Zmusik
Zdravim,mam takovej problem,mel sem na svej 200stovce s14 original vejfuk,dal sem tam ladenej posledni tlumic REMUS,co sem mel driv na Escortu tam mel vybornej zvuk a tady je to stejny jako original,musi to bejt asi nekde poradne uskrceny,zasrany asi ne, ma najeto 88t,jeste mi napadlo vyndat katalizator,ale u kazdyho auta je to jiny,aby to nebylo jeste horsi!Myslim vykonove. Jestly mate nekdo zkusenosti diky za odpoved.
Nezabudaj ze ak Escort bol bez turba, s14 ma turbo ktore spomaluje vyf. plyny.Zvuk bude az ked tomu dobre dupnes.Katalyzator kludne vyhod, 10k ti pribudne len taky fukot....zmusik píše:Zdravim,mam takovej problem,mel sem na svej 200stovce s14 original vejfuk,dal sem tam ladenej posledni tlumic REMUS,co sem mel driv na Escortu tam mel vybornej zvuk a tady je to stejny jako original,musi to bejt asi nekde poradne uskrceny,zasrany asi ne, ma najeto 88t,jeste mi napadlo vyndat katalizator,ale u kazdyho auta je to jiny,aby to nebylo jeste horsi!Myslim vykonove. Jestly mate nekdo zkusenosti diky za odpoved.
Nic nevymyslej a udelej to.Stoji to za ty kone a rozdil je citelny.Pouze hola roura,co nejvetsi prum. a vzadu ladena koncovka.Bohuzel je to na ukor hlucnosti.Ale bud chces zavodak nebo auto na nedelni vylety s rodinou.To uz si musis rozhodnout sam.zmusik píše:Neco s tim vymyslim,diky.Potom napisu.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy