Kdo umí, kdo poradí?

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
Zamčeno
Uživatelský avatar
Mr.FU
user
Příspěvky: 213
Registrován: 27.09.2004, 14:46
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.FU »

Zdravím v?echny, mám stejný problém, jak o kdosi, kdo si tady st??oval, ?e nalítl kombinaci dovozce - bazar. Zkrátka v N?mecku n?kdo rozst?elil dvoustovku, n?jakej koumák to p?itáhl, jak? tak? to dal dohromady, hlavn? aby to vypadalo, za?ádil si a pak to v bazaru, teda dokud to je?t? fungovalo, prodal. Ten kdo to koupil, byl m?j táta, kterýmu auto stálo permanentn? v gará?i a kdy? ho jednou do tejdne vytáhl na nákupy, tak kulový poznal. Jen?e te? mám auto já a jezdím ka?dej den. Hr????????za!!!!!!!! Kdy? je motor studenej tak se s tím nedá jezdit v?bec, proto?e ?kytá, ?kube, ská?e, nejde v?bec za plynem a pohne se a? kdy? ho vyto?ím p?es 3500ot. a víc, co? tenhle motor s turbem za studena vylo?en? miluje. Za?ne se slu?n? hýbat a? kdy? se zah?eje a to je?t? ne stoprocentn? a stejn? si na truc v ni??ích otá?kách ?kubne. Kdy? je hodn? velká zima, jak to v t?chto dobách po ránu bývá tak se chytne, po nastartování stoupnou volnob??né otá?ky tak na 1500, ale to asi taky není OK. Pokud taková zima není tak se "nechytá" a na volnob?h chcípá. Jeden maník se v tom vrtal, vym?nil tohle a pak tamto ale bez úsp?chu. Jediný co dokázal bylo, ?e mi p?idal do sm?si vzduch, co? se trochu zlep?ilo, dá se s tím jezdit lépe ale jedna chytrá rovnice ?íká více vzduhu=více benzínu a je?t? v zim?, SUPER!!!!!!!! Tak?e jejiko? nechci zkrachovat kv?li spot?eb? a jeliko? to auto nechci dod?lat, mám ho toti? rád, tak hledám pomoc. Jestli je n?kdo schopen mi pomoci, prosím odpov?zte ne nebo m? kontaktujte na mejlu smith.gin.p@seznam.cz D?KUJI.
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Volnob??né otá?ky 1500 +/-50 v zim? (na syti?) jsou o.k., po zah?átí 850 +/-50. Po?ádn? si pro?ti fórum, tv?j problém u? ur?it? n?kdo ?e?il. Jestli nejsi sám mechanik, tak si n?jakého (dobrého!!!) rychle najdi, proto?e to m??e být milionem v?cí - od vadné lambdy p?es ?patnou váhu vzduchu (AFM) a? t?eba po net?snosti ve vzduchové trase okolo turba. Má? model s lambdou? Pokud ano, zkus ji odpojit, co to ud?lá. Kontroloval jsi sví?ky? Nemá? zanesené vst?iky nebo t?eba jen palivový filtr? Já v n?m m?l deci bordelu, vypadalo to jako jemné bláto. Jde ti správný tlak benzínu (za FPR)??? Je v po?ádku palivová pumpa? Stáhni si manuál, projdi p?ísp?vky a t?eba na n?co p?ijde?.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Skontroluj predzapal..... Doublejay je uz docela dobry :D B) ;)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Ak chcipa po starte, daj zmerat kompresiu. Moze to byt aj sahnuty ventil/kruzky alebo tesnenie pod hlavou/hlava. Skus pri studenom motore vybrat sviecky a natocit, ci nevystrekne voda....
Uživatelský avatar
Mr.FU
user
Příspěvky: 213
Registrován: 27.09.2004, 14:46
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.FU »

Dekuji v?em, kte?í jste se mi ozvali, o víkendu na to vlítnu a v?echno co bude v mé moci tak vyzkou?ím. Moc d?kuji za tipy. Ur?it? dám v?d?t jestli jsem s tím pohnul, nebo jak to dopadne, je?t? jednou díky.
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Zamčeno