Radost byla p?ed?asná.
Tak jsem se radoval moc brzo. Ta svin? dala na chvíli pokoj a t?? zase ská?e jak koza. Dokonce to do?lo tak daleko, ?e mi i vypadl jeden válec a já ?kytal na t?i. Ale já se nevzdám a prohrabu tý mr?e st?eva, dokud nebude jezdit jak nová. Vyhodim kone?n? kat, vy?istim palivovej filtr, mrknu na sví?ky a zkontroluju kabely. Mám takovej pocit ?e je jeden n?kde prod?enej a ob?as si ?lehne na kostru. Jeden známej mi poradil abych zkontroloval rozd?lova? a palec . Tak jsem pod?koval, proto?e evidentn? v?d?l o ?em mluví. :huh: . Tak se uvidí. U? m? to fakt nebaví.
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ten znamej je asi profik, co? :ph34r:Mr.FU píše:Tak jsem se radoval moc brzo...
Mel si mu rict, at si zkontroluje svuj palec..
Netusis, kde by se daly sehnat kabely pro SX z druhovyroby (lepsi nez serie)? Ty co mam ja v aute uz jsou skoro po smrti..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Taky se je?t? koukni na vst?iky (hlavn? na tom válci, co ne?el), odpoj palivovou pumpu a nechej to chcípnout, vytáhni sví?ku a zkus proto?it, jestli ti do válce nejde voda/nemá? ?patné t?sn?ní (to by ti ale ?ly plyny do vody a poznal bys to). M??il jsi tlaky? Taky m??e? mít ?patnou cívku - zkus prohodit vst?ik i cívku z jiného válce, jestli se tím závada p?enese. Pokud ano, má? jasno. "Rozd?lova?" je optoelektronický, dá se zkontrolovat, ale zatím nevím o nikom, kdo by tam m?l závadu. // A? bude? hotový s prací, zkontroluj (si) ten palec, jestli sis neublí?il
<!--EDIT|doublejay|Dec 1 2003, 01:15 PM-->
<!--EDIT|doublejay|Dec 1 2003, 01:15 PM-->
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
U nás je malej ale ?ikovnej krámek, kde nakupuju a tam jedou p?evá?n? na druhovýrob?. Optám se jak jsou na tom s 200SX. Zatím jsem nakupoval v?ci jen na Cherry.Ondrey píše:Ten znamej je asi profik, co? :ph34r:Mr.FU píše:Tak jsem se radoval moc brzo...
Mel si mu rict, at si zkontroluje svuj palec..
Netusis, kde by se daly sehnat kabely pro SX z druhovyroby (lepsi nez serie)? Ty co mam ja v aute uz jsou skoro po smrti..
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Já nejsem zase takovej machr. Na tohle si zatím netroufám. Taky se sna?ím postupovat od jednodu??ího ke slo?it?j?ímu. Zatím ud?lám co zvládnu, ale to co jsi napsal m? pravd?podobn? stejn? nemine, proto?e mi známej, na?t?stí jinej ne? s tím palcem, m??il tlaky a prej nic moc.doublejay píše:Taky se je?t? koukni na vst?iky (hlavn? na tom válci, co ne?el), odpoj palivovou pumpu a nechej to chcípnout, vytáhni sví?ku a zkus proto?it, jestli ti do válce nejde voda/nemá? ?patné t?sn?ní (to by ti ale ?ly plyny do vody a poznal bys to). M??il jsi tlaky? Taky m??e? mít ?patnou cívku - zkus prohodit vst?ik i cívku z jiného válce, jestli se tím závada p?enese. Pokud ano, má? jasno. "Rozd?lova?" je optoelektronický, dá se zkontrolovat, ale zatím nevím o nikom, kdo by tam m?l závadu. // A? bude? hotový s prací, zkontroluj (si) ten palec, jestli sis neublí?il
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
To optoelektronicke ize nie je rozdelovac ale snimac polohy piestu.Nim sa nastavuje casovanie zapalu.(rozdelovac ako taky vobec nie je,rozdelovanie signalu pre cievky riadi ECU).Mr.FU píše:Já nejsem zase takovej machr. Na tohle si zatím netroufám. Taky se sna?ím postupovat od jednodu??ího ke slo?it?j?ímu. Zatím ud?lám co zvládnu, ale to co jsi napsal m? pravd?podobn? stejn? nemine, proto?e mi známej, na?t?stí jinej ne? s tím palcem, m??il tlaky a prej nic moc.doublejay píše:Taky se je?t? koukni na vst?iky (hlavn? na tom válci, co ne?el), odpoj palivovou pumpu a nechej to chcípnout, vytáhni sví?ku a zkus proto?it, jestli ti do válce nejde voda/nemá? ?patné t?sn?ní (to by ti ale ?ly plyny do vody a poznal bys to). M??il jsi tlaky? Taky m??e? mít ?patnou cívku - zkus prohodit vst?ik i cívku z jiného válce, jestli se tím závada p?enese. Pokud ano, má? jasno. "Rozd?lova?" je optoelektronický, dá se zkontrolovat, ale zatím nevím o nikom, kdo by tam m?l závadu. // A? bude? hotový s prací, zkontroluj (si) ten palec, jestli sis neublí?il :) :P :D :lol:
1,zacni svieckami (ked ich budes vyberat,hned zmeraj kompresiu)
2, skontroluj cievky (obcas sa proste pokazia,pozri kable k nim)
3, skontroluj palivovy filter (a aj ho hned vymen)
4, zmeraj tlak paliva
5, skontroluj vizualne AFM
6, ak mas lambda sondu, pozri chybove kody ECU,ak nie,skontroluj zmes
7, skontroluj hondotu casovanie zapalovania
8, skontroluj vsetky chybove kody ECU
9, skontroluj zemniace kable
uz len vela stastia...
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jasne, proto jsem to slovo dal do uvozovek, klasicky rozdelovac na principu rozdelovani zapalovaciho impulsu at uz vykonoveho (civka-palec-kabel-svicka) nebo elektronickeho (u tranzistoroveho nebo tyristoroveho zapalovani) tam vubec neni, vsechno ridi ECU a to, co jsem tak vzdalene oznacil, je jen optoelektronicky snimac, ktery krmi ECU udaji, aby to vedelo, kdy a kam ma co pustit. // Raddy ti to napsal uplne a presne, jen dodavam, ze kamos mel uhnity ten zemnici kabel, delalo to takove prasarny, ze se na to skoro nedalo prijit. Nekdy ano, nekdy ne, videt to taky na prvni pohled nebylo, az kdyz rozebral celou zapalovaci soustavu. Vezmi to podle tech bodu 1-9, pohrajes si jedno odpoledne a nakonec to najdes, je to jen stroj...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...