bily kour z vyfuku
bily kour z vyfuku
Zdravim - mam po instalaci bov problem takovy,ze kdyz tocim vice jak 3tisice,tak pri prerazeni vychazi z vyfuku bily kour,ale pri nizsich otackach nic - poradte prosim na co se predevsim zamerit - diky.
Olej to bude myslim, ze urcite - zprvu jsem objevil dokonce jeho stopy v BOV, jenze to jsem ho mel jeste spatne zapojeny. Ted uz funguje ok, ale pri vytoceni a prerazeni vychazi z vyfuku stale bily oblak koure - do 3 tisic se pritom nic takoveho nedeje. Turbo je ted po repasi a nezda se mi, ze by s nim byl problem.Neni mozny, aby se ten olej nakym zpusobem dostaval pes BOV treba do sani a skrz turbo do vyfuku?
No generalkovane turbo mozes mat,len je otazne,ci je zgeneralkovane dobre.pbrvs píše:Olej to bude myslim, ze urcite - zprvu jsem objevil dokonce jeho stopy v BOV, jenze to jsem ho mel jeste spatne zapojeny. Ted uz funguje ok, ale pri vytoceni a prerazeni vychazi z vyfuku stale bily oblak koure - do 3 tisic se pritom nic takoveho nedeje. Turbo je ted po repasi a nezda se mi, ze by s nim byl problem.Neni mozny, aby se ten olej nakym zpusobem dostaval pes BOV treba do sani a skrz turbo do vyfuku?
Cez bov sa ti nema ako dostat olej do sania,to je blbost.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Clovece,to ma nenapadlo.Ak to bude v tom,treba dat oil catch tank a je to,ale preco to tak pusta olej z odvetravania?blázen píše:jde ti to asi z poddeklu vaček,z odvětrávání.. kolik ti tlačí turbo?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Vetsinou to zpusobují spatne kompresni tlaky valcu - dochazi pak k vetsimu pretlakovani karteru. U CA18DET je odvetravani vany vedeno do vika vaček.buky300zx píše:ale preco to tak pusta olej z odvetravania?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
taktéž může být špatný PCV ventil, když netěsní jde přes něj v boostu tlak a pak vzniká přetlak,.. změřil bych jako první komprese,..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Aj ja mam tak riesene odvetravanie.935Baby píše:U CA18DET je odvetravani vany vedeno do vika vaček.buky300zx píše:ale preco to tak pusta olej z odvetravania?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
a netvrdím ,že otec je zlí mechanik ale lopatky sa vyvažujú pokoal bolo turbo len tak zložené sa mozes rozlucit s axialmi/loziska v turbe a ua nielen s nimi .....takže pri normalnych otáčkach može fungovat normalne ale akonahle chití točky vzniknu vybracie a vznikne netesnost lozisiek a prisaje cez kompresorovú časť /sacia/alebo pusti cez turbínovú časť /výfuková strana/ olej aje to kámo s turbom niesú žarty turbo moze OD 190 000 -265 000 otačok/niektoré aj trochu viac a stači malý problém a dymíš...
Z-Club Bratislava
Viem ze turbo toci velke otacky 100-150,ale o 265 a viac som este nepocul.NISMOO7 píše:a netvrdím ,že otec je zlí mechanik ale lopatky sa vyvažujú pokoal bolo turbo len tak zložené sa mozes rozlucit s axialmi/loziska v turbe a ua nielen s nimi .....takže pri normalnych otáčkach može fungovat normalne ale akonahle chití točky vzniknu vybracie a vznikne netesnost lozisiek a prisaje cez kompresorovú časť /sacia/alebo pusti cez turbínovú časť /výfuková strana/ olej aje to kámo s turbom niesú žarty turbo moze OD 190 000 -265 000 otačok/niektoré aj trochu viac a stači malý problém a dymíš...
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: bily kour z vyfuku
Ked nastartujes auto a nechas ho stat na mieste tak zacne po chvili dymit ? Mne robi toto a su to na 90% gufera ventilov. Kedze pri preradeni nastane velky podtlak v sani tym padom vtiahne sanie cez gufera olej z hlavy. Aspon teda dufam, ze su to len gufera ventilovpbrvs píše:Zdravim - mam po instalaci bov problem takovy,ze kdyz tocim vice jak 3tisice,tak pri prerazeni vychazi z vyfuku bily kour,ale pri nizsich otackach nic - poradte prosim na co se predevsim zamerit - diky.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
tie gufera, tazko povedat, vela motorov gufera na ventiloch nema vobec, je to len moj nazor, ze gufera to asi nebudu....
ak dymi na bielo po preradeni ci pri dlhsom volnobehu, je to takmer na isto turbo, teda jeho olejove tesnenia. Ciastocne moze pomoct jednosmerny ventil v odvetrani vaciek, ak chces, vysvetlim to podrobnejsie, ale uz to tu na fore bolo.
ak dymi na bielo po preradeni ci pri dlhsom volnobehu, je to takmer na isto turbo, teda jeho olejove tesnenia. Ciastocne moze pomoct jednosmerny ventil v odvetrani vaciek, ak chces, vysvetlim to podrobnejsie, ale uz to tu na fore bolo.