K: Greddy Profec B Spec II electronic boost controller
K: Greddy Profec B Spec II electronic boost controller
Kupim Greddy Profec B Spec II electronic boost controller alebo nieco podobne. K vasim ponukam prosim informaciu o cene, poplatok za dodanie do SR ako aj informaciu ci ide o nove alebo uz pouzivane zariadenie. Dik
S14a SR20DET ready for tune-up.
Horsham Stage 2 in progress
Horsham Stage 2 in progress
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Pojdes to objednavat z tej stranky co som ti dal odkaz?
Chcel by som ho aj ja a mozno by nam dal idaho zlavu pri odbere 2kusov.
Chcel by som ho aj ja a mozno by nam dal idaho zlavu pri odbere 2kusov.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
pouvažujubuky300zx píše:Pojdes to objednavat z tej stranky co som ti dal odkaz?
Chcel by som ho aj ja a mozno by nam dal idaho zlavu pri odbere 2kusov.
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Tuto som to kupoval ja
http://cgi.ebay.co.uk/TRUST-GREDDY-PROF ... dZViewItem
205 libier komplet s postovnym plus k tomu poplatok za prevod medzi bankami.
http://cgi.ebay.co.uk/TRUST-GREDDY-PROF ... dZViewItem
205 libier komplet s postovnym plus k tomu poplatok za prevod medzi bankami.
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 27.03.2007, 11:13, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
nějak ten odkaz nemaká ???kenivruh píše:Tuto som to kupoval ja
http://cgi.ebay.co.uk/TRUST-GREDDY-PROF ... dZViewItem.
205 libier komplet s postovnym plus k tomu poplatok za prevod medzi bankami.
](*,) never ending story ](*,)
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Uz som to opravil. Proste je to na ebay.co.uk, predajca sa vola FLATOUT RUN.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
X myslíš celej WB kit nebo en měřáky AFR a EGT? Načem to budeš chtít zobrazovat??Kentoya píše:a jakej je rozdíl mezi tím levnějším a dražším, a honzo pošli mi sz na kolik by to vyšlo v kombinaci s plx500, ted na to nemám sezona začíná, ale až budu mít vzal bych jak controler tak plx i s čidlem afr a egt, at už to použiju na dvoukilo, nebo na můj sen tříkilo
tady - http://www.dicompracing.com/hledej.php - vlož do vyhledávání PLX...
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
nehledal jsem jen zatím uvažuji, podle zvýrazněného bylo na mysli plx 500 + čidla, jen nevím jak je spolehlivé, možná vymyslím něco jiného, ještě taky čekám co vytvoří ten klučina na tunning foru, i s napojením na notebook a potom by mi stačila čidla, zatím je tato otázka otevřená a stejně na to zatím nemám a šetřím dříve na tříkilo, potom budu řešit tyto věci jak pro dvoukilo tak pro tříkiloKentoya píše:a jakej je rozdíl mezi tím levnějším a dražším, a honzo pošli mi sz na kolik by to vyšlo v kombinaci s plx500, ted na to nemám sezona začíná, ale až budu mít vzal bych jak controler tak plx i s čidlem afr a egt, at už to použiju na dvoukilo, nebo na můj sen tříkilo
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Co pozeram na ten Apexi AVC-R tak ma napr. tieto funkcie co Profec nema:
Hlavna vyhoda je nastavenie tlaku na ZELANU hodnotu (nie ako Profec nejake percenta ), nastavenie boostu podla otacok a podla rychlostneho stupna, "scramble boost" docasne zvysenie tlaku po stlaceni tlacitka, 60s real-time replay (podla mna velmi dobra vlastnost co u Profec chyba, co bude asi tym ze nema vstup od otaciek).
No a okrem veci co sa tyka tlaku este ukazuje otacky, rychlost, polohu plynoveho pedalu, u nie CA18DET aj duty-cycle u vstrekovacov. Napr. dokaze vykreslit graf priebehu tlaku na otackach (velmi dobre).
AVC-R im pride lepsi ako Profec, je vsak drahsi a ma trochu komplikovanejsie zapojenie (predsa len nie kazdy je ochotny napajat nieco na signalne kable do ECU).
Hlavna vyhoda je nastavenie tlaku na ZELANU hodnotu (nie ako Profec nejake percenta ), nastavenie boostu podla otacok a podla rychlostneho stupna, "scramble boost" docasne zvysenie tlaku po stlaceni tlacitka, 60s real-time replay (podla mna velmi dobra vlastnost co u Profec chyba, co bude asi tym ze nema vstup od otaciek).
No a okrem veci co sa tyka tlaku este ukazuje otacky, rychlost, polohu plynoveho pedalu, u nie CA18DET aj duty-cycle u vstrekovacov. Napr. dokaze vykreslit graf priebehu tlaku na otackach (velmi dobre).
AVC-R im pride lepsi ako Profec, je vsak drahsi a ma trochu komplikovanejsie zapojenie (predsa len nie kazdy je ochotny napajat nieco na signalne kable do ECU).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Spolehlkivost bych se nebál, sice se muže najít špatnej kousek ale to asi u všeho. PLX oproti Innovate ma trošku navrch. Při soukromém rozhovoru mi ho doporučil i Taboo takže bych se ho nebál. JInak samozřejměpokud s eto semyšákovipovede tak je to otázka do čeho vrazit ale síla plx bude v zobrazení dat což proste semišák stejne levněji neudelá.. ( když vemu v potaz nutnost pořízení NB pro zobrazení dat )Kentoya píše:Kentoya píše:bylo na mysli plx 500 + čidla, jen nevím jak je spolehlivé,
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů