a bylo to porad stejne.
Nechal jsem si nedavno zmerit tlak oleje a udajne OK (ikdyž tomu co si nezmerim sam moc neverim......už abych měl v aute budik )
Ale zase jsem videl dvoukila u kterych to okamzite jak motor chytne zhasne. Mozna je to zpusobene ne zrovna 100% fungujicim cidlem na tlak oleje, nebo śkutecne nizkým tlakem. Kdo ví...
Taky jsem nad tim laboroval, uvazoval jsem ze by to mohl zpusobovat filtr (vadný zpětný ventil co je ve filtru). Tak jsem dokonce koupil origo filr NISSAN (pred tim jsem tam mel Alco, Champion) a bylo to porad stejne.
Nechal jsem si nedavno zmerit tlak oleje a udajne OK (ikdyž tomu co si nezmerim sam moc neverim......už abych měl v aute budik )
Ale zase jsem videl dvoukila u kterych to okamzite jak motor chytne zhasne. Mozna je to zpusobene ne zrovna 100% fungujicim cidlem na tlak oleje, nebo śkutecne nizkým tlakem. Kdo ví...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak to me docela prekvapilo, ze ten spinac signalizuje az tak nizky tlak... Jinymi slovy - kdyz se rozsviti, tak je motor v haji. Jeste me napadlo, ze mne zhasne kontolka uz pri toceni starterem naprazdno...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
presne tak, ak svieti kontrolka za jazdy, je uz neskoro. preto treba budik. takisto je mozne kupit tlakove cidlo oleja, ktore po poklese tlaku pod nastavenu hodnotu vypne zapalovanie.doublejay píše:Tak to me docela prekvapilo, ze ten spinac signalizuje az tak nizky tlak... Jinymi slovy - kdyz se rozsviti, tak je motor v haji. Jeste me napadlo, ze mne zhasne kontolka uz pri toceni starterem naprazdno...
jo přesně tohle mi to taky dělá,nebo svítí jěště tak 2 vteřiny a pak zhasne.ale jak je možný že mi to dělá až poslední dobou?mě to teda normální nepřijde,kontrolka má zhasnout hned jak se začne točit motor.Martin 001 píše:M+ě kontrolka po natočení zhasne a pak se hned zas rozsvítí tak na sekundu. Ale to bych řek,že je asi normální. Dělá mi to už na druhym motoru.....
taky mě to napadlo,auto mám v serii a olej má nejeto do 2000km a trochu v něm benzín cítim,ale přijde mi to normální,trochu směsy tam prolínat bude.na jednom válci mam 9,5baru, možná to souvislost má.ale kdyby byl natolik řídký tak by ta kontrolka musela svítít pořád ne?doublejay píše:Jeste me napadlo - kdysi davno jsem mel tlaky okolo 8 a po zvyseni plneni turba na 1b mi sla smes pres netesnici pisty do oleje a ten se dost zredil benzinem, v otackach to delalo az -1 bar. Nemuze to byt i tvuj problem? Vymena oleje samozrejme pomohla, ale jen na chvili. Za 1000 km byl uz zase cerny jako bota a byl silne citit benzinem... Nastesti minulost...
jinak řešení odkládam,zatím jsem nenašel nikoho,kdo by mi změřil tlak oleje.musim počkat na Hynka až se vrátí z dovolenky...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Kentoya píše:osobně, podle toho co jsem si s motory užil, na birdu mi zhasne hned po natočení, na dvoukile taky, ale když jsem měl motor od michala, tak to trvalo vždy tak 1sec než zhasla a jak to dopadlo víte snad všichni, nejen šály, ale i čerpadlo bylo v háji
já měl všecko ok,ale když motor dlouho stál, vždy ji 1s trvalo než zhasla,..jinak zhasla po nastartování hned
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
-PRI SKLADANÍ MôJHO MOTORU BOLO VŠETKO NOVÉ ORIGINAL AŽ NA JEDNU VEC,ĆIDLO TLAKU TAK SOM UTEKAL DO ELITU/BLBEC JEDEN-/A KÚPIL HO TU SAMOZREJME TEN BUZÍK UKAZOVAL O 20 PSI VIAC.
-ALE VRÁTIM SA K OTÁZKE ,TO ČERPADLO TIEŽ NEMôŽE VYDRŽAT 100 ROKOV,ASI AKO TO BOLO POVEDANÉ PREDO MNOU JE LAPŠIE ZMERAŤ TLAK OLEJA MANUÁLNE.....
-ALE VRÁTIM SA K OTÁZKE ,TO ČERPADLO TIEŽ NEMôŽE VYDRŽAT 100 ROKOV,ASI AKO TO BOLO POVEDANÉ PREDO MNOU JE LAPŠIE ZMERAŤ TLAK OLEJA MANUÁLNE.....
Z-Club Bratislava