Koupil jsem si nedavno 200sx s tím, ?e je v pytli motor... cena byla víc ne? dobrá a tak jsem naváhal. Kdy? jsem motor nastartoval, ujel jsem asi 10km a turbo za?alo propou?t?t olej do výfuku... vyndal jsem turbo a hledal jsem vrtulky, který tam nebyly )... koupil jsem star?í turbo po repasi a dal ho tam. M?l jsem radost jak malej kluk, proto?e to lítalo super... najel jsem asi 20 km a z ni?eho nic vylítla teplota a va?il jsem... Do?el jsem si dom? pro vodu, dolil a jel... bylo to v pohod? dal?ích asi 20km, a pak zase b?h?m pár sekund vylítla teplota...Nevím ?ím to je... typyckej modrej kou? z výfuku nejde-vodu to tedy nejspí? ne?ere, olej ve vod? neni... Nem?l by n?kdo n?jaký nápad??
Díky moc
Motor va?í....
Moze to byt tesnenie pod hlavou. Nemusis mat vodu v oleji, ale moze tlacit plyny do vody, ktore zavzdusnia sustavu a blokuju kolobeh vody. Typicky priznak je ze chladic vody je hore horuci a dole oplne studeny. Mal som rovnaky problem. Doporucujem hlavu dole, lebo ju skrutis.
Problem moze byt ajh v termostate a cidle teploty motora.....
Problem moze byt ajh v termostate a cidle teploty motora.....
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Opravdu to vypada na to tesneni, zablokovany termostat se neprojevi za par sekund a pri velikosti a otackach chladici vrtule ani za kratky cas jizdy. Problem s termostatem jsem mel na svem aute a nebylo to tak drasticke. Jestli vari voda (fyzicky, ne podle teplomeru), tak to neni ani cidlem teploty... Bacha na zkrouceni hlavy, to je pak drahy pruser!!!
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Skrutenu hlavu viem spravit do 1000Sk....doublejay píše:Opravdu to vypada na to tesneni, zablokovany termostat se neprojevi za par sekund a pri velikosti a otackach chladici vrtule ani za kratky cas jizdy. Problem s termostatem jsem mel na svem aute a nebylo to tak drasticke. Jestli vari voda (fyzicky, ne podle teplomeru), tak to neni ani cidlem teploty... Bacha na zkrouceni hlavy, to je pak drahy pruser!!!
-
- user
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004, 21:27
- Bydliště: Říčany u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Moc d?kuju za rady... máte pravdu, bu? je to t?sn?ní, nebo prdlá hlava... V?era jsem u? nem?l ?as se na to mrknout a dneska, kdy? jsem vymontoval sví?ky, na 3 pístu byly kapky vody. Natlakoval jsem chladi? kompresorem/ty hadice se slu?n? nafukovali / a po asi deseti minutách tam bylo celkem dost vody...
Schodím hlavu, nechám jí líznout, abych jí nemusel znovu sundavat, kdyby byla zkroucená, nové t?sn?ní, a pak u? snad kone?n? vyjedu...
Je?t? by m? zajímalo, jak jí nejrychleji a nejleh?eji sundat...ur?it? bych na to p?i?el sám, ale to asi a? po n?kolika hodinouvé práce, kdy bych ur?it? sundal tisíc v?cí navíc... rad?ji si nechám poradit od lidí, co to u? n?kdy d?lali... od vás.
A je?t? na dv? v?ci bych se cht?l zeptat... m??u n?jak poznat, jestli je hlava prasklá, t?eba n?kde za rohem v kanálech?? N?co jako ucpat v?echny díry a natlakovat jí a ?oupnout do vody, nebo n?co takového??
A pak, v kolika otá?kách vám spíná turbína??
Jooo, a je?t?...kde je termostat??? Je zep?edu v motoru, na sk?íni, a dr?í to asi 3 ?rouby?? Jestli by m?l být práv? tam, tak u? se ani nedivím, ?e jsem ho nena?el... kur?a, já u? chci jezdit <_<
<!--EDIT|Rehy|Oct 20 2003, 06:02 PM-->
Schodím hlavu, nechám jí líznout, abych jí nemusel znovu sundavat, kdyby byla zkroucená, nové t?sn?ní, a pak u? snad kone?n? vyjedu...
Je?t? by m? zajímalo, jak jí nejrychleji a nejleh?eji sundat...ur?it? bych na to p?i?el sám, ale to asi a? po n?kolika hodinouvé práce, kdy bych ur?it? sundal tisíc v?cí navíc... rad?ji si nechám poradit od lidí, co to u? n?kdy d?lali... od vás.
A je?t? na dv? v?ci bych se cht?l zeptat... m??u n?jak poznat, jestli je hlava prasklá, t?eba n?kde za rohem v kanálech?? N?co jako ucpat v?echny díry a natlakovat jí a ?oupnout do vody, nebo n?co takového??
A pak, v kolika otá?kách vám spíná turbína??
Jooo, a je?t?...kde je termostat??? Je zep?edu v motoru, na sk?íni, a dr?í to asi 3 ?rouby?? Jestli by m?l být práv? tam, tak u? se ani nedivím, ?e jsem ho nena?el... kur?a, já u? chci jezdit <_<
<!--EDIT|Rehy|Oct 20 2003, 06:02 PM-->
Hlavu si nechaj zhodit niekomu kdo to robi bezne, je to docela fuska a kopa konektorov. Ak je skrutena, bude ju treba vyrovnat a budes potrebovat hrubsie tesnenie pod hlavu. Na to bacha, musi byt super kvalitne. V Zline je firma kalina - www.kalina.cz , na pockanie tam urobia super tesnenie take hrube ake potrebujes, ja ho mam tiez odtial, je perfektne a stalo 350Kc .
Termostat je vpravo vedla plynovej klapky, zvrchu s neho ide snimac teploty vody.
Stand. turbo T25 ma plny tlak okolo 3000ot. Ale zacina tlacit uz ovela skor, tak od 1500-1700ot.
Termostat je vpravo vedla plynovej klapky, zvrchu s neho ide snimac teploty vody.
Stand. turbo T25 ma plny tlak okolo 3000ot. Ale zacina tlacit uz ovela skor, tak od 1500-1700ot.
-
- user
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004, 21:27
- Bydliště: Říčany u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem sundal palici, vym?nil t?sn?ní, hlavu nechal srovnat a dal to dohromady.... va?í..va?í.. va?í.. tak?e si jdu pro velký usp?ch sundat hlavu znova... mimochodem, není to v?bec t??ká práce.... jen se musí po?ád hledat a povolovat ?rouby schovaný n?kde za rohem. A? se?enu n?koho, kdo to zvládne zava?it a nebo n?jakou hlavu, dám to dohromady a mo?ná se i kone?n? svezu.... první cesta bude asi sm??ovat k nám na fólie :ph34r: