Kdo umí, kdo poradí?
Zdravím v?echny, mám stejný problém, jak o kdosi, kdo si tady st??oval, ?e nalítl kombinaci dovozce - bazar. Zkrátka v N?mecku n?kdo rozst?elil dvoustovku, n?jakej koumák to p?itáhl, jak? tak? to dal dohromady, hlavn? aby to vypadalo, za?ádil si a pak to v bazaru, teda dokud to je?t? fungovalo, prodal. Ten kdo to koupil, byl m?j táta, kterýmu auto stálo permanentn? v gará?i a kdy? ho jednou do tejdne vytáhl na nákupy, tak kulový poznal. Jen?e te? mám auto já a jezdím ka?dej den. Hr????????za!!!!!!!! Kdy? je motor studenej tak se s tím nedá jezdit v?bec, proto?e ?kytá, ?kube, ská?e, nejde v?bec za plynem a pohne se a? kdy? ho vyto?ím p?es 3500ot. a víc, co? tenhle motor s turbem za studena vylo?en? miluje. Za?ne se slu?n? hýbat a? kdy? se zah?eje a to je?t? ne stoprocentn? a stejn? si na truc v ni??ích otá?kách ?kubne. Kdy? je hodn? velká zima, jak to v t?chto dobách po ránu bývá tak se chytne, po nastartování stoupnou volnob??né otá?ky tak na 1500, ale to asi taky není OK. Pokud taková zima není tak se "nechytá" a na volnob?h chcípá. Jeden maník se v tom vrtal, vym?nil tohle a pak tamto ale bez úsp?chu. Jediný co dokázal bylo, ?e mi p?idal do sm?si vzduch, co? se trochu zlep?ilo, dá se s tím jezdit lépe ale jedna chytrá rovnice ?íká více vzduhu=více benzínu a je?t? v zim?, SUPER!!!!!!!! Tak?e jejiko? nechci zkrachovat kv?li spot?eb? a jeliko? to auto nechci dod?lat, mám ho toti? rád, tak hledám pomoc. Jestli je n?kdo schopen mi pomoci, prosím odpov?zte ne nebo m? kontaktujte na mejlu smith.gin.p@seznam.cz D?KUJI.
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Volnob??né otá?ky 1500 +/-50 v zim? (na syti?) jsou o.k., po zah?átí 850 +/-50. Po?ádn? si pro?ti fórum, tv?j problém u? ur?it? n?kdo ?e?il. Jestli nejsi sám mechanik, tak si n?jakého (dobrého!!!) rychle najdi, proto?e to m??e být milionem v?cí - od vadné lambdy p?es ?patnou váhu vzduchu (AFM) a? t?eba po net?snosti ve vzduchové trase okolo turba. Má? model s lambdou? Pokud ano, zkus ji odpojit, co to ud?lá. Kontroloval jsi sví?ky? Nemá? zanesené vst?iky nebo t?eba jen palivový filtr? Já v n?m m?l deci bordelu, vypadalo to jako jemné bláto. Jde ti správný tlak benzínu (za FPR)??? Je v po?ádku palivová pumpa? Stáhni si manuál, projdi p?ísp?vky a t?eba na n?co p?ijde?.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...