Suspension
kentoya kamaráde problém spočíva v tom,že som už vrazil dosť peňazí do turieb a stockové turbá majú rovnaký stred teda uloženie a preto chcem tie výrobné čísla vrtúl na manuál verziu aby som im dokázal,že ma odrbali namiesto manuál verzie mi dali automat verziu a bude to reklamačka s kompenzaciou ceny/aut.vrtule-manuál vrtule/doplatenie takže musím objaviť tie sér.čísla,Stockové turba bohate stačia normálne tlačia 0,7 bar a ich hranica /garantovaná je 1,15,takže Z1 motorsport garantuje hranicu používanú 0,95,čo s ECU stage 2 a komplet výfukmi so saním garantujú 410 PS a 432 nm ,čo mi bohate stačí to už začína vážny výkon a na to čo potrebujem je pre mňa dobre,či už na šprint alebo cestu na dovolenku nemyslíš?nepotrebujem to preháňať,tým pádom sa nemusím chytiť vstrekov ani palivového čerpadla ani ostatných zbytočností v pomere veľký výkon-normálny provoz.čo ty na to ako nezávýslá osoba????
Z-Club Bratislava
no právě, pokud vyreklamuješ, máš na kuličkové turba, která stejně nemusíš točit tak moc, stačí ti stále ten bar, to že zvládnou dva bary je vedlejší, budou nová, s rychlým spool upem a co víc chtít (titanový ojnice, kovanou kliku, pevný zdvihátka, lehčí písty, duralovej setrvák, keramickou spojku, sekvenční převodovku, o 300kilo lehčí auto na sprint, jinak váha stejná, atd atd :-D
AJ S TÝMTO SA DAJÚ ROBIŤ ZÁZRAKY,PRÁVE MI PÍSALI ZO STILLEN SPORTU OHLADNE ROZDIELU MANUAL -AUTOMAT A PREČÍTAJ SI:
Dear Mr. Jung,
Thank you for your inquiry!
Per my R&D and service department,
There is a difference in the AR ratio from manual to automatic. The automatic is a .54 AR ration while the manual is a .63 ratio. In other words, the auto turbo is a smaller exhaust turbine than the manual turbo.
Hope that helps!
Margaret Lo
________________________________________________
Steve Millen Sportparts, Inc.
3176 Airway Ave.
Costa Mesa, CA 92626
Toll Free Direct: 800.823.7197
Fax: 1.714.540.1826
A Sme doma!!!!!!
Dear Mr. Jung,
Thank you for your inquiry!
Per my R&D and service department,
There is a difference in the AR ratio from manual to automatic. The automatic is a .54 AR ration while the manual is a .63 ratio. In other words, the auto turbo is a smaller exhaust turbine than the manual turbo.
Hope that helps!
Margaret Lo
________________________________________________
Steve Millen Sportparts, Inc.
3176 Airway Ave.
Costa Mesa, CA 92626
Toll Free Direct: 800.823.7197
Fax: 1.714.540.1826
A Sme doma!!!!!!
Z-Club Bratislava
no kamaráde ,adner ani som toto čo si mi vo štvrtok nepozeral,ušetril by som si čas.... ,bol som u Chitila /človek čo má firmu zaoberajúcu sa turbami vyvažuje a skladá nové turbá ,no prejdime k veci....myslel som že mám pomiešané turbínové domce automat manual,a na moje nemilé prekvapenie bolo všetko ok.....,všetko som preskúšal ohladne elektriky podtlakov a auto stále nemalo turboefekt kurv... aký by malo mať ,tak jeb...na to a dávam novú kabeláž...,pravdepodobne mu dáva málo paliva a tie potvory nechytia otáčky alebo ,čo ,myslel som že mi dal predajca iné steredy s kompres. a turbínovími vrtulami ale prt všetko je ok,fakt neviem ale mal som problém s kabelážou ,zlomené káble ku power transistor unit a CRANK ANGLE SENSOR ,POTOM AUTO síce išlo ale chýbal turboefekt....to auto chodilo predtími novými turbami jak jebn........ ,máš typ???je tam toho veľa ja viem....
Z-Club Bratislava
většinou když je chudší směs, tak je větší turboefekt, to spíš kdyby vstřiky uchcávali, tak je menší, ale jelikož když mi nepálí jeden válec, tak auto jede, ale turboefekt chybí, tak bych hledal cestu tudy, ale nevím co všechno jsi zkontroloval, ale tipl, že bud některý vstřik vůbec neplní, nebo některá svíčka z nějakého důvodu nepálí, at svíčka, tak kabeláž, tak power tranzistor apod
no vstreky podľa conzultu pracujú spravne aj dávkami paliva aj dĺžkou otvurenia ml/sec,kontrola válcov sinusoida conzult,/kontroluje vzduch,palivo ,iskra,naraz všetko ok.... ale,teraz ma napadlo či intercooler nieje deravy jeden bol lepeny/hambím sa ti to povedať ale nebola iná možnosť fakt dočasná,ale zvuk nebolo počuť žiadny ako to býva u netesností pri turbo systéme.....
Z-Club Bratislava
většinou při díře mezi turbami a klapkou, se motor dusí díky bohaté směsi, tzn téměř se mu nechce jet, pokud ale stále jede, tak může být dírka maličká, ale to zase neposlouchá vůbec volnoběh, ale malá dírečka by neměla mít vliv na turboefekt, ale kdo ví třeba je ta dírka tak akorát že neplatí ani jedno z toho co jsem napsal