lamela kovokeramika
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
HOŠI SORRY NEMÁM TU EŠTE PREHLAD TROCHU SOM ZASPAL V TOMTO FÓRUME TAK IDEME NA TO:
1. 3 LAMELOVKA JE SLABÁ KÁVA /ČIŽE 6 SEGMENTOVÁ -DO CCA 220 PS
2. 4 LAMELOVKA JE TAKÝ STRED /ČIŽE 8 SEGMENTOVÁ- DO 280-300 PS
3. 5 LAMELOVKA JE UŽ INÁ KÁVA /ČIŽE 10 SEGMENTOVÁ-340-380 PS
4.A POTOM UŽ ZÁVODNA KERAMICKÁ S KOVOVÝMI MEDZILAMELAMI/1,2,3/ TÁ UŽ SA RÉDOVO POHYBUJE OD 35 000 VYŠŠIE..
5.KEVLAROVÁ TÁ STOUPÁ S CENOU DO NEBES PRE NÁS NEPOTREBNÁ TÚ ROBÍME PRE WRC..
JE POTREBNÉ VEDIEŤ ČI CHCETE KOMPLETKU TO ZNAMENÁ ZROVNENIE ZOTRVÁKU ,MEKÁNA,NASTAVENIE PREDPATIA /PRI KERAMIKE POTREBNÉ!!!/POTREBNÉ DONIESŤ STRED LAMELY SAMOZREJME V DOBROM STAVE ALEBO NOVÝ../KEĎ CHCETE ODPRUŽENÚ LAMELU,ČO ÚPRIMNE ODPORÚČAM PRE TUNING..
TAKŽE CENY: LEN LAMELA/PRI PREDAJI SAMOTNEJ LAMELY PADÁ ZÁRUKA PRETOŽE VY SAMI SI NEDOKÁŽETE NASTAVIŤ PREDPETIE NA TO JE BRZDA:/POTOM ZLÝ.SLABÝ, PRÍTLAK,PO CELEJ PLOCHE!!!!!!!!!/
3-LAMELA/6 SEGMENT-ÚPRAVA LAMELY + SEGMENTY 5450 SK
ČIŽE 6 SEGMENTOV DOKOPY 4080 SK+ PLUS LASER ÚPRAVA LAMELY A VYVÁŽENIE /CENA JEDNÉHO SEGMENTU JE 680 SK.
KOMPLET CENA LAMELY TEDA 5450 SK
4.LAMELA TO ISTE +LEN ĎALŠIE SEGMENTY +2 SEGMENTY ČIŽE 8,
KOMPLET CENA 6810 SK
5.LAMELA ZAS +2 SEGMENTY TO JEST 10 CENA KOMPLET 8170SK
KEĎ SA PO SPRÁVNOSTI NASERETE A CHCETE KOMPLET SPOJKU-ZROVNANIE MEKÁNA ,ZOTRVÁKU ,NASTAVENIA PREDPETIA JE CENA O 3250 VIAC. K CENE LAMELY.
K MEKÁNU ,POKIAL JE VAŠE MEKÁNO EŠTE DOBRÉ /ČO ZISTÍME NA KG/
TREBA POSLAŤ MEKÁNO,STRED LAMELY /TIEŽ V PORIADKU STARŠIE /NESMÚ MAŤ VOLU PRUŽINY/ALEBO NOVÝ/,ZOTRVÁK+ŠRÓBY NA ZLOŽENIE MEKÁNO-ZOTRVÁK
TOTO VŠETKO POTREBUJEM.
S CENOU VIEM ÍSŤ EŠTE NIŽŠIE POKIAĽ BUDETE VIACERÍ Z DOVODU REZANIA LASEROM ŠPEC.PLECHOV NA LAMELY....... STAČÍ KEĎ VÁS BUDE ASPOŇ 5,PRETOŽE NASTAVENIE STROJA/LASERU/ NA REZANIE ROZMEROV TYPU LAMELY NA S13-14 SME EŠTE NEROBILI..
CHALANI DAJTE VEDIEŤ ALE NA MAIL PROSÍM
obchodba@mastechnik.sk
ďalšie otázky? necítim prsty............
1. 3 LAMELOVKA JE SLABÁ KÁVA /ČIŽE 6 SEGMENTOVÁ -DO CCA 220 PS
2. 4 LAMELOVKA JE TAKÝ STRED /ČIŽE 8 SEGMENTOVÁ- DO 280-300 PS
3. 5 LAMELOVKA JE UŽ INÁ KÁVA /ČIŽE 10 SEGMENTOVÁ-340-380 PS
4.A POTOM UŽ ZÁVODNA KERAMICKÁ S KOVOVÝMI MEDZILAMELAMI/1,2,3/ TÁ UŽ SA RÉDOVO POHYBUJE OD 35 000 VYŠŠIE..
5.KEVLAROVÁ TÁ STOUPÁ S CENOU DO NEBES PRE NÁS NEPOTREBNÁ TÚ ROBÍME PRE WRC..
JE POTREBNÉ VEDIEŤ ČI CHCETE KOMPLETKU TO ZNAMENÁ ZROVNENIE ZOTRVÁKU ,MEKÁNA,NASTAVENIE PREDPATIA /PRI KERAMIKE POTREBNÉ!!!/POTREBNÉ DONIESŤ STRED LAMELY SAMOZREJME V DOBROM STAVE ALEBO NOVÝ../KEĎ CHCETE ODPRUŽENÚ LAMELU,ČO ÚPRIMNE ODPORÚČAM PRE TUNING..
TAKŽE CENY: LEN LAMELA/PRI PREDAJI SAMOTNEJ LAMELY PADÁ ZÁRUKA PRETOŽE VY SAMI SI NEDOKÁŽETE NASTAVIŤ PREDPETIE NA TO JE BRZDA:/POTOM ZLÝ.SLABÝ, PRÍTLAK,PO CELEJ PLOCHE!!!!!!!!!/
3-LAMELA/6 SEGMENT-ÚPRAVA LAMELY + SEGMENTY 5450 SK
ČIŽE 6 SEGMENTOV DOKOPY 4080 SK+ PLUS LASER ÚPRAVA LAMELY A VYVÁŽENIE /CENA JEDNÉHO SEGMENTU JE 680 SK.
KOMPLET CENA LAMELY TEDA 5450 SK
4.LAMELA TO ISTE +LEN ĎALŠIE SEGMENTY +2 SEGMENTY ČIŽE 8,
KOMPLET CENA 6810 SK
5.LAMELA ZAS +2 SEGMENTY TO JEST 10 CENA KOMPLET 8170SK
KEĎ SA PO SPRÁVNOSTI NASERETE A CHCETE KOMPLET SPOJKU-ZROVNANIE MEKÁNA ,ZOTRVÁKU ,NASTAVENIA PREDPETIA JE CENA O 3250 VIAC. K CENE LAMELY.
K MEKÁNU ,POKIAL JE VAŠE MEKÁNO EŠTE DOBRÉ /ČO ZISTÍME NA KG/
TREBA POSLAŤ MEKÁNO,STRED LAMELY /TIEŽ V PORIADKU STARŠIE /NESMÚ MAŤ VOLU PRUŽINY/ALEBO NOVÝ/,ZOTRVÁK+ŠRÓBY NA ZLOŽENIE MEKÁNO-ZOTRVÁK
TOTO VŠETKO POTREBUJEM.
S CENOU VIEM ÍSŤ EŠTE NIŽŠIE POKIAĽ BUDETE VIACERÍ Z DOVODU REZANIA LASEROM ŠPEC.PLECHOV NA LAMELY....... STAČÍ KEĎ VÁS BUDE ASPOŇ 5,PRETOŽE NASTAVENIE STROJA/LASERU/ NA REZANIE ROZMEROV TYPU LAMELY NA S13-14 SME EŠTE NEROBILI..
CHALANI DAJTE VEDIEŤ ALE NA MAIL PROSÍM
obchodba@mastechnik.sk
ďalšie otázky? necítim prsty............
Z-Club Bratislava
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
sikula...diky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
nerozumiem presne tym segmentom. myslis segmentom jednu keramicku platnicku. ak ano, tak je to delenie vykonu divne, pretoze napr. ja mam 5 segmentovu, ale jej zatazenie je dane silou pritlacneho taniera a ta je o 100% vyssia ako seriova. Uzitocne by bolo vyjadrit krutiaci moment aky je schopny cela spojka preniest.NISMOO7 píše:HOŠI SORRY NEMÁM TU EŠTE PREHLAD TROCHU SOM ZASPAL V TOMTO FÓRUME TAK IDEME NA TO:
1. 3 LAMELOVKA JE SLABÁ KÁVA /ČIŽE 6 SEGMENTOVÁ -DO CCA 220 PS
2. 4 LAMELOVKA JE TAKÝ STRED /ČIŽE 8 SEGMENTOVÁ- DO 280-300 PS
3. 5 LAMELOVKA JE UŽ INÁ KÁVA /ČIŽE 10 SEGMENTOVÁ-340-380 PS
4.A POTOM UŽ ZÁVODNA KERAMICKÁ S KOVOVÝMI MEDZILAMELAMI/1,2,3/ TÁ UŽ SA RÉDOVO POHYBUJE OD 35 000 VYŠŠIE..
5.KEVLAROVÁ TÁ STOUPÁ S CENOU DO NEBES PRE NÁS NEPOTREBNÁ TÚ ROBÍME PRE WRC..
Pri keramickej lamele je extremne dolezite pouzit spravny pritlacny tanier, inak moze lamela presmykovat a velmi rychlo sa znici. Bez silnejsieho pritl. taniera nema keramicka lamela vyznam.
jasne, rozumiem. mozes este vysvetlit to delenie podla segmentov, to som nepochopil, myslis tym pocet keramickych platniciek? Pytam sa preto, ze doteraz som tusim nevidel delenia zataze lamely podla poctu segmentov, to by som chcel objasnit.
Ak teda hodis rec s vyvojarmi, tak sa opytaj na krutiaci moment aky nova zostava znesie, vykon v konoch ako taky nie je vobec dolezity, kedze spojka prenasa len krutiaci moment a otacky, nie vykon. teoreticky priklad: motor ma nizky krut. moment ale vysoke otacky takze (teoreticky) bude mat rovnaky vykon ako motor s vyssim max. krut. momentom a nizsimi otackami. Avsak prave krutiaci moment je to co sposoby presmyknutie spojky, takze nie je mozne udavat odolnost lamely vseobecne pre rozne auta v konoch. Ak by si to vztahoval iba na jeden konkretny motor, tak je to mozne, pretoze tam je vztah krut. moment a vykon viac menej znamy a konstatny.
Dakujem
Ak teda hodis rec s vyvojarmi, tak sa opytaj na krutiaci moment aky nova zostava znesie, vykon v konoch ako taky nie je vobec dolezity, kedze spojka prenasa len krutiaci moment a otacky, nie vykon. teoreticky priklad: motor ma nizky krut. moment ale vysoke otacky takze (teoreticky) bude mat rovnaky vykon ako motor s vyssim max. krut. momentom a nizsimi otackami. Avsak prave krutiaci moment je to co sposoby presmyknutie spojky, takze nie je mozne udavat odolnost lamely vseobecne pre rozne auta v konoch. Ak by si to vztahoval iba na jeden konkretny motor, tak je to mozne, pretoze tam je vztah krut. moment a vykon viac menej znamy a konstatny.
Dakujem
no pytam sa preto, ze som videl lamely ktore mali segmentov viac a boli na nizsiu zataz a aj opacne. Ja som skor nazoru ze podstatna je pritlacna sila. Samotne segmenty (resp. ich material) udavaju trenie. Preto si myslim ze je velmi dolezite mat cely kit, kde je pritlacny tanier konstruovany ku konkretnemu typu lamely a potom sa da povedat do akej zataze je dany kit vhodny. Proste sa mi nezda odstupnovanie zataze lamely len podla poctu segmentov. Podstatne to zalezi prave od pritlacneho taniera, preto by som s keramickou lamelou kupoval vzdy novy pritlacak k nej (ci k pozadovanemu krut. momentu) urceny. Keramicka lamela nesmie presmykovat.
Ak mate ine nazory ci skusenosti, sup sem, pretoze si myslim ze je to dolezite
Ak mate ine nazory ci skusenosti, sup sem, pretoze si myslim ze je to dolezite
SAMOZREJME ŽE SA TO PRERÁTAVA HLAVNE CEZ KRÚŤAK TO ČO SOM TAM NAPÍSAL JE LEN OBJEKTÍVNE A NIE CELKOM PRESNÉ,POSLEDNÉ SLOVO POVIE VÝVOJÁR PODĽA INFORMÁCII O KONKRÉTNOM MOTORE A PREDSTÁV ZÁKAZNÍKA .POTREBUJEM PRESNE VEDIEŤ:
-KRÚTIACI MOMENT
-ČI MÁ SAMOSVOR.DIFF.
-POTREBUJEM MEKÁNO NAJLEPŠIE NOVÉ ALEBO UPGRADOVÉ LAICKY POVEDANÉ NA VIAC KG/SILNEJŠIE PRUŽINY/PODĽA KG
-STRED LAMELY V PERFEKTNOM STAVE /POPRÍPADE KEĎ UŽ NIEKTO MÁ UPGRADOVÚ A PRUŽINY "NEHRKOCU"A DRÁŽKY NIESÚ ZOŠLAHANÉ,
-ZOTRVAČNÍK
-SKRUTKY NA SPOJENIE MEKÁNO-LAMELA-ZOTRVAČNÍK-
K TÍM SEGMENTOM /KERAMICKÝM /-TO SÚ KERAMICKÉ PLATNIČY PRINITOVANÉ NA PLECH LAMELY......
JEDNÁ SA O TO ŽE KAŽDÁ FABRIKA KTORÁ PONÚKA KERAMICKÉ LAMELY RÁTA S TÍM ABY LAMELA VYDRŽALA ALE NIE AŽ TAK DLHO AKO BY SI KAŽDÝ Z NÁS PRIAL -TÝKA SA TO ZMESY Z KTOREJ JE ZLOŽENÝ SEGMENT-PLATNIČKA/NEBUDEM HOVORIŤ O PODROBNÝCH ZLOŽENIACH-TOP SECRET KAŽDÉHO VÝROBCU.../IDE PROSTE O TO ŽE POTREBUJÚ ZARÁBAŤ.TO JE PROSTE BIZNIS..
UVEDIEM PRÍKLAD:ROBÍME LAMELY AJ PRE FORMULU 3000 :BEŽNA KERAMICKÁ LAMELA SACHS SPORTING:32 ŠTARTOV CCA
AP SPORTING :38 ŠTARTOV CCA
NAŠA :59 ŠTARTOV CCA
CENA A KVALITA JE VÝRAZNÁ!!!JE TO SKURV...BIZNIS.TEN ROZDIEL JE V ZLOŽENÍ ZMESI KERAMIKY SEGMENTU ,NEŽEBY NEVEDELI SPRAVIŤ SEGMENT NA VÝŠŠIU VÝDRŽ ALE NECHCÚ ZASE BIZNIS.SERIOVÁ LAMELA SA MUSÍ PRETOČIŤ 3.5 OTÁČKY ABZ ZALEPILA KDEŽTO KERAMIKA 1.5 OTÁČKY...../PODĽA ZLOŽENIA ZMESY..
MY IDEME INOU CESTOU A TÁ JE KVALITNÝ PRODUKT ZA ROZUMNÚ CENU!
POTREBUJEM VIAC INFO O VAŠOM MOTORE A HLAVNE AKÚ JU CHCETE MAŤ ČI ODPRUŽENÚ ALEBO NEODPRUŽENÚ /NEODPRUŽENÚ VÝRAZNE NEODPORÚČAM!!!,SAMOZREJME MUSÍTE PRI KERAMIKE RÁTAŤ PRI SLABOM ROZBIEHANÍ S MIERNYM CHVENÍM POKIAĽ SI NESADNE....
ĎALŠIE INFO???????????
-KRÚTIACI MOMENT
-ČI MÁ SAMOSVOR.DIFF.
-POTREBUJEM MEKÁNO NAJLEPŠIE NOVÉ ALEBO UPGRADOVÉ LAICKY POVEDANÉ NA VIAC KG/SILNEJŠIE PRUŽINY/PODĽA KG
-STRED LAMELY V PERFEKTNOM STAVE /POPRÍPADE KEĎ UŽ NIEKTO MÁ UPGRADOVÚ A PRUŽINY "NEHRKOCU"A DRÁŽKY NIESÚ ZOŠLAHANÉ,
-ZOTRVAČNÍK
-SKRUTKY NA SPOJENIE MEKÁNO-LAMELA-ZOTRVAČNÍK-
K TÍM SEGMENTOM /KERAMICKÝM /-TO SÚ KERAMICKÉ PLATNIČY PRINITOVANÉ NA PLECH LAMELY......
JEDNÁ SA O TO ŽE KAŽDÁ FABRIKA KTORÁ PONÚKA KERAMICKÉ LAMELY RÁTA S TÍM ABY LAMELA VYDRŽALA ALE NIE AŽ TAK DLHO AKO BY SI KAŽDÝ Z NÁS PRIAL -TÝKA SA TO ZMESY Z KTOREJ JE ZLOŽENÝ SEGMENT-PLATNIČKA/NEBUDEM HOVORIŤ O PODROBNÝCH ZLOŽENIACH-TOP SECRET KAŽDÉHO VÝROBCU.../IDE PROSTE O TO ŽE POTREBUJÚ ZARÁBAŤ.TO JE PROSTE BIZNIS..
UVEDIEM PRÍKLAD:ROBÍME LAMELY AJ PRE FORMULU 3000 :BEŽNA KERAMICKÁ LAMELA SACHS SPORTING:32 ŠTARTOV CCA
AP SPORTING :38 ŠTARTOV CCA
NAŠA :59 ŠTARTOV CCA
CENA A KVALITA JE VÝRAZNÁ!!!JE TO SKURV...BIZNIS.TEN ROZDIEL JE V ZLOŽENÍ ZMESI KERAMIKY SEGMENTU ,NEŽEBY NEVEDELI SPRAVIŤ SEGMENT NA VÝŠŠIU VÝDRŽ ALE NECHCÚ ZASE BIZNIS.SERIOVÁ LAMELA SA MUSÍ PRETOČIŤ 3.5 OTÁČKY ABZ ZALEPILA KDEŽTO KERAMIKA 1.5 OTÁČKY...../PODĽA ZLOŽENIA ZMESY..
MY IDEME INOU CESTOU A TÁ JE KVALITNÝ PRODUKT ZA ROZUMNÚ CENU!
POTREBUJEM VIAC INFO O VAŠOM MOTORE A HLAVNE AKÚ JU CHCETE MAŤ ČI ODPRUŽENÚ ALEBO NEODPRUŽENÚ /NEODPRUŽENÚ VÝRAZNE NEODPORÚČAM!!!,SAMOZREJME MUSÍTE PRI KERAMIKE RÁTAŤ PRI SLABOM ROZBIEHANÍ S MIERNYM CHVENÍM POKIAĽ SI NESADNE....
ĎALŠIE INFO???????????
Z-Club Bratislava