FAIRLADY 300 ZX TWINTURBO FAQ
otázka je co na to říká olej a o kolik se zvýšil tlak v bloku oproti serii, když písty za studena jsou volnější, ale myslím si že to nebude nic hrozného, akorát bych měnil olej o 1000 dřív, pokud jen popojíždíš, a pokud jezdíš dlouhý trasy tak je to jednoNISMOO7 píše:počuj ale ten mály smradík za studena ma sere! ale potom je cítit len paru a benzín keď sa zohreje a je to ok!,je to určite tou rozťažnosťou piestu,srať na to/niečo za niečo v tomto prípade -hmotnosť piestov/ a ten tlak je len tak tak na hrane max udávajú okolo 12 bar,kompres je 8,6 myslím že sa dá s tim trochu čarovať tak je to naschvál kecajme trochu o tomto probléme-
komprese by měla okolo 1/8,5 při rovných pístech, tady musíš mít statickou už okolo1/10, tak opatrně s tlakem tureb, bezpečná hranice bude končit okolo 1 bar, nebezpečná s přesným naladěním motoru okolo 1,8 bar, ale to už budou mít písty problémy se životností a ojnice se budou ohýbat, takže kdybych ten motor měl nechat odbrzdit, tak bych šel do 1,3 bar, kde už bude výkon nad 500 kobyl
nevím,kde ses tohle dozvěděl,ale písty na z32 jsou kované jistojistě,jako vše od wiseka http://www.wiseco.com/Presentations/WPF ... Manual.htm tady je jejich technologie,ale pokud víš něco,co nevím,sem s tím.že jsou lehké je hrozný maso-někde jsem tam viděl i výpočet,kolik ušetříš posuvných hmot v přepočtu na otáčky a kilaNISMOO7 píše:kenoya kamaráde ale toto niesu kované. hliník -polimer do 480 ps../držia aj viec-jebnú až pri 560 PS a tlaku 1 28 bar/odľa skúsenosti-vydržia dosť../lahšie sú a to sa podrž o 300 g na kus!!!!,na kované dávame 0,82-0,98 podľa válcu /nikasil a tak./tam sú iné.
no to už se tu asi řešilo,záleží na materiálu a na způsobu stlačení.Třístovkový wiseka jsem ještě v ruce neměl,ale co si pamatuju,tak vždycky byly tak o cca čtvrtinu menší na objem materiálu,než origo.NISMOO7 píše:no boli za bomba cenu a nikde neinformovali,že sú kovane ,len poznámka superpiston set,coated polymer 300ZX twinturbo, a kované piesty vyzerajú trochu inak a dokonca majú večšiu váhu adner