Dump ventil
Ten ventil jsem nechal vyrábět pro SPRINTERA (jeden kus),odskoušelo se to a funguje to,teť dodělávám výstuhu z nerezu , mezi přední tlumiče do motoru , taky pro SPRINTERA , snad to do vánoc bude hotové.
Ten ventil není problém , ale chce to nechat udělat nejméně 5 kusů , jinak to ten soutružník nebude dělat,je stím hodně práce.
Jestli chceš poslat foto tak napis svou adresu na MSSERVIS@CENTRUM.CZ
cena ventil 3000,-
cena výstuha ve vývoji
Jestli ten sraz v Lednu vyjde tak si to tam prohlídnete.
Snad to auto konečně pojede
Ten ventil není problém , ale chce to nechat udělat nejméně 5 kusů , jinak to ten soutružník nebude dělat,je stím hodně práce.
Jestli chceš poslat foto tak napis svou adresu na MSSERVIS@CENTRUM.CZ
cena ventil 3000,-
cena výstuha ve vývoji
Jestli ten sraz v Lednu vyjde tak si to tam prohlídnete.
Snad to auto konečně pojede
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Pripojuju se k zadosti o oboje - ventil i vzperu!!!
To NiTroS: Pop-off ventil je takove hezke a uzitecne udelatko, aby se ti lip jezdilo, viiis??? Princip je relativne jednoduchy - jedes si pekne po ceste na petku, turbo vytocene do nejakych otacek a potrebujes podradit a nekoho na kratkem useku predjet. Jakmile pustis plyn, zavre se ti skrtici klapka a roztocene turbo natlakuje vzduch do hadic pred klapkou, takze se pekne zpomali. Ty podradis, seslapnes pedal a - ono nic. Musis chvili pockat, nez se turbo zase dostane do otacek a zacne tlakovat vzduch do sani. Prodleva je zavisla na velikosti turba, hmotnosti rotoru a nesmrtelnosti chrousta a je velmi (WELLMI!!!) neprijemna. Stejny problem je pri pozadavku na prudkou akceleraci. Priznejme si, ze vetsina z nas nema tlaky v motoru nic moc (12 jako u noveho to asi nebude), a tak bez natlakovaneho turba se to chova jako linejsi osmnactistovka. No, a ten ventilek dela prave to, ze pri zavreni klapky sani vypusti tlakovy vzduch z hadice pred klapkou (udela to pekny zvuk, asi jako pneumaticke brzdy na nakladaku, kdyz si "odfoukne" kompresor), cimz se zabrani zpomaleni turba a to pak hned po znovuslapnuti na plyn muze vesele tlakovat dal. Trochu problematicky se nastavuje ovladani toho ventilu ze sani - vetsina komercnich produktu se nastavuje podlozkami pod pruzinou, zatimco patent "luk" ma nejake jemne nastaveni, aniz by se ventil musel rozebrat. Nicmene "turbo efekt" se tim ventilkem zkrati na minimum a auto reaguje na pozadavek vykonu daleko rychleji, nez v seriove konfiguraci. Rozdil je hlavne pri razeni ve vysokych otackach (ale to je skoro vzdy, ne?). B)
To NiTroS: Pop-off ventil je takove hezke a uzitecne udelatko, aby se ti lip jezdilo, viiis??? Princip je relativne jednoduchy - jedes si pekne po ceste na petku, turbo vytocene do nejakych otacek a potrebujes podradit a nekoho na kratkem useku predjet. Jakmile pustis plyn, zavre se ti skrtici klapka a roztocene turbo natlakuje vzduch do hadic pred klapkou, takze se pekne zpomali. Ty podradis, seslapnes pedal a - ono nic. Musis chvili pockat, nez se turbo zase dostane do otacek a zacne tlakovat vzduch do sani. Prodleva je zavisla na velikosti turba, hmotnosti rotoru a nesmrtelnosti chrousta a je velmi (WELLMI!!!) neprijemna. Stejny problem je pri pozadavku na prudkou akceleraci. Priznejme si, ze vetsina z nas nema tlaky v motoru nic moc (12 jako u noveho to asi nebude), a tak bez natlakovaneho turba se to chova jako linejsi osmnactistovka. No, a ten ventilek dela prave to, ze pri zavreni klapky sani vypusti tlakovy vzduch z hadice pred klapkou (udela to pekny zvuk, asi jako pneumaticke brzdy na nakladaku, kdyz si "odfoukne" kompresor), cimz se zabrani zpomaleni turba a to pak hned po znovuslapnuti na plyn muze vesele tlakovat dal. Trochu problematicky se nastavuje ovladani toho ventilu ze sani - vetsina komercnich produktu se nastavuje podlozkami pod pruzinou, zatimco patent "luk" ma nejake jemne nastaveni, aniz by se ventil musel rozebrat. Nicmene "turbo efekt" se tim ventilkem zkrati na minimum a auto reaguje na pozadavek vykonu daleko rychleji, nez v seriove konfiguraci. Rozdil je hlavne pri razeni ve vysokych otackach (ale to je skoro vzdy, ne?). B)
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
tak ted uz to 100% chapu, tys mel bejt ucitel no tim padem ho chci taky, ale odebrat ho muzu az v unoru.... nekdy na zacatku....
btw: koukali ste na tu novou tuningovou firmu? <a href='http://www.shmotor.cz/' target='_blank'>http://www.shmotor.cz/</a> libilo by se mi to jejich V.D.O. B)
NiTroS
`91 red 200 SX
btw: koukali ste na tu novou tuningovou firmu? <a href='http://www.shmotor.cz/' target='_blank'>http://www.shmotor.cz/</a> libilo by se mi to jejich V.D.O. B)
NiTroS
`91 red 200 SX
-
- user
- Příspěvky: 418
- Registrován: 14.10.2004, 08:36
- Bydliště: malacky, sk
- Kontaktovat uživatele:
<!--QuoteBegin-NiTroS+Dec 9 2003, 02:49 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (NiTroS @ Dec 9 2003, 02:49 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->btw: koukali ste na tu novou tuningovou firmu? <a href='http://www.shmotor.cz/' target='_blank'>http://www.shmotor.cz/</a> libilo by se mi to jejich V.D.O. B)[/quote]
v tej cene je aj cernoch, ktory tie dvere otvara?
2 luk: aka je casova dostupnost tych ventilov? tiez by som jeden zobral.
btw, poslal som request na foto a nic....
v tej cene je aj cernoch, ktory tie dvere otvara?
2 luk: aka je casova dostupnost tych ventilov? tiez by som jeden zobral.
btw, poslal som request na foto a nic....
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
<!--QuoteBegin-NiTroS+Dec 9 2003, 01:49 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (NiTroS @ Dec 9 2003, 01:49 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> btw: koukali ste na tu novou tuningovou firmu? [/quote]
Teda to od tebe bylo podly!!!
Jen co jsem se na jejich stranky podival, uz jsem si tam vybral par veci, co si musim koupit..
Teda to od tebe bylo podly!!!
Jen co jsem se na jejich stranky podival, uz jsem si tam vybral par veci, co si musim koupit..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..