bily kour z vyfuku
Z hlavy ti ide odvetravanie do sa nia(aspom ja to tak mam),napoj hadicu co ide z hlavy do tanku,z tanku druhu strc do sania a je to vybavene.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Takze uz asi na 99% nedymi Chyba bola v tom "patentovanom" filtry v odvetravani vaciek.
Bol zaj... jak svina takze cez neho nepresiel ani kusok vzduchu. Som ho vydrbal prec, dal naspat tu spojku co bola povodne a uz nedymi. Filter vsak pojde naspat, len musim zohnat nejaky s vacsim priemerom. PCV ventil uz je zapchaty.
Bol zaj... jak svina takze cez neho nepresiel ani kusok vzduchu. Som ho vydrbal prec, dal naspat tu spojku co bola povodne a uz nedymi. Filter vsak pojde naspat, len musim zohnat nejaky s vacsim priemerom. PCV ventil uz je zapchaty.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
To hej, ale teraz ho uz budem menit pravidelne Aspon kym tam nedam catch tank.adner píše:Keni,to bude dělat pořád,ať tam dáš filtr jakej chceš.Jakmile se to nacucá olejem,ucpe se to.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
daj si pozor aku nadobu kupis, vela ich je prazdnych a neplnaia ziadnu funkciu, musi tam byt nejaka prepazka+nerezova vata alebo nieco podobne, inak co vojde dnu, pojde rovnako aj von. Zmysel odlucovacej nadoby je aby nesiel olej do sania cez odvetranie vaciek, co sa deje ked je motor viac ojazdeny a pretlak vo vackach vytlaca viac oleja. Ak sa to deje, je dobre dat jednosmernu klapku a nechat odvetranie vaciek ukoncene v nejakej nadobe bez napojenia spat do sania. Dobra odlucovacia nadoba by to mala takisto zvladnut. Filtre nie su vobec vhodne, pretoze cez odvetranie ide vzdy aspon vodna para, ktora obsahuje olejovy sajrajt a rychlo filter zapcha. To by sam o sebe problem nebol, horise je to, ze sa pretlakuje motor a presakuje olej.
No přemýšlel jsem že bych to nějak ukončil ale tá dadička je napojená samozřejmně před turbo a tím pádem to ten přetlak vysává. Nebude vydit když to bude prostě jen odcházet? a nebude tam podtlek vytvořený turbem? I když to tam pak bude vlastně jakou NA motorů.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
pred turbom nie je takmer ziadny podtlak. je tam len maly podtlak dany odporom filtra, dajme tomu 1.5psi. ak bezi motor v podtlaku, tak su vacky podtlakovo odvetrane do bloku sania. ak bezi motor v booste, tak plyny odchadzaju pred turbo a spaluju sa.
ak pouzijes jednosmernu klapku (smerom von od motora) na odvetrani vacky a upchas dieru v hadici pred turbom, tak mozes odvetranie vyviest uplne mimo motora. plyny z neho pojdu len ked bude turbo v pretlaku, takze ta nebude otravovat ani pripadny smrad a vodna para.
Ak odstavis PCV ventil, tak plyny pojdu z odvetrania stale.
ak pouzijes jednosmernu klapku (smerom von od motora) na odvetrani vacky a upchas dieru v hadici pred turbom, tak mozes odvetranie vyviest uplne mimo motora. plyny z neho pojdu len ked bude turbo v pretlaku, takze ta nebude otravovat ani pripadny smrad a vodna para.
Ak odstavis PCV ventil, tak plyny pojdu z odvetrania stale.
hm.. Přmýšlím že bych si uděl nádobku s přepážkou od vrchu a dole s mezerou. Jednou stranou bych tam vedl odvětrání a nadruhou strnu bych dal malej vzduchocej filtřík .
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
A jakému tlaku má ta klapka odolávat? a nebo je to jedno?
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky